Poslední recenze (43)
Anakonda (1997)
Ehm.. co jsem to proboha viděla? To byl úlet v nejhorším slova smyslu.
Toman (2018)
Pro mě milé překvapení. Film o člověku, který pomáhal socialismu (a především sobě) vydrápat se na vrchol. Příběh Tomana byl pro mě bohužel neznámý a byla bych velmi ráda, kdyby se o něm ve školách více učilo, protože to byl velmi zajímavý člověk , díky kterému se na našem území začalo dařit socialismu. Druhým příjemným překvapením pro mě byl rozhodně Jiří Macháček, od něj jsem takhle uvěřitelný výkon nečekala. 4*!
Troja (2004)
Mně se ten film moc líbil ... do doby, kdy jsem začala být naštvaná na Parida (Orlando Bloom), ta postava mi je ještě víc nesympatická než v legendách a to je co říci. Nicméně byl to účel a já jej beru. Každopádně podívaná to byla a stále váhám nad 3 - 4 hvězdičkami... A za Brada a Erica to vyšší hodnocení dám .
Poslední deníček (1)
Filmová výzva na rok 2018 od Streeper
2. Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
5. Vlasy (1979)
11. Warrior (2011)
12. Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
15. Zachraňte pana Bankse (2013)
16. Philomena (2013)
22. Téměř dokonalý zločin (2000)
23. Královna Alžběta (1998)/*****
28. Argo (2012)
30. Za zavřenými dveřmi (2012)
31. Výměna (2008)
32. Narušení (1999)
36. Zodiac (2007)
38. Leon (1994)
39. Million Dollar Baby (2004)
40. NON-STOP (2014)
45. Loupež ve velkém stylu (2017)
48. Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)/****
49. Hořkých sedmnáct (2016)/****
50. Lion (2016)
52. Lolita (1997)