Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (CinemArt)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (502)

InJo 

všechny recenze uživatele

Jako nenáročná oddechovka pro TV by mě to asi nijak neuráželo, ale skutečnost, že takovéhle rádoby uvědomělé gender blbiny, které se snaží být vtipné za každou cenu (a přitom skoro všechno v nich je těžké klišé), v současnosti patří mezi nejúspěšnější tuzemské kinohity, mě nepřestává iritovat. Co se týče žánrových filmů (v tomto případě romantické komedie), snažíme se tvářit hrozně světově, ale jsme stále sto let za opicemi. Btw vlastně nechápu, proč se to jmenuje Po čem muži touží, když se zde řeší primárně ženy a jejich touhy, problémy, způsoby uvažování apod. 40 % ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Havlík se jevil jako slušný talent, ale slepenec buranských scének, který dal dohromady s krávou Třeštíkovou, ho posílá zpátky do šedého průměru, který skutečně nikoho nezajímá. Zábavný je pouze macho rozjezd s Langmajerem. Poté už přichází dlouhé a nelogické pasáže, které ostentativně popírají realitu. ()

Reklama

Psema 

všechny recenze uživatele

Film o genderové normalizaci, který neumětelsky přechází mezi sexismem a šovinismem a zmůže se jenom na obehranou sbírku klišé vystavěnou na základě požadavků nekonečného zástupu product placementu. Logiku, návaznosti či alespoň snahu o vybudování funkčního filmového světa raději nehledat. Před vypíchnutím očí zachraňují Langoš s Polívkovou a metavtip o erotické inzerci Šteflové. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Polívková je celý tatínek, dobře hraje, má otřesné sykavky a bohužel je na něj i neskutečně podobná. Ta fyzická podoba na otce by měla snižovat účinek mnoha scén založených na ženskosti hlavní postavy. Překvapivě tomu tak není, vítězí schopnost komediálním talentem přebýt všechny handicapy. Langmajer snad neumí špatně zahrát. takže herecky je film velmi zdařilý. Režie je sice nenápadná, ale přesto vedená pevnou rukou. Vzhledem k marasmu, v němž se poslední dekádu, tedy spíše tři, nachází česká komedie, lze za zdařilý považovat i scénář. Po čem muži touží není žádný přelomový snímek, ale nevyznívá trapně a v každém případě je to film pro líné letní odpoledne, který minimálně vykouzlí úsměv na tváři a navodí pohodovou náladu. ()

Ellmariachi 

všechny recenze uživatele

Ale jo, tohle prostě umíme. Komedie je v určitém slova smyslu naší doménou. Ti co mají smysl pro realitu, točí na českým rybníčku pro českého diváka a funguje to. Navíc jak lidi za kamerou, tak i my diváci máme tu kliku, že několik určitých generací má několik skvělých herců. Někde jsem slyšel, že Langmajer se v poslední době nacpe všude. Jenže to je těžký, když chlápek v jeho věku uhraje svou suverenitou v klidu i třicátníka, když na to přijde. Film je pohodová blbinka, která několikrát ten úsměv na rtech vykouzlí. A když se dokoukáte, máte pocit, že čas strávený ve společnosti výborné Polívkové nebyl časem promrhaným, ale vcelku zábavně využitým. 65 procent a silnější tři hvězdy. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Čestmír (Matěj Hádek) s Karlem (Jiří Langmajer) rádi chodí na pivo a v tomto zvyku pokračují i po Karlově přeměně. Ve scénách v hospodě však herci měli v půllitrech nealkoholické pivo. (Zdroj: CinemArt)
  • Za Jiřího Langmajera sice při filmové autohavárii zaskočil kaskadér, ale neminulo ho prolézání okénkem nabouraného auta, a společně s Jiřím Havelkou pak v jiné scéně  „na vlastní kůži“ zinscenovali filmovou rvačku. (Zdroj: CinemArt)
  • Režisér o nápadu na film prohlásil, že vznikl z prosté nostalgie po filmech jako Na hromnice o den více (1993) nebo Tootsie (1982) a chtěl si něco podobného vyzkoušet. [Zdroj: deník Metro] (hippyman)

Související novinky

Reklama

Reklama