Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

MM11 

všechny recenze uživatele

Jak se říká – neurazí/nedojme... Asi si nevzpomínám na případ, kdy by u romantické komedie zcela ojedinělý a perfektní výchozí motiv skončil kompletně trapným filmem, nicméně průměrných plýtvání je plno. Kate a Leopold naplňují toto „pravidlo“ bezezbytku. Drží se poctivě své škatulky a nedovolí silnější objektivní kritiku, poněvadž se nevychyluje ani v nejmenším z rámce svého rigidního žánru. A jelikož všichni známe romantické filmy a jejich vzorce, je případná nespokojenost pouze náš problém. Jsou dvě možnosti – buď nadprůměrné romantické komedie porušují nějakým způsobem své vzorce (což asi ne) nebo se jich drží, ale jsou prostě svižnější, vtipnější a méně očividně „na jedno použití“. Já bych podepsal za B. ()

Martrix 

všechny recenze uživatele

Meg Ryan už na mě nefunguje a Hugh Jackman v krajkovým saku a bez Wolverinovských lycousů...to je jako doutník zabalený v hajzlpapíru. Pominu fakt, že je to nechutně romantické, tzn. určeno pro chronické romantiky, opuštěné/nezadané ženy a pár mužů, kteří ještě nejsou "vyztuženi" manželstvím. Pro odidealizované heterosexuály, je Kate a Leopold spíš utrpení. Ale aby nevznikl mylný dojem, že to haním jen kvůli té romantice...ten film by byl pitomý, i kdyby byl o Mikovi Tysonovi, který se přenesl do budoucnosti, aby namlátil Kličkovi...prostě je to blbě vymyšlené. ()

Reklama

Aleee89 

všechny recenze uživatele

Kate a Leopold. Ještě živě si pamatuju, když šel film do kin. Pak jsem na to úplně zapomněla a dívala jsem se teprve včera v televizi. Opravdu jsem se překonávala, abych film nevypla, protože mě to prostě nudilo. Meg Ryan je sice hezká a roztomilá, ale jedna herečka zkrátka neudělá film. Táhlo se to, bylo to nezábavné. Prostě pokus o trochu jiný romantický film, který se nepovedl a ještě sem tam sklouzl k trapnosti. ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Jedna z mých oblíbených romantických komedií. Námětem se lehce vymyká ze zavedeného schématu tohoto žánru. Obsahuje, alespoň pro mě, minimum klišé, ale zato disponuje spoustou nenásilného a milého humoru. Nenáročný, oddechový, příjemný snímek. Když mám hlavu plnou všemožných myšlenek a problémů, jsou Kate a Leopold jedním z těch filmů, které je dokáží s úspěchem zahnat. Skvělá Meg Ryan v roli úspěšné, moderní ženy a galantní šlechtic z minulého století, kterého dokonale ztvárnil Hugh Jackman. Skvěle do této role pasoval. Doba, ve které se setkali a doba, která je rozděluje, má za následek spousty úsměvných příhod a momentů. Ve vedlejší roli se mi zalíbil Breckin Meyer. A zde jsem také, snad poprvé, zaznamenala chlapíka jménem Liev Schreiber. ()

Tomik. 

všechny recenze uživatele

„Teď se mi vysmíváte, ale až jednou ráno ucítíte vůni čerstvé briošky s lahodným smetanovým máslem, uvědomíte si, že život není pouze ustavičná práce, ale také smysly“. Jedna z mnoha výborných hlášek od Leopolda, která tak nějak celkově charakterizuje eleganci a "vznešenost" celého snímku. Tento film je velmi silný příběh o lásce, která překonává hranice časoprostoru. Geniální kontrast moderní, úspěšné a časově zaneprázdněné ženy a slušného, milého a celkově velmi příjemného vévody z minulého století. Obě postavy jsou dokonale vykresleny úžasnými hereckými výkony s nezapomenutelnými hláškami, já jsem jim věřil každé slovo. Snímek je určen převážně pro „něžné pohlaví“, nicméně muži v tom mohou shlédnout určitou inspiraci pro reálný život (můj případ). No přiznejme si: která žena by pohrdla snídání do postele či mužem, který své ženě ochotně pomůže s kabátem, vstane od stolu pokaždé, když ona odchází atd.? Myslím, že myšlenkově je tento film na pomyslné špičce ledovce. Celý příběh je podáván s notnou dávkou humoru a scén, kterým se divák v dnešní době zajisté zasměje (například když Leopold honí zloděje kabelek v ulicích New Yorku na koni). Také scéna, kdy Leopold zadupal šéfa od Kate do země, byla dokonalá, to byla panečku intelektuální smršť a rozhovor „na úrovni“. Jeho výraz po následující scéně: „Leopolde, pozval jsem Kate do metropolitní opery, dávají tam Bohému, ale ona odmítla – chápete to?“ a Leopold na to: „No, Bohéma patří k nejvýznamnějším dílům a stojí za vidění, ale Kate zřejmě váhá z morálních důvodů. Cítí, že se jí dvoří jen slizký had, jenž by z ní svou děvku udělal rád…“ je úchvatný, na tohle prostě nešlo nic říct a morální převaha „vévody z margarínu“ byla více než očividná. A samozřejmě scéna, kdy tančili večer na střeše domu za doprovodu smyčcového kvarteta, nádhera. Téhle romantické komedii prostě nechybí vůbec nic (nechápu tedy to nízké hodnocení). Doporučuji všem, kteří mají rádi romanticky založené filmy, tohle je romantika ve své nejčistší a nejkrásnější podobě. :) ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Ve scéně v restauraci Leopold (Hugh Jackman) vyvrací J.J.ovy (Bradley Whitford) omyly o opeře "Bohéma". Leopold ale přišel z roku 1876 a opera Bohéma měla premiéru až o dvacet let později, 1. února 1896. (Hanussen)

Reklama

Reklama