Nastala chyba při přehrávání videa.
  • xxmartinxx
    ****

    Po skončení filmu se všude ozývalo nespokojené mručení. Nevím. Já měl po celou dobu nasazený úsměv od ucha k uchu a bavil se jak malej kluk. Ostatně právě jako film od malých kluků výsledek vypadá. Těžko říct, jestli schválně, nebo ne. Možná dokonce ne... a ta roztomilá přepjatost a přeplácanost byly míněny vážně. Pak ať, holt se nám tu rodí potenciální guilty pleasure. Mila Kunis coby královna vesmíru, která by hrozně ráda servala podprsenku, ale Channinga Tatuma to "vůbec nezajímá". Roubované antikorporátní poselství (opakující motiv z Matrixu a Atlasu Mraků o přeměně lidí na konkrétní komoditu). Spousta náhod v ději a šíleně přehrávající herci v čele s Eddiem Redmaynem, který by po celý film chtěl neustále plakat a my nevíme proč. Všechno je tu zkrátka tak over the top, že když to byť na okamžik začnete brát vážně, narazíte. Tak to doporučuju ani nezkoušet a prostě nasednout na tuhle space operu plnou okázale kýčovitých vizuálů a velkých gest větších než sám vesmír. Nakonec bude nepatřičné jen to, že chybí soundtrack od Queenů.(5.2.2015)

  • Kaka
    **

    Škoda toho dementního scénáře a nulové motivace postav. Důvod koukat se na filmy Wachowských je kromě spousty chytrých nápadů a mnohdy zajímavých inovací v různých aspektech i vizuální stránka a bohužel je to zároveň to jediné, co tady funguje opravdu spolehlivě. Jenže co s tím, když všechny ty esteticky opojné, až bizarně viktoriánské kulisy a světy vypadají tak úchvatně a přitom je ten film taková ptákovina ? Chemie Tatum & Kunis překvapivě funguje nadprůměrně, leč klišoidně.(25.10.2015)

  • Enšpígl
    ***

    Aha tak křídla od Red Bullu už nebudeme potřebovat, Baťa nám dodá na lítání něco lepšího. W+W jsou vizuální mazlíčkové a obrazem dokázali prezentovat fakt, že jejich fantazie si žádný hranice nepostavila. Některé záběry byly na hranici mezi filmařstvím a kouzelnictvím. Pokud bych měl hodnotit jen za svoje oči, dávám pět a odejdu středem, leč filmy nejsou jen o očích, bohužel. Mám dojem, že W i W tak moc mysleli na dokonalý obal, že zapoměli do obalu nasypat kvalitní dobrotu a nechali tam jen splasklé žužu. Nemělo to žádný emotivní náboj, nepoved se casting, ze všech herců stojí za zmínku snad jen Sean Bean, ale jeho postava měla bohužel minimum prostoru. Nejvíc kempovali před kamerou Mila s Channingem a tady vidím další slabinu filmu. Tihle dva nemaj pro takhle velkolepou pohádku potřebné charisma a pokud jde o herectví tak to by na turnaji v rychlohoření soutěžilo s benzinem o první místo. Jsem rád, že jsem Jupiterku viděl v kině, protože vizuální mistrovství Wachovskich si o to vysloveně říká, ale měli se víc zavrtat i do způsobu vypravění, abych moc fandit dobru a fakovat zlo a ne že to na mě obsahově působí jako hokejovej zápas Srí Lanky s Čadem.(5.2.2015)

  • J*A*S*M
    **

    Pro mě asi guilty pleasure roku. Film esteticky nevzhledný, s přestřeleným hlavním záporákem a naprosto nezvládnutým castingem. Když se Mila Kunis snaží tvářit vážně, tak to nefunguje ... ale když se snaží hláškovat, tak to vyloženě bolí. Snad jen ten ústřední motiv s planetami jako pěstírnami lidí/paliva pro udržování vitality galaktických vládců měl sám o sobě potenciál, ale Wachovští ho tentokrát opravdu nedokázali využít. Na druhou stranu se musím přiznat, že mě ta kravina svým způsobem vlastně i bavila.(3.5.2015)

  • Bluntman
    ****

    Doporučuji od JUPITER VYCHÁZÍ neočekávat další formálně pozoruhodné dílo sourozenců Wachowských, protože se žádné stírání hranic mezi narativními mody anebo časoprostorovými rovinami nekoná, ani montáž není nikterak invenční a překvapivá je absence (?) jejich tolik oblíbené kompoziční návaznosti. Kdo ale doufal v pulpovou jízdu, která na rozdíl od JOHNA CARTERA a STRÁŽCŮ GALAXIE není rozpadlá, protože se drží svých vnitřních norem, bude spokojen/a. Jde o dvouhodinovku, u které není podstatný příběh, ale jednak budování světa, jednak příklon k braku projevující se výstavbou vyprávění po vzoru dobrodružných (sci-fi) seriálů. Poslední zmíněné vede navzdory brazilovské odbočce k určité únavnosti, protože cca půlhodinové epizody se liší leda antagonisty a prostředím, jinak vše v mírných variacích (zejména konvence dámy v nesnázích a záchrany na poslední chvíli) zůstává. Ovšem akce je v prvním a posledním aktu tak nápaditě organizována v prostoru, že zejména v nich to nevadí. A nevadí ani výrazné ideologické pojítko kritiky kapitalismu, který komodifikuje vše, protože jistá odvozenost - i z vlastních děl v případě Wachowských - k braku patří. Jenom je nutné přistoupit na to, že na nás snímek zasvěcenecky nepomrkává, ani se nesnaží svým stylem napodobovat díla, z nichž vychází, čímž je oproti dvěma výše zmíněným a dalším jim podobným dosti výlučnou produkcí. Slepou uličkou, kterou si lze užít jako provinilé potěšení.(5.2.2015)

  • - Channing Tatum (Caine) musel nosiť náustok, aby zmenil tvar svojej spodnej čeľuste, čo mu bránilo zatvárať ústa a spôsobovalo problémy pri hovorení. (scattered)

  • - Film byl natočen na tyto kamery: Arri Alexa Plus 4:3, Arri Alexa XT, Canon EOS 6D a Red Epic. (Hawaj)

  • - Na natočenie špeciálnych efektov bola použitá kamera Vicon T40, čiže rovnaká kamera, akú Alfonso Cuarón použil pri natáčaní filmu Gravitácia (2013). (figliar)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace