Reklama

Reklama

Obsahy(1)

David (C. Dobrý) nikdy nechtěl být policejním informátorem. Chtěl v klidu prodávat drogy a vydělávat velké peníze. Vést bezstarostný život. Chvíli mu to vycházelo, ale pak ho objevil policista z protidrogového Blažek (V. Neužil). Přitlačil ho ke zdi a David neměl na vybranou. Prozradil skoro všechno, co věděl o česko-vietnamském obchodu s pervitinem. Blažek ale chce víc. Chce stálé spojení. Chce se dostat až nahoru, k samotným hlavám mafie. „Malých ryb“ už zatkli spousty. Zavřeli pár varen pervitinu, ale hned vyrostly nové a obchod jel dál. Blažek už toho má dost. Chce vyhrát za každou cenu, i kdyby neměl hrát tak docela podle standardních policejních pravidel. Na oddělení několika lidem nevěří, vlastně věří jen sám sobě, a ještě nezkušené policejní analytičce Petře Vávrové (L. Krobotová). Právě tu si vezme jako partnera na akci, která by měla stoprocentně vyjít, protože tip na ni má přímo od Davida. Ale věci se často odvíjejí jinak, než je pravděpodobné… (Česká televize)

(více)

Recenze (61)

Marze 

všechny recenze uživatele

Filmařské pojetí je osobité a mohou odpadnout konzervativní diváci. Téma není nic co by se někde neobjevilo- varna pervitinu, informátor s morálním dilematem, zrádce ve vyšetřovací partě apod. Ale způsob vyprávění z vietnamsko-českého podsvětí se vymyká.Cyril Dobrý dle zcizovací metody vyprávění zastává současně post komentátora. Z Václava Neužila jde zároveň děs i uhrančivost. Na můj vkus se mi zdá první díl moc protahovaný. Dojala mě scéna kdy floutek jede navštívit jeho sedřené rodiče, které jsou zde jediné postavy, kterým jsem fandil, a hezký humor scéna dětská hra na zabíjení. Závěrečné drama se zlomem patří k tomuto žánru. Sledovačka na opuštěných silnicích v přírodě má westernovou náladu. ()

Praprase 

všechny recenze uživatele

Tak nevím, jestli byl režisér pod vlivem něčeho, nebo jsem si já měl dát něco do žíly případně nitrák pod jazyk. Policejní stránka filmu je ubohost a snad tohle nikdo odborně nemohl řídit. Jestli ano, tak teoretik... Děj lehce psychedelický ve smyslu "kolik višní, tolik třešní, ale pravý smysl nám uniká..." Druhý díl se přinutím skouknout z vědeckých pohnutek jen s důtkami v ruce, s roubíkem v hubě a análním kolíkem... tohle bude maso... ()

Reklama

ForGump 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Už opravdu nechci zmiňovat všechno, co mě na tom bavilo a řekl bych až okouzlilo. Tým okolo režiséra Viktora Tauše, kameramana Martina Douby a střihače Aloise Fišárka dokáže v naší audiovizuálně tvorbě asi nejlépe a nejgeniálněji sestavit výsledný produkt tak, aby každá scéna fungovala sama o sobě intenzivně a mrazivě. Vytvoření atmosféry scény a prostřihy mimo jádro scény (funguje i v dokonalém souladu nálad hudby Petra Ostrouchova), virtuální zapojení diváka do děje a přenos aktuálních emocí a tenze mezi herci na diváka funguje v Taušově a Doubově podání neuvěřitelně silně. Kompaktní celek je ale i díky scénáři, nejenom formě. Miro Šifra se připomněl už Rédlem a jak vidno máme talent světového měřítka (srovnání má snad jen ve Štěpánu Hulíkovi). Šifra nemilosrdně ukazuje svým kolegům jak vytvořit dokonalou expozici a vyložit výborně karty na stůl, a zároveň si dovolit v českých podmínkách i pár poměrně překvapivých zvratů. Nelze hodnotit něco po první části, ale pro mě jako obdivovatele Viktora Tauše, který ví, jak konzistentní režisérem je, s ohromnou vlastností empatie a darem působivosti a prácí s herci u nás málokdy vídaným (třeba Václav Neužil u Tauše hraje ještě o dost lépe než jinde), si dovoluji tvrdit, že Viktor Tauš je naším nejlepším režisérem posledních let a kdo ví, zda vůbec nejlepším po revoluci. Opravdu tohle je moje gusto a pouze tyto minisérie, které překračují a co víc pokořují současnou českou kinematografii, mi způsobují stav plnohodnotného a intenzivního audiovizuálního zážitku. 100% ()

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Mělo mě varovat, že to režíruje Tauš. Jeho nápady se většinou týkají režírování kameramana, ne herců, aby ten tvořil co nejpitomější záběry co nejvíc podobné lacinému home videu z opékání buřtů na zahradě, nejlépe pěkně přesvícené. Jinak příběh to nemělo, a když i moje manželka, která je jinak k české, potažmo české televizní tvorbě velmi vstřícná, prohlásí, že to bylo nějaké divné a o ničem, tak to už je co říct. Možná to měla ČT vysílat na Artu po půlnoci, tam by si to pár příznivců, pro které je seriál určen, našlo. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Smažky sobě. Tauš v rauši, který zjevně xmrti rád masturbuje u Kašpara Noého, Kretýna Dupijého a jiných mentálních soulsquaterů, odkryptoval další flašku toluenu se Šifrou, pustili si k tomu Mr. Kokota a mocinky se jim líbil. Výsledkem jsou rybím okem nasnímaní dva trapní, brutálně přehrávající slizcí čuráci a trestuhodné plýtvání skvělými dejvickými herci jako komparzem, kde veškeré dění i dialogy připomínají skupinové sezení retardovaných anonymních narkomanů. Úsměvné je, že když se z té naservírované plagiátorské konzervy prošlých lysohlávek poblijete, nazve vás PR toho zoufalce, co tohle produkoval, konzervativním divákem. A v podstatě je to pravda. Když po sobě někdo bude hodinu před konkávní kamerou roztírat hovna, citovat u toho s afektovanou dickcí napřeskáčku z kontextu vytržené žalmy v maďarštině, přiblble se jim chichotat a vám se to celé děsně zalíbí, jste bezesporu liberální divák s vytříbeným smyslem pro novátorství a nemasovou kulturu. Vždycky jsem se domníval, že piloty seriálu by se měly točit tak, aby diváka zaujaly a nutily ho sledovat další díly. Tohle je opět inovativní postup. Odpudilo mě to natolik, že jsem ihned všechny ostatní díly smazal a raději pro sichr i zformátoval disk, abych náhodou z dalšího sledování nedostal neodolatelnou chuť na inhalaci nějaké dobroty s „S 6001“ na etiketě. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Dodávka, kterou má v první epizodě René (Miloslav Pecháček) dovézt prekurzory, má polskou poznávací značku GD 4852. V Polsku ale může mít takovouto poznávací značku se šest znaky jen motocykl nebo traktor. (Martin_L)

Reklama

Reklama