Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ainy
    **

    Asi nejsem cílová skupina. Můj zívací reflex mě varoval už v první polovině filmu, ale já ne. Já jsem se zuby nehty držela představy, že se to celé snad nějak zajímavěji rozvine, takže o to přece nepřijdu, že to do konce prostě musím dát. A to byla chyba. Prolínání několika dimenzí, časových zkratek, budoucnosti, minulosti bylo na mě příliš hluboké. Netvrdím, že jsem nic nepochopila, to samozřejmě ano, jenže to byla neskutečná nuda! S fantasy bublinou si ale vyhráli a krásná tady byla i hudba.(10.5.2016)

  • Renton
    ****

    Scénář: Jaco Van Dormael .. Vesmírné zákonitosti, podivuhodnosti lidské mysli, otázky volby. Přestaňte se ptát proč, je to všechno komplikované. ___ Napoprvé jsem se snažil (až moc) všemu přijít na kloub, přičemž podstata byla nakonec velice jednoduchá a pokud někomu zůstanou nějaké nejasnosti, doporučuji brzkou reprízu a to klidně rovnou po skončení, protože mnohá úvodní zamyšlení dávají pozdějšímu průběhu snímku jasný řád. Sice jsou zde pasáže, které svojí efektivností spíše matou a budí vtíravé otázky, ale jde jim to snadno odpustit, protože minimálně po vizuální stránce je snímek excelentní. Jde vidět, že Jaco van Dormael (tohle je první film, který jsem od něj viděl a určitě s tím něco hodně brzy udělám) má obrovský tvůrčí talent s citem pro techniku a tak je radost sledovat ty smrště režijních nápadů, kamerových fines a k tomu poslouchat pestrý písničkový doprovod. Mr. Nobody totiž slušným filmovým zážitkem rozhodně je. Není geniální, šel by jistě ještě lehce prostříhat, je v tom návalu nápadu až lehce nesrozumitelný, ale jako fantazie jednoho muže (dítěte) má svou vnitřní sílu. 75%.(16.6.2010)

  • kleopatra
    *****

    Šlupka jako hrom, co se zpočátku stavěla do očí jako další onánie, která má ambici utloukat zešíleným střihem líbivých, navzájem nesouvisejících obrazů. A to je právě to - že v životě jde spasovávat běsnoty a alternativy, metrixy, linie, svědka bitvy u Little Big Hornu i Medema. Probouzím se do sna nebo sen do mě a mám zajít za tenhle roh nebo za tamten, co a kdo tam na mě čeká, co je dobrá volba a co špatná? Tahle uhrančivá odysea nezná naší mapu, nevyluští nám tajenku, ale navede, jak ji smířeně a vláčně a obluzeně ... přijmout. A tento způsob Leta ... !!!(5.7.2010)

  • Kulmon
    ***

    Tenhle film má velké ambice, ve skutečnosti je to trestuhodné nic, které si na dobrý film jen hraje.(10.1.2011)

  • Botič
    ***

    Když má něco tak malého jako je rubikova kostka o rozměrech 5*5*5 282 870 942 277 741 856 536 180 333 107 150 328 293 127 731 985 672 134 721 536 000 000 000 000 000 kombinací, kolik jich musí asi mít lidský život? Zahnout do prava, nebo snad raději do leva? Je dívka číslo 1 tou pravou, nebo by snad 2 či 3 byly lepší volbou. Co když se rozhodnu si uvařit vajíčka, nešlápnu tím někomu na jeho dlouze vymodlené štěstí? Co kdyby? Otázka, která je v tomto filmu ohýbána a deformována - otázka na níž, nikdy nedokážeme s jistotou odpovědět. Každé rozhodnutí nese v sobě schopnost zničit budoucnost a vystavět tak novou lepší/horší. Jaco van Dormael možná v obrysech předběhl Nolanovo Inception a přišel se snímkem, který má slušnou startovní pozici na jejímž konci by mohlo stát slůvko KULT. Pan Nikdo je příjemný, meditativní mix Butterfly efectu, Věčného svitu neposkvrněné mysli a možná i ten Moon tam někde v rohu vystrkuje růžky, s textovými vsuvkami formujícími se jak rubikova kostka, hrátkami se všemi možnými kapalinami, uhrančivé, dojemné, vykonstruované, texturově dokonalé a nezapomenutelné. Vždyť my všichni jsme nikým, každým, osamoceným Mr. Nobody. Surrealismus především. 9/10 MFFKV dodatek o dvacet minut prodloužená verze promítaná ve Varech ukázala film v krapet jiných odstínech ( respektive přesně v těch, které mi na první pohled unikly ) - doslovnějších a utahanějších - Navíc také skutečnost, že lze Dormaelův Mr. Nobody sestříhat prakticky jakkoliv, protože mu chybí vnitřní provázanost a celistvost, ho ve výsledku nestaví do až tak dobrého světla. Prvotní nadšení vystřídalo zmatení a brzy nejspíš i zatmění. Nová hračka dosloužila. 7/10(12.6.2010)

  • - Pro režiséra Jaco Van Dormaela je to první anglicky mluvený film a zároveň nejdražší belgický film s rozpočtem 37 milionů euro. Od jeho posledního filmu Osmý den uplynulo 13 let. (Saku)

  • - Poslední soundtrack Pierra Van Dormaela předtím, než zemřel. (filip.novak)

  • - Nemo (Jared Leto) píše knihu o cestě na Mars. Hudební skupina herce Jareda Leta má název 30 Seconds to Mars. (korect)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace