poster

Pátrání

  • USA

    Searching

  • Slovensko

    Pátranie

  • Velká Británie

    Searching

  • Kanada

    Searching

  • Austrálie

    Searching

  • Nový Zéland

    Searching

Drama

USA, 2018, 101 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Spiker01
    *****

    John Cho se od MILF hlášky herecky posunul trošku dál (viz jeho film Columbus, který ale nikdo neviděl), Searching ovšem není úplně film o hercích. Je o brilantně vypointovaném příběhu, u jehož zpracování se režisér/scénárista rozhodl jít cestou sledování přes monitor a jiné obrazovky (přesně po vzoru našeho skvělého Semestru, ale jistě bychom tuto metodu vysledovali i dál), na kterou si člověk (i když viděl zmiňovaný seriál) musí zpočátku navyknout, aby se mu následně snímek zaryl pod kůži a napětím jej zarazil do sedačky. To se mi přesně stalo a nechci psát nic dalšího kromě dávno pofláklého, o filmu si nic nezjišťujte a jděte do toho naprosto nepolíbení! 10/10..(10.5.2019)

  • vurhor
    ****

    Jako kdybych koukal na nějakou epizodu Black Mirror. (Mínus teda následná deprese a úzkost.) Searching divákovi velice originální formou představí investigativní příběh ustaraného otce pátrající po své ztracené dceři, vyprávěný čistě skrze obrazovky notebooků, telefonů a kamer. To, co je na snímku opravdu působivé, je především fakt, že zvládá být ve stejný čas realistický, napínavý a nesmírně poutavý, což v rámci takového sofistikovaného pojetí musí být pěkně těžký. Film to ale zvládl působivě. Taktéž totiž jasně prezentuje, že sociální sítě mají nejen nesmírnou moc, ale taktéž dokážou být pěkně nebezpečným místem. Jasně, to není nic nového, nicméně právě ona podmanivá forma celého snímku diváka natolik zaujme, že ona stereotypní myšlenka mu vlastně ani vadit nebude. I přestože je samotné vyústění trochu přitažené za vlasy. Searching je rozhodně velice příjemným překvápkem letošního roku. A já už konečně vím, co je to tumbler, yeeeeey! Lepší 4*(16.11.2018)

  • Zeck
    **

    Směšně nerealistická kriminální zápletka zaobalená do až iritujících video screenů monitorů, displejů a obrazovek, skrze které se celý děj odehrává. Iritující je to především z toho důvodu, že se nejedná o nic originálního a přesně tímto způsobem vzniklo už před lety několik filmů, které byly ve většině případech propadáky a šílenost v dvouhodinovém pozorování pracovní plochy hlavní postavy byl jedním z hlavních důvodů, proč tomu tak bylo. Aktuálních 84 % u tohoto hypu mě tedy poměrně šokuje, jelikož na rozdíl od těch hororů kde jeden klik myší mohl znamenat smrt, zde vysloužilý MCBP hláškař a zoufalý fotr předvádí až tristně fádní klikačku na facebooku, což je asi to nejnapínavější, co za celý film předvede, krom "šokujícího" odhalení fake profilu s profilovkou z fotobanky. Kouzlo nového a nevšedního napětí z notoricky známého prostřední každého uživatele internetu zde neexistuje, protože to zkrátka nic nového není, takže člověk po příjemné stopáži dojde k závěrečným titulkům a zjistí, že technické zpracování filmu viděl už šestkrát jinde (a lépe) a samotná pointa je tak stupidní, že to vlastně ani nestálo ze zhlédnutí. 50 %(21.10.2018)

  • pepo
    ***

    Prva zhruba hodina je fantasticka. Napinava, dojimava, pribehovo silna. Potom sa vsak zacinaju vrsit zvraty ako z nejakeho prekombinovaneho thrilleru 90. rokov, ked sa scenaristi predbiehali, kto vytiahne pocas deja z rukava viac twistov. A kuzlo je prec. Posledny akt som uz iba prefacepalmoval. Velka skoda. Ale ak kvalita filmu pre niekoho znamena pocet prekvapeni (aj ked obcas uplne pitomych), tak je tu jedna z topiek roku. Dobry film, ale dlho sa z toho klula uplna pecka 7/10 P.S. forma je funkcna, ale napr. Cesky Semestr ju vyuzival omnoho kreativnejsie a funkcnejsie(30.9.2018)

  • verbal
    **

    Ťaman ztratí opičku a rozjede otravné sajbrpátrání, kdy sto minut unyle četuje, skájpuje a ássbukuje, až se dokliká k naprosto mdlé a nedramatické pointě. Opravdu nechápu tu hysterickou přebušenost téhle prudy, není to ani originální, ani zábavné, a na toto téma už existují mnohem zdařilejší a daleko sugestivnější pičiny. Prudy, kterou navíc opět zjevně cvaklo jako své píárko Džobsovo zlodějské impérium enormně předražených pleček pro frajeřící snobské mentály a jež nese jasné poselství, že Okna už používají jen mrtví a jinak celá ta tolik progresivní zmanipulovaná degenerace pečlivě vypláchlých reklamních konzumentů musí mít samozřejmě ony židácky cenově přebušené a externě nekompatibilní, ale přece tolik kůl vergly s nepřátelskými operáky!(13.1.2019)

  • - Film bol natočený za 13 dní, avšak následné úpravy a animácie trvali dva roky. (Real Tom Hardy)

  • - Veškeré počítačové operační systémy, programy a převážně webové stránky, byly pro film znovu vytvořeny a animovány v počítači. (Dr Lizal)

  • - V česky dabované verzi se cca v čase 23:30 David Kim (John Cho) prostřednictvím aplikace FaceTime ptá Jonaha Emmiho (Joseph John Schirle), co dělal v úterý večer. Zároveň však do excelovské tabulky zapisuje Thursday Night, což znamená čtvrtek večer. (the_anubis)