Režie:
Judd ApatowScénář:
Judd ApatowKamera:
Phedon PapamichaelHrají:
Paul Rudd, Leslie Mann, Maude Apatow, Iris Apatow, Megan Fox, Chris O'Dowd, Albert Brooks, Charlyne Yi, Melissa McCarthy, Jason Segel, John Lithgow, Lena Dunham (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Letité manželství Petea a Debbie je v krizi. Čtyřicítku mají na krku a oba se snaží skloubit partnerský život, kariéru a péči o děti. Čas na přemýšlení, jak si užívat život, jim moc nezbývá. Postupně se začínají bořit nejen jejich iluze, že jim mládí vydrží navěky, ale také vzájemný vztah, který je značně opotřebovaný lety společného života. Finanční stabilita dosud velmi dobře zajištěné rodiny se začíná hroutit, Peteova nezávislá nahrávací společnost se blíží bankrotu a Debbie má podezření, že ji její zaměstnanec v butiku okrádá. Soužití s dospívajícími dcerami také moc nefunguje, navíc se oba snaží o sblížení se svými komplikovanými otci. A aby toho nebylo málo, Debbie zcela nečekaně a samozřejmě neplánovaně otěhotní... (TV Nova)
(více)Videa (43)
Recenze (302)
Nejlepší komedie od Bridesmaids. Výrony hurónského smíchu, natržená bránice, brambůrky rozházené po celém bytě, křeč v obličeji od permanentního výšklebu. Nejdřív jsem se toho obával, říkal jsem si, další dvouhodinová kláda od Apatowa, to smrdí vyčpělýma Komikama, ale počáteční nedůvěra šmahem vzala za své. Apatow tentokrát hlavičku hřebíčku rozmrdal kladivem na prach a rozpumpoval kolotoč plný hororů "ze života" a absurdního vulgarhumoru. Za deset let páchám sebevraždu.Tuhle nálož byste si měli dát povinně, protože kvalitních komedií je furt jako agnostiků v mešitě. Mimochodem, tahle taškařice nám byla tuzemskou kinodistribucí opět zapřena. iCunt! ()
Film pro trošku jinou cílovou skupinu než jsem já, protože jsem se v tomhle naštěstí ještě neviděl a dvě dekády ještě snad ani neuvidím. Na Judda Apatowa překvapivě málo vtipu a více dramatu a rodinného moralizování. Nějaká ta pravda tam asi bude, ale to nezachrání naprosto nezajímavý scénář, který zabavit na celých (a notně přestřelených) 138 minut nedokáže. Leslie Mann v tomhle filmu působí poměrně nesympaticky, Paul Rudd mě taky moc nenadchl. Zachraňuje to dvojka Megan Fox a Megan Fox. Dvojka... you know. A taky malé cameo Jasona Segela. Ovšem palec dolů (a hvězdu) za trapné vyspoilovaní finále Lost. ()
Pár na hranici čtyřicítky zjistí, že to neni jako v době, kdy jim bylo dvacet a snaží se to pomocí různě zhovadilých nápadů řešit. Nevtipné, od Rudda příšerně zaheané, ale hlavně se to táhne odnikud nikam. Děj, který by stál za zmínku, tu absentuje. Z těžkého podprůměru to zachraňují Leslie Mann, na kterou je radost se koukat hned v několika aspektech, tělo Megan Fox a scénka s Melissou McCarthy ze školní kaceláře a to tuhle tlusťošku bytostně nesnáším. Další ze zapomenutelných komedií, u které mě ovšem nízká úroveň mrzí, protože jistý potenciál tu cítit byl. 30% ()
Čtyřicítce na krku se jednou asi nevyhnu. Jen doufám, že bude vypadat aspoň jako Debbie, protože jestli já tou dobou budu ve formě Petea, těžko na sobě udržím něco většího. V první půlhodině jsem to chtěl vypnout, ale nedosáhnul jsem na ovladač, tak mi nezbylo nic jinýho, než zatnout zuby a vydržet. Nevím, jestli se druhá půlka fakt zlepšila; spíš jsem si prostě jenom zvyknul, tak to ve finále celkem ušlo. Teď jenom doufám, že stejně to nefunguje i po čtyřicítce... ()
Podprůměrná komedie o problémech středního věku a zlomové "čtyřicítky". Místy vtipná, občas celkem výstižná, ale většinu času spíše trapná a stupidní (rodina se topí dluzích, přesto maj dvě auta za několik mega a jejich domácnost je jako chodící reklama na Apple, yeah - 'Murica bitch). To všechno navíc v krutě dlouhé stopáži. Každopádně trochu to zachraňuje celkem ucházející konec a sexy Megan Fox, která se nám zas po delší době trochu víc ukázala na plátně. Za ni dávám i 3. hvězdičku. ()
Galerie (43)
Zajímavosti (17)
- V skutočnom živote bola Maude Apatow naozaj posadnutá seriálom Nezvestní (od r. 2004) a za pár týždňov si pozrela celý seriál. (Arsenal83)
- Ve filmu zazní dva úryvky písní Nicki Minaj. (noelcoward73)
- Toto bol prvý film režiséra Judda Apatowa natočený v pomere strán 2,39:1 a zároveň jeho prvý digitálne natočený film. (Arsenal83)
Reklama