Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Frajer42
    odpad!

    Naprostá kokotina. Není to vůbec vtipné. Postavy mi dost vadily, abych to napsal slušně. Kdo filmu dá něco jiného než odpad, tak filmům vůbec nerozumí. Během sledování jsem byl dokonce v náladičce, ale film mě o ni dokonale připravil. Skoro tak špatné, jako Lakomec. Nečekal jsem od filmu příliš, ale tohle byl extrém. Jirka Krampol tomu dodal korunu.(3.9.2013)

  • RHK
    ****

    Dobrodružství rabína Jákoba jsou velmi příjemnou a vtipnou oddechovkou Gérarda Ouryho. Až se to stydím přiznat, ale nejvíc jsem se válel při groteskních scénách v továrně na žvýkačky, kdy se honí zelený a lepkavý pogumovaný Louis de Funès i jeho protivníci, kloužou po kuličkách a vypouštějí bubliny. Rovněž židovský tanec pana Datela - de Funèse coby domnělého rabína Jákoba byl skvělý a vůbec všechny židovské scénky, svatý Antoníček snad odpustí. Trailer: http://www.csfd.cz/film/32066-rabin-jakob/videa/(26.7.2014)

  • kaktusacek13
    *****

    Louis de Funes zde ztvárnil postavu podnikatele Viktora Datla, který se domnívá, že ve Francii by měli být pouze Francouzi a to katolického vyznání. Hrou osudu se seznámí s člověkem z arabské země, kterého se snaží zlikvidovat jeho vláda, protože se snaží o převrat. Louis se dostane v přestrojení za židovského rabína do židovské komunity, ve které žije i jeho propuštěný šofér. Film provází řada komických situací. Kouzelnou scénou je, když se Louis sklouzne do kádě se žvýkačkovou hmotou (ve skutečnosti voda s moukou, barvou). Při natáčení se do kádě spouštěl hned několikrát, protože nebyl spokojen. Nebo taneční scéna, když tančí židovský tanec. Louis se na ni pečlivě připravoval, původně ani nebyla ve scénáři. To jen potvrzuje, jaký to byl velký herec.(3.1.2014)

  • Spectacle
    *****

    Režisér Gérard Oury a Louis de Funés spolu pracovali pouze čtyřikrát, ale pokaždé vznikla skvělá komedie. "Rabín" je jednou z nich. Má spád, nepočítaně vtipných scén, minimálně slabých míst a já se ani na chvilku nenudil. Louis de Funés nemohl zakončit "první etapu" své slávy líp. Ještě v roce 1973 prodělal těžký infarkt, který ho upoutal na dlouhou dobu na lůžko. V roce 1976 se na filmové plátno vrátil, ovšem na původní tempo a kvalitu se mu navázat už nepodařilo, tedy až na drobné výjimky. Neodpustím si pár slov k dabingu. Krampol Filipovskému samozřejmě nesahá ani po kotníky a dokonce mě svým projevem spíš irituje. Jednoznačně doporučuji v původním znění.(22.10.2006)

  • PALINO
    ***

    Celkom vtipná funesovka, ktorá sa síce nemôže rovnať Funésovým majstrovským kúskom typu Žandár zo Saint-Tropez, ale na zabitie času je to dobrá voľba. U nás je Rabín Jacob najzaujímavejší najmä tým, že Funésa nenadaboval F. Filipovský, ale Ľ. Gregor a ten túto neľahkú úlohu určite nepokazil, aj keď Filipovskému sa samozrejme nevyrovná. Ale ten je miestami lepší, než originálny Funésov hlas.(11.12.2004)

  • - Scéna, kdy se Pivert (Louis de Funès) ponoří do kádě s rozpuštěnou žvýkačkou, se natáčela tři dny a de Funès se musel spouštět do kádě celkem desetkrát. Natáčení téhle scény mělo i zdravotní dohru, herec díky opakovaným lázním v ledové kaši přestal slyčet na levé ucho a musel navštívit doktora, aby mu ucho propláchl. Vždy, když pak měl pocit, že špatně slyší, si proplachoval ucho klystýrem. (andi666)

  • - Premiéra proběhla 18. října 1973. V Paříži se film začal promítat ve třinácti kinech a během prvního týdne dosáhl návštěvnosti bezmála 200.000 diváků. O týden později premiérový film Dva muži ve městě s Alainem Delonem a Jeanem Gabinem neměl zdaleka takový úspěch. I v následujících týdnech Rabín Jákob suverénně převálcoval další premiérově nasazené filmy (například Vlak s J. L. Trintignantem). Teprve po dvou měsících klesl z první pozice na druhou, když zabodoval Belmondův film Muž z Acapulca. Celkově dosáhlo Dobrodružství rabína Jákoba návštěvnosti zhruba 7.300.000 diváků a ve Francii šlo o bezkonkurenčně nejúspěšnější titul roku 1973. (argenson)

  • - V našich kinech nebyl film před rokem 1989, vzhledem ke svému, pro tehdejší cenzuru kontrovernznímu tématu, promítán. Po revoluci jej počátkem 90. let zakoupila ČT a začala připravovat dabovanou verzi. Bohužel v době přípravy onemocněl František Filipovský a už nebyl schopen Funèse nadabovat. Česká televize jej tak z úcty k umělci uvedla s titulky a dabingu se dočkal až při svém dalším vysílání koncem 90. let, kdy Funése namluvil Jiří Krampol. (cundak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace