Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sportovec
    *****

    Má-li hraný film svou klasiku s velkým K, tento film jí bezpochyby je. Výčet jeho zřejmých předností začíná už kvalitním námětem i následným scénářem. Příběh z podsvětí a líčení pokusů o únik z jeho sítí lze pojetím i vyzněním označit za průlomový. Osnova, na kterou jsou navlečeny až orgie gagů, je více než funkční. Ačkoliv vcelku logicky v popředí stojí obě mužské postavy (Curtis i Lemmon jsou skvělí, přesto bych dal přednost přece jen andělštěji působícímu Lemmonovi), zbývá dost prostoru i pro božskou MM. Dnes je vnímána o poznání kritičtěji; vzpomínky na to, jak i u nás až po letech byla prezentována její smrt - byla líčena jako "ikona" Ameriky a v tomto ohledu byla paralelou obdobného francouzského kultu ve stejné době rovněž předčasně zesnulé Edith Piaf - jsou ovšem jednoznačné. Švih a tempo, které tato "neakční kriminální komedie" nasazuje od samého počátku, nepomíjí až po působivý konec. Nadšení a zvědavost, se kterým je tento skvělý americký film sledován diváky všeho světa po dlouhá desetiletí i při opakovaných produkcích v kinech i před domácími obrazovkami, nepomíjí. Ve prospěch filmu i jeho stále početných fanoušků.(15.3.2008)

  • MM_Ramone
    ***

    Nedokážem sa zabávať na tom, že sa chlap prezlečie do dámskych šiat, dá si parochňu, nalíči sa a predstiera, že je žena. To fakt neviem oceniť. Nezdá sa mi to vtipné, ale zvrhlé. Z tohto ulha pohľadu vnímam aj túto známu, klasickú hollywoodsku komédiu, v ktorej sa Tony Curtis a Jack Lemmon prestroja za dve hudobníčky. Začlenia sa do dievčenského orchestra, aby unikli mafii. Je to dobre natočené, aj dobre zahraté, je v tom kopa dolárov, je tam i sexi Marilyn Monroe, ale tá primitívna transvestite show téma mi je naozaj protivná. ***(1.1.2017)

  • flanker.27
    *****

    Skutečná perla všech perel mezi klasickými komediemi. Jack Lemmon i Tony Curtis ve svých nejlepších rolích, o Marilyn nemluvě (popravdě jsem nikdy nepochopil, co je na ní tak úžasného a nebýt této role, ani bych ji neviděl hrát v něčem pořádném, pravda, vlastně ještě Slaměný vdovec). Billy Wilder měl absolutní smysl pro komično i nadsázku, a hlavně vkus a inteligenci. Navíc atmosféra gangsterských dvacátých let je vystižena mnohem lépe, než v leckterém dramatu. Poznámka: dost se na filmu podepisuje dabing. Neviděl jsem film v originále, takže srovnávám starý dabing s Cupákem alias Curtisem a nový tuším s Benešem (Lemmona mluví v obou případech Brabec). Jak kvalita dabingu, tak úroveň překladu jsou značně v pospěch staré verze. Nechápu, proč se tak často filmy už jednou kvalitně namluvené musí dabovat znovu mnohem hůř. "Je tomu už deset let, co jsem se zvolil předsedou týhle organizace, a snad můžu říct sám, že jste zvolili dobře…"(18.3.2006)

  • cheyene
    *****

    Každý máme na tuto komedii jiný názor. Pro někoho je tu humor vyčpělý, pro jiného stále aktuální, někomu příjde nudná, jinému zábavná. Já patřím mezi ty jiné. Od samého začátku jsem se dokonale bavil, opravdu jsem se mnohým vtipům smál, líbily se mi scény, které parodovaly mafiány, okouzlovala mě Sugar (dnes se ideál krásy posunul někam jinam, ale Marilyn má svůj určitý půvab i dnes), zaujal mě nápad, herecké výkony hlavních mužských hrdinů byly perfektní a hudba napomohla k přenesení do atmosféry konce 20. let. Pro mě byla nejlepší scéna hned ta úvodní - na "pohřbu" babičky a pak večírek ve vlaku :) Vychvalovaná závěrečná hláška mě osobně nepobavila.(9.9.2010)

  • RHK
    *****

    Jeden ze 100 filmů, které musíte vidět, než umřete. Jeden ze 100 největších filmů všech dob časopisu Entertainment Weekly. Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire. Jedna ze 140 nejlepších komedií - 140 Greatest Comedy Movies http://www.csfd.cz/uzivatel/136528-rhk/. Celosvětově divácky úspěšný film. Viděl jsem asi jen 10x - nikdo není dokonalý. Trailer: http://www.csfd.cz/film/9793-nekdo-to-rad-horke-some-like-it-hot/videa/(25.1.2009)

  • - V Rusku byl film uváděn pod názvem "Jen dívky smějí hrát jazz". (džanik)

  • - Přestože to dnes již málokdo ví, jedná se o remake německého filmu Fanfaren der Liebe (1951), který byl natočen podle francouzského filmu Fanfare d'amour (1935). Následně byl film natočen ještě jednou v Turecku. (monolog)

  • - George Raft učil podle Jacka Lemmona ho a Joa Browna tango. (džanik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace