Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ajuska
    ***

    Piráti z Karibiku přes kopírák. Johnny Depp jako mimoň, co legračně běhá a často někam padá, k tomu druhý mužský hrdina a pěkná ženská. Vše za zběsilé hudby Hanse Zimmera. V kině to funguje, pobaví, o tom není sporu, ale nadstavba žádná. Za dva dny si možná ani nevzpomenete, o co tam vlastně přesně šlo.(4.7.2013)

  • TeeAge
    ***

    || Scenár: Justin Haythe, Ted Elliot, Terry Rossio / Predloha: Lone Ranger - Fran Striker, George W. Trendle | Hudba: Hans Zimmer | Produkcia: Jerry Bruckheimer, Gore Verbinski | Distribúcia: Walt Disney | Štúdio: Walt Disney, Jerry Bruckheimer Films, Infinitum Nihil, Blind Wink | Rozpočet: 225 miliónov $ | Tržby: 260,502,115 $ || Prepadák celosvetovo, z rôznych dôvodov. Je to predovšetkým kôli obchodnej politike Disney vytvoriť diela na silu, bez presvedčenia. Nemotivovaný tvoriaci tím tým pádom stráca motiváciu, a spadá do megalomanských výprav bez štipku naozajstnej duše. Keď som sa na ten film pozeral, videl som len dokonalé obrazy podkreslené overenými hudobnými motívami, no bez skutočných emócií. Vyumelkovanosť zúčastneným nesvedčí, jak na remeselnej, tak na hereckej stránke. Funkčnosti nepomohola ani literárna predloha. Hovorím: Ten film nie je zlý, akurát som mu nevedel veriť a prepadnúť jeho potencionálnemu kúzlu. A to je už potom pri takejto elitnej garde tvorcov veru niečo zle. 60% | Blu-Ray, THX, EN DTS |(24.11.2013)

  • DaViD´82
    *****

    Rodokapsová májovka pro jednadvacáté století se vším všudy; jak tím špatným, tak tím dobrým. A ty desítky (desítky!) vymazlených neprvoplánovitých (ne)postřehnutelných aluzí (cikády a ptactvo v houští, paraplíčko na poušti atd.), kterých je tu paradoxně více než v Rangovi, lépe než co jiného dokazují, že to tvůrčí tým nebral jen jako další produkt. A ano, jsou to nesporně "pouze" Piráti z Karibiku ve westernovém hávu. Ovšem sluší se dodat, že je to spolu s jedničkou Pirátů to nejlepší co v "sérii" vzniklo.(5.7.2013)

  • tron
    **

    Dobre, takže z tohto séria nebude. Bol som šokovaný z toho, aké nevtipné to je a ešte viac z toho, že to (pravdepodobne...?) vtipné ani byť nemalo. Verbinski nakrútil "vážny" western s občasným komediálnym žmurknutím, ale to je asi tak všetko. Skrátka čosi ako Kovboji a votrelci. Rovnako ambiciózne, rovnako vážne, rovnako nevtipné, rovnako mizerné. Depp je úplne mimo, Hammer si po tomto maléri hlavnú rolu už nezaslúži. Prečo teda "až" 40 %? Lebo finále. Niečo také obrovské sa skutočne len tak často a hocikde nevidí a v sprievode dokonalej hudby je to sexi potešenie pre každého fanúšika skvelej, monumentálnej akcie.(18.1.2017)

  • Bluntman
    ****

    OSAMĚLÝ JEZDEC má spíž než k libovolnému dílu PIRÁTŮ Z KARIBIKU mnohem blíže k předchozímu Verbinského a Deppově snímku, animovanému RANGOVI, ve kterém se variovaly žánrové vzorce westernu a značně sebeuvědoměle se zdůrazňovala role protagonisty ve fikci. Podstatný rozdíl je ale v tom, že hlavním inspiračním zdrojem nejsou (italské) spaghetti-westerny, nýbrž western v jeho různých podobách (klasický, revizionistický, postmoderní). A že se neakcentuje, že by postavy naplňovaly předem dané schéma, ale staví se na odiv samotný proces vyprávění po vzoru MALÉHO VELKÉHO MUŽE. Učinit oživlý muzeální exponát vypravěčem, jehož pamět i vzpomínky nejsou úplně spolehlivé, se ukázalo jako velmi chytrý tah. Indián Tonto (vypravěč a jeden z protagonistů) se totiž stává dokonalým alibi pro nesoudržnost filmu jako celku, když jím prezentované události jsou spíše zřetězeny do série atrakcí, než že by byly příčinně provázané. A zároveň jakožto výstavní kousek v muzeu má protetickou (velmi zjednodušeně osvětleno "žánrovou") paměť, která snímku umožňuje procházet napříč historií podob westernu. Cesta se ale neubírá směrem vpřed, nýbrž zpět: od revizionistického přístupu (Tontovo vyprávění určené malému chlapci, re-interpretace vyobrazení Indiánů) přes různé subžánrové polohy (motiv hodinek či narativní funkce padouchů a ženských postav jsou velmi leoneovské) až ke klasickým dílům (od Johna Forda ke Busteru Keatonovi). Podrobněji v Blu-ray recenzi snímku.(14.12.2013)

  • - Počas natáčania sa u niektorých členoch štábu vyskytli ovčie kiahne. (milealelia)

  • - Ve scéně s jedoucími vlaky shodí Butch (William Fichtner) Rebeccu (Ruth Wilson) z vlaku a ona přistane na koně běžícího podél vlaku. Avšak v předchozích i hned následujícím záběru jsou stromy okolo tratě tak blízko, že se dotýkají větvemi vlaku. (Ficik)

  • - Hans Zimmer použil k nahrání hudebního doprovodu, konkrétně některých basových linek a bubnů, skutečné zvuky vlaku. Pro tyto potřeby navštívil Chrise Cartera, tvůrce seriálu Akta X (od r. 1993), který postarší lokomotivu vlastní. (Brousitch)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace