poster

Bling Ring: Jako VIPky

  • USA

    The Bling Ring

  • Velká Británie

    The Bling Ring

  • Francie

    The Bling Ring

  • Německo

    The Bling Ring

  • Slovensko

    Bling Ring: Ako VIP-ky

  • Slovensko

    Bling Ring, The

    (festivalový název)

Životopisný / Krimi / Drama

USA / Velká Británie / Francie / Německo / Japonsko, 2013, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dudek
    **

    Sofia Coppola natočila řemeslně zdařilý snímek, který ovšem překvapí publikum svou nediváckostí. Hlavním důvodem je výrazná odcizenost, se kterou je podáván, a která je značně kontrastní k dění na plátně. Již od začátku je jasná bezvýchodnost situace, do které se postavy dostanou, a po celou dobu je značně dávkováno cosi, co by se mohlo nazvat ‚neuspokojení‘. Zatímco v příběhové rovině sledujeme partu mladistvých, kteří žijí – alespoň v dané momenty – své vysněné životy, rovina řemeslná nám podává neustále se opakující smyčku téhož děje v jiném balení a výrazně bezeemotizovanou podívanou, o které víme, že může skončit jen jediným způsobem. Problematickým však shledávám scénář, který se nesnaží proniknout do hloubky tématu a svým způsobem vlastně nenabízí vůbec nic navíc než novinový článek, ze kterého vychází.(28.6.2013)

  • Davies182
    ****

    Tenhle kousavý film udělal z Emmy Watson konečně bezkompromisní top sexsymbol jedenadvacátého století, a mě fascinuje, jak málo lidí si to nejspíš uvědomuje. Herecká módní policie podle Sofii Coppoly a zároveň bezkonkurenční modla pro magory, kteří potešeně sledují jepičí životy celebrit. Fetishist and proud.(21.1.2015)

  • mcb
    ****

    Život jako póza. Hlavní hrdinové Bling Ring jako nesympatičtí fracci, s nimiž se na rozdíl od ostatních filmů Sofie Copolly nemůžeme ztotožnit. A celý film jako vyprázdněný pohled do zhýralé duše dnešního teenagera generace 2.0. Autorský záměr je jasný, ale udivuje mě to, že nejde moc do hloubky, spíše klouže po povrchu a nenačrtává žádná hlubší otázky. Pokud by se jednalo o režijní debut, tak by bezpochyby šlo o chvályhodný výsledek, od zkušené režisérky formátu Copolly bych ale čekal mnohem víc než takhle čitelnou podívanou. Z toho hlediska mi přijdou více sympatické tématicky spřízněné Spring Breakers, jež s diváckými očekáváními a vyobrazením MTV generace zašli přeci jen o kousek dál. P.S. Pro fanoušky Emmy Watson však povinnost.(14.7.2013)

  • ScarPoul
    **

    Coppolovú mám veľmi rád. Jediné čo nemusím je jej verzia príbehu o Márií. Inak ju považujem za najtalentovanejšiu režisérku. Problém tohto filmu je, že neukazuje vonkoncom nič. Je to len exibícia rovnakých scén, rovnakých životných postojov natočených mierne artovo. Ak je toto mládež, ak je toto tá posadnutosť materializmom a prehnanou slávou, sociálnymi sieťami a neschopnosťou naviazať normálny kontakt s človekom, tak sme odsúdený na zánik. Nie že by to bolo zlé natočené, alebo zahrané, ale podobné posolstvo sa dalo podať iným, zaujímavejším spôsobom a nie takto prvoplánovo. Hlavne ma to celé iritovalo. Rapová hudba, slang a afekt v každom jednom slove a umelyna kam sa človek pozrie. Náhľad do spoločnosti, ktorá je o niekoľko tried vyššie ako tá moja ale pôsobí na mňa podstatne depresívnejšie. Hodnotovo nulový a nezaujímavý film. A Emma Watson, ktorá bola asi lákadlom tohto filmu, neukázala ani spolovice to, čo si asi jej fanúšikovia asi priali vidieť.(15.7.2013)

  • Jara.Cimrman.jr
    **

    Svět nafintěných celebrit, které se obklopují drahými zbytečnostmi, je mi naprosto lhostejný a patrně proto nebudu plakat kvůli tomu, když jim někdo ukradne nějakou tu kabelku, koks nebo čivavu. Zejména, když si hvězdy majetek nechrání vyšším plotem, alarmem, kamerovým systémem ani zámkem na dveřích. Na druhé straně však, bohužel, nejsou žádné Jánošice, které by bohatým braly a s chudými se alespoň rozdělily. Jsou to jen rozmazlené blbky, kterým dosud všechno prošlo. Takže, komu mám fandit, když ani jednu stranu nemám rád? Nezbývá mi, než se nezaujatě postavit na stranu zákona a čekat na zjištění, zda budou pouta na dívčích rukou dostatečně sexy.(20.11.2015)

  • - Jedná se o poslední film kameramana Harrise Savidese, který půl roku po skončení natáčení zemřel na rakovinu mozku. (montana_cz)

  • - Příběh je postavený na skutečné události a skutečných osobách, kterým ale Sofia Coppola změnila jména. (Weasley)

  • - Ve filmu i v traileru byla použita skladba "212" od Azealia Banks, kterou vybrala sama Emma Watson. [Zdroj: emmawatsonfan.net] (Weasley)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace