Reklama

Reklama

Noroi

Obsahy(1)

Dokumentárně zpracovaný horor nás seznámí s pátráním Masafumi Kobayashiho po paranormálních úkazech. Jeho žena zahynula během požáru jeho domu a on sám je nyní nezvěstný. Snímek, který se nám dostává do rukou, je posledním dokumentárním dílem dokončeným těsně před těmito událostmi. Jsou všechny vyšetřované události na sobě nezávislé a nesouvisející, tak jak se na první pohled zdá? Máte odvahu být svědky dokumentu podobnému The Blair Witch Project, ale tentokrát z prostředí Japonska a tamější mytologie? (Cedr)

(více)

Recenze (154)

kagemush 

všechny recenze uživatele

Zrovna plagiáty u filmů mi moc nevadí.Kolikrát je napodobenina lepší originálu a kde by byl vývoj čehokoli bez napodobování? Ale ta téměř doslovná citace ze závěru Blair Witch (vyústění bitky v baráku,těsně před požárem) mě teda zrovna moc nenadchla.Tudíž se pro mě vrcholem filmu stal noční mejdan u svatyně. Ale jinak napínák jak má bejt,to zas teda jó. ()

Caminzind odpad!

všechny recenze uživatele

No, tak to snad raději měli natočit pořádné scat porno s tou reportérkou, to by byl daleko větší odvaz. Hlavně za tu TOTÁLNÍ ZHOVADILOST v závěru musím zrušit i ty poslední dvě hvězdy, které jsem si chystal. Aby někdo natáčel smrt vlastní rodiny, tak to už je příliš i na mě (fanouška Hanekeho). To už by mi fakt bylo trilionkrát milejší sežrat hovno od toho mrtvého obžery z filmu Se7en. Přesto je to takový lepší odpad. 10-20% ()

Reklama

strougy 

všechny recenze uživatele

Zpočátku spíše lehce mysteriózní pátrání po několika na sobě zdánlivě nezávislých tajemných událostech se postupem času překlání do hororových vod a dostává nepříjemně reálný nádech, podpořený dokumentárním stylem, který pro jednou nepůsobí jako něco dělaného pouze na efekt alá Rec, nýbrž jako konzistentní a fungující forma doplňující ideálně atmosféru filmu. Velmi sugestivní zážitek, kdy mě pouze mírně zklamal ostatními vychvalovaný konec, který prostě nepůsobil až tak extra děsivě, jak by bylo záhodno a mně tak maličko chyběla závěrečná, očistně působící děsivá sprcha, jakou by mé napjaté nervy potřebovaly. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,MYSLÍM SI, ŽE PRO NÁS VŠECHNY JE UŽ PŘÍLIŠ POZDĚ“...... /// Masafumi Kobayashi – mistr všech záhad. A tady se snaží přijít na kloub hlasům malých dětí, které vycházejí z domu Junko Ishii. ,,POCEM S TOU KAMEROU“ – mrtví ptáci (ale to je jen začátek!). Jasnovidec v alobalu točenej dokumentární kamerou je...je...příšernej!!! Čas kvapí a stále sleduju jen úvod do problematiky. Naštěstí Kobayashi našel slovo! (a já se nudím!)... Ty vole, než mu teď vysvětlej ,,METODU KAGUTABA“ (a než se k tomu vůbec dopracujou) tak snad i chudák Junko Ishii vysvětlí sama od sebe, kdo to mluví... Ne, ale naštěstí se dochoval 16 mm film. Naštěstí! Sled událostí zdánlivě nesouvisejících, ale zato v přímým přenosu. JÁ ZEMŘU JAKO DALŠÍ! (to řekla ta holka, i když MĚ to taky napadlo...) Pan Hori v aluminiovým oblečku něco cejtí (původně měl bejt pes, ale...no dyť víte..). Já ty filmy nesnáším! 1 (až 2) kreténi s kamerou se mě (MĚ!!) snažej přesvědčit, abych věřil neuvěřitelnýmu. Ne snad kvůli ději, ale protože jejich metoda je stupidně dementní se jim to nikdy nemůže podařit! Rozhejbat obrazovku umí každej debil! Začínám bejt na slova ,,TOČ TO!“ kurevsky alergickej. CO MUSÍME UDĚLAT, ABY JSME ZRUŠILI KLETBU KAGUTABA? (Chcípni!) Je tma, všichni ječej a filtr pro noční vidění by možná i něco zajímavýho ukázal, kdyby ji nedržel šílenej dokumentarista. Film naštěstí ukončuje zajímavě nesmyslných (posledních) 5 minut. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Kretén v aluminiovým oblečku mi řekl, že si mám dávat pozor na holuby. (Ptáky). 2.) Věřím v kult KAGUTABA, ekoplazmatický červi a dokumentární kameru. 3.) Nevím jak uspokojit démona. (Manželku? – tady říkali démona!) 4.) Thx za titule ,,maddy1111“ a ,,Perun14“. /// PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Philcze 

všechny recenze uživatele

Noroi je k podělaní strašidelný, ale na rozdíl od většiny svých kolegů ve found-footage žánru nabízí víc než jen pár solidně děsivých scén. Investigativní linie se vážně povedla, propojení s televizními pořady a krátké rozhovory s náhodnými lidmi dodávají potřebnou variabilitu. Vyšetřovaní je tak po celou dobu maximálně zajímavé, proto bez problémů přežijete i brutální dvouhodinovou stopáž. Kdyby se v druhé půlce trochu víc přidalo na tempu, byla by to naprostá fantazie. 80% ()

Galerie (2)

Zajímavosti (1)

  • Kromě názvů studií, která se podílela na výrobě filmu, nejsou uvedeny žádné závěrečné titulky. (LUKICKK)

Reklama

Reklama