Nastala chyba při přehrávání videa.
  • KM Phoenix
    **

    Hrozný střih, násilné hudební přechody, rasistické ztvárnění žida, nevyužití Greenhorni a absolutně nejhorší lip sync všech dob. Potenciál tam vidět byl, ale ani se nedá říct, že by film skončil někde na půli cesty, tak daleko se rozhodně nedostal. Jsem rád že jsem to viděl, tím si to mohu "odškrtnout" a odsunout stranou. Jedna hvězda za Greenhorny a druhá za promarněný pokus.(18.1.2016)

  • Iroquaise
    **

    kdysi jsem viděl představení v Mostě a docela to ve mě zůstalo...ale tohle fakt nee...kotlíkářská onanie...vypreparovaná pruda......nevim, co z toho příběhu vyhodili nebo jak to upravovali...ale každopádně to nějakym způsobem zjednodušili a zahustili...drama zmizelo, zůstala jenom metafora, která jen tak sama o sobě působí neuvěřitelně povrchně a průhledně.......je fajn, že se Sís snaží o budování svébytného filmového časoprostoru, ale je nedůsledný...kdyby to natočil uplně normálně jako klasickej film, udělal by líp...zcizováky mě místama fakt vadily...divadelnost iritovala.......písničky jsou blbě použité...narvané za sebou jako kdyby se jejich prostřednictvím měl vyprávět děj...ale to je nepochopení jejich funkce, kdy děj nenesou, ale dotvářejí, obohacují ho, tvoří jeho svrchní významovou vrstvu......baladičnost se uplně vytratila...vůbec jsem z toho necítil motiv blížící se smrti, tragičnost osudů jednotlivých postav, koloběh změn ve společnosti atd....na jednu stranu to byl ve své době určitě progresivní počin, ale zůstal ani ne na půli cesty...a těch pár zajímavých nápdů to nevytrhne...(19.11.2011)

  • Lapacka
    ****

    Film u kterého je dobré přistoupit na určitou hru. Kupříkladu látka, za socialismu preferovaný autor, zde inscenovaný jakousi tlupou na jakési zřícenině, mimochodem území na východ od Karlových Varů a na západ od Plzně má do dnešní svoji silnou atmosféru. Tak vlastně vznikl film jaksi vnitřně svobodný, film jako určitá hra, která říká, že si autoři nemusí na nic oficiálního hrát, ale že mohou napsat písničky a natočit film svými silami, jakoby pro pár kamarádů, což právě v době vzniku toho filmu bylo velice silné gesto. Což dneska samozřejmě už jenom málokdo chápe. Na film tohoto typu nelze hledět jako na nějaký spektákl typu Star Wars nebo něco podobného.(1.2.2016)

  • Gemini
    ***

    Velice zajímavý a také ambiciózní projekt kombinující natočené živé představení pod širým nebem s filmovými scénami...výsledek má své specifické kouzlo, a to i díky hercům, které si my mladší pamatujeme jako poněkud řekněme vyzrálé osobnosti, ale také díky hudební složce a dnes už zlidovělým písničkám...ale rozhodně to není film pro každého...(8.2.2004)

  • Pupidyk
    odpad!

    Řeknu Vám - už jsem viděl Vesmírnou prdu, Kameňák, sequel pro Bohové Musí Být Šílení. Viděl jsem 24 hodin, viděl jsem Teletubbies. Je podivuhodné, že jsem dokonce viděl i Discopříběh a přežil jsem. Ale něco tak nudného, odporného, patetického a až nenasytně zvrhlého jsem ještě neviděl. Střežte se Balady pro Banditu, neboť tohle je horor. Až ho uvidíte blížit se televizním programem, vyhoďte pojistky a odjeďte na bruslích na týden do Pákistánu. V opačném případě zemřete zlou smrtí(25.6.2007)

  • - Stejnojmennou divadelní hru na motivy lidových pověstí a archivních materiálů napsal spolu s Milošem Štědroněm Milan Uhde, z politických důvodů však musel zůstat inkognito. (Silencia90)

  • - Natáčení probíhalo na zřícenině hradu Andělská hora blízko Karlových Varů. (partyzanka)

  • - Adaptace hry o loupežníku Nikolu Šuhajovi v provedení souboru brněnského Divadla na provázku získala Cenu Československého filmu v r. 1978. (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace