poster

Bohemian Rhapsody

  • Velká Británie

    Bohemian Rhapsody

  • USA

    Bohemian Rhapsody

  • Slovensko

    Bohemian Rhapsody

  • Nizozemsko

    Bohemian Rhapsody

  • Nový Zéland

    Bohemian Rhapsody

  • Austrálie

    Bohemian Rhapsody

Životopisný / Drama / Hudební

Velká Británie / USA, 2018, 134 min

Diskuze k filmu (519)

<< novější 25 24 23 22 19 13 7 1
    • 19.11.2018  22:33
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    cbprahalocal: To jsou slova do pranice! ;-)

    • 19.11.2018  22:15
    cbprahalocal
    (hodnocení, komentáře)

    Fredy Mercury je nesmrtelný !!!! 

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe
    • 18.11.2018  18:04
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Dadel: :'-D

    Hehe, všimla, ale vůbec mi to nedocvaklo. ;-)

    • 18.11.2018  17:53
    Yoshitsune
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: :)) 

    • 18.11.2018  17:33
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Nejspis to chytil jakmile opustil skupinu Queen a dělal solovky.. Tam přece řádil totálně na vecirkach..

    na příspěvěk reagoval Yoshitsune
    • 18.11.2018  13:59
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)

    jo, a režíroval to Singer, všimli jste si? Jako "Zpěvák", hahaha:)

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe
    • 18.11.2018  13:59
    Dadel
    (hodnocení, komentáře)

    Už nevím, kdy jsem naposledy zažil vyprodané kino (Vary a CSFD projekce nepočítám). To mně fakt překvapilo.

    • 17.11.2018  23:40
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Sayko: jo já taky :D

    • 17.11.2018  06:08
    Sayko
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K:  Tak teď už v tom mám solidní guláš..

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 17.11.2018  03:01
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    ale asi ne no, ono taky jde o to, že spousta lidí plete hiv a aids dohromady. Prostě nikdo neví :-)   zase jsou spekulace, že naopak Hutton nakazil Freddieho a to se taky nikdy nedozvíme, kde to chytil. Ta spekulace, že to má od Huttona je dle mého blbost, jelikož se potkali až v roce 1984, když už byl Freddie na 98% nakažen, což ale taky nikdo neví jistě. Každopádně kdyby stihnul mít Aids tři roky po nakažení, tak by byl hodně velký výjimka. Takže už to měli buď oba, nebo Freddie nakazil Huttona :-)   Ale to je fuk :-) 

    na příspěvěk reagoval Sayko , rounen
    • 17.11.2018  02:50
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    higuain: ano, jsou spekulace, že to ale bylo v souvislosti s aids. HIV pozitivní byl určitě.  Na druhou stranu dneska se ve vyspělém světě na aids už neumírá, když se člověk léčí. Na druhou stranu on měl HIV už od 80. let, takže je to taky asi trochu jiný případ. Nemocný na aids neumírá přímo na aids, ale na nemoc, kterou kvůli aids získá. A nádory na plicích jsou jedny z nich.

    • 16.11.2018  19:22
    Irene
    (hodnocení, komentáře)

    Nádherný film, nemám slov!

    • 16.11.2018  16:03
    higuain
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Hutton zemřel o 20 let později na rakovinu plic, ne? 

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 16.11.2018  15:10
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy: Ono zase záleží na období, od roku 1987, po diagnóze, je určitě jiným člověkem, než předtím. Usadil se. Ale zas není důvod si ho malovat na růžovo, předtím byl zvíře a kdoví, kolik lidí nakazil. Viz třeba samotný Jim Hutton. Ale to je moje spekulace.

    na příspěvěk reagoval higuain
    • 16.11.2018  15:02
    Deivy
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Veru, presne ako píšeš a to už ani stáť nemohol tak si dal 2-3 vodky a oprel sa o niečo aby to mohli natočiť. Je to hrozné, väčšina ľudí by ležalo doma a umieralo, ale on do poslednej chvíle chcel niečo nahrať. Iba povedal Brianovi nech píše songy a on to bude spievať, dokonca aj bez hudby. 

     

    Práve som videl jeden rozhovor s Freestonom a ten povedal, že to bol ten najvernejší kamarát, veľmi lojálny a vždy pomohol (viem, že o mrtvých len v dobrom, ale verím tomu). Freddie by si určite nezaslúžil aby film o ňom bol neprístupný, za tým si vždy budem stáť. 

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 16.11.2018  11:48
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy: Ano, ten klip je mrazivý, ještě více v té barevné verzi z natáčení, sólo je super, ale tu písničku jsem nikdy neměl moc rád :-) je to takový hodně prostý, aranžersky prázdný song, to já moc nemusím. Každopádně natočil to v květnu 1991, umřel v listopadu. Obecně je hodně zajímavé sledovat to, jak nemoc postupovala od klipů přes desku Miracle (v I Wani It All a Breakthrough vypada jeste dobre, ve Scandal a Miracle už hůř. A z Innuenda už to jde rychle. Nejdřív v samotném Headlong je hodně poznat, které záběry byly točeny dříve (ve žlutém tričku točili někdy v lednu, kdežto modrou košili a vestu o pár měsíců dříve). I Am going Slightly Mad je už fakt vyhublý a museli použít tunu make-upu no v These Are Days už ani ten make-up nepomáhá.

    na příspěvěk reagoval Deivy
    • 16.11.2018  08:59
    Deivy
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Inak dosť som zabudol na There are the days of our lives, tá je síce z Innuenda a nie Made in Heaven, ale je to pieseň s ktorou sa Freddie v podstate lúčil vyzuálne. Myslím, že je to aj posledný hraný videoklip, posledný záber do kamery so slovami "I still love you" je... ešte teraz mam zimomriavky keď to píšem. Tento song je tiež veľmi silný a pre mňa jeden z 3 najobľúbenejších. A čerešnička na torte je tam Brianove sólo, jedno z najlepších sól ktoré kedy vzniklo. 

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 15.11.2018  19:06
    Hekman
    (hodnocení, komentáře)

    mm13: No ale vypada to, ze se te to dotklo. A pritom ja te mam rad a chci mi s tebou deti. Male Cechoslovacky. Predevsim te obdivuji za to, jak mas silnou pozici na CSFD. A jak ti na tom zalezi. To me fakt zasahlo a udelalo to na me dojem. Po pici dobre !

    • 15.11.2018  18:35
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Mr.Apache: Tak byli různorodí, ale trochu jinak. Měli tam operu, balet, vypalovačky, progressive rock, třeba i punk (Sheart Heart Attack), ale všechno to mělo docela úroveň.  Ale samozřejmě taky preferuju 70. léta. Osobně považuju vlastně za nejvychytanější desku Queen 2. Ale k tomu jsem došel až po 23 letech, co je poslouchám :-)  A v Miracle a Innuendu už se zase vraceli k tomu komplikovanějšímu skládání (Miracle, Innuendo, Was it all Worth It) a to mi přijde taky fajn.  Chápu, že někomu éra od Hot Space po A Kind of Magic může dost nesedět :-)

     

    Z Hot Space třeba mám rád ty dvě první písničky docela dost. Ony jsou fakt dobré :-) Akorát je to nahrané možná trochu mdle a je to prostě disco. Ale propracované to je. Staying Power v živé verzi je neskutečný song.   Samozřejmě Back Chat a Body Language jsou celkem omyly :-) a jak Brian a Roger správně protestovali, že to zní prostě jak z gay clubu. 

    • 15.11.2018  17:47
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy: Hot Space není ani tak kontroverzní jako spíš nudný a mdlý. Když si člověk poslechne ta dvě dokonalá alba, která jmenuju níže, a pak si dá Hot Space, ukouše se u toho samými rozpaky.

    • 15.11.2018  17:44
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Tak oni až do 80. let zase tak"velmi různorodí" nebyli. Teprve po The Game (jak mimochodem řekl Scott Ian z Anthrax, a já to klidně podepíšu) se "věci začaly ubírat poněkud podivným směrem".

     

    Jinak jsem si nikdy nemyslel, že by Queeni byli o hitech a ten zbytek na albech byla vata. Ostatně, prvních 50 let svého života jsem nikdy žádnou výběrovku Queen neslyšel. Je fakt, že mají alba, na kterých pro mě krom té vaty není prakticky nic jiného. Ale třeba desky A Night at the Opera a The Game podle mě prakticky nemají slabší místečko.

    na příspěvěk reagoval Dan9K
    • 15.11.2018  17:44

    Uživatel Mr.Apache smazal svůj příspěvek.

    • 15.11.2018  16:27
    Heisenberg_
    (hodnocení, komentáře)

    Soundtrack byl špičkový (především pak songy Fat Bottomed Girls z koncertu v Paříži, Who Wants to Live Forever a Doing Alright mě neskutečně nadchly) ale komu zde chyběly takový topovky jako Tie Your Mother Down, Save Me, Spread Your Wings, You're My Best Friend anebo několikrát zmiňované I'm in Love With My Car?

    • 15.11.2018  16:11
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: :'-DDD

    • 15.11.2018  16:10
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy, Dan9K: Jejda, tak zrovna přesně ty písně, co jste jmenovali, patří mezi mé nejoblíbenější od Queenů. ;-D

    • 15.11.2018  15:57
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    teda ne chybný song ale hybný song :-)

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe
    • 15.11.2018  15:56
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy: souhlasím se všemi písněmi, které jsi vyjmenoval. Zejména Mother Love a You Dont Fool Me. Jsou to také výjimečné songy v tom, že oba vznikly až po Innuendu, což jim dává zvláštní rozměr. YDFM je podle mě hit :-)  A je teda dost do stylu Hot Space a má jedno z nejlepších sól, co Brian udělal.   Neříkám, že si ho neposlechnu rád. Ale je to celé takové vyměklé a moc nebeské, vlastně YDFM je jediný trochu chybný song a pořádná kytara je jen tam v sóle a na začátku Made in Heaven.  Prostě ve všech ostatních albech je aspoň jedna fakt ultimátní písnička pro mě, tady úplně ne.

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe , Deivy
    • 15.11.2018  15:52
    Deivy
    (hodnocení, komentáře)

    Dan9K: Hot Space je naozaj kontroverzný album, ja mám rád asi všetky, ale chápem, že ho veľa fans nemusí. Zároveň nie úplne súhlasím s Made in Heaven (inak pokiaľ sa nemýlim je toto výrazne najpredávanejší album - aj keď asi vieme prečo). 

    Je tam pár songov čo za to stoja, Mother Love je napr. Freddieho posledný song (stál som na mieste kde naposledy nahrával) a je to z neho cítiť, hoci to nie je žiadny hit tak je to naozaj silná pieseň. Too much love will kill you je tiež silná pesnička ako ju hlavne Brian spieva, Heaven for everyone a I was born to love you sú také nie zlé songy, ale žiaden TOP. 

     

    Špeciálne mne sa páči you dont fool me čo nie je žiadny hit, ale nejako mi počas života prirástla k srdcu :) 

    na příspěvěk reagoval Dan9K , Idée_fixe , Mr.Apache
    • 15.11.2018  15:03
    dudunecek
    (hodnocení, komentáře)

    94% To je strašně přestřelený. Ano, je skvěle natočený, Malek je skvělej, ALE je to pořád dost obyčejný příběh. Cesta na vrchol-krize na vrcholu-pád-combeback. Je to feel good film bez žádné snahy o přesah. 50% filmu tahají ty písničky. Jak říkám, film je to dobrý. Řemeslně a technicky precizní. Jen ta naprostá euforie z polobiografie, kde je značná část upravena, aby to fanoušky moc nešokovalo. 

    • 15.11.2018  14:58
    Dan9K
    (hodnocení, komentáře)

    TaK Innuendo hlavně není nějaký super hit, na kterém by se všichni shodli, že je to fakt jeden z nej songů. Já ho mám osobně rád, ale je to fakt šílená koláž, ještě větší než Bohemian Rhapsody. Ohledně té nevyváženosti alb, když jsem znal jako malý capart hlavně Greatest Hits, tak jsem si také myslel, že jsou desky plné vaty. Jenže ono to tak není. Vyloženě slabých songů moc není. Třeba A New of the World nebo The Works jsem považoval až donedávna za velmi slabá alba, kde je pár velehitů, ale jinak fakt hrůza. A už si to nemyslím. Za opravdu slabší album považuju jen Made in Heaven, což je vcelku logické, když to seškrábali z různých béček a nedodělků. Jinak samozřejmě leckomu může nevyhovovat styl různých alb, typicky třeba Hot Space, ale o tom holt Queeni jsou, jsou velmi různorodí. Já měl třeba Hot Space velmi rád, přijde mi na Queeny velmi netypicky soudržné. Samozřejmě komu ten styl nevyhovuje, tak je pak příhodné, že se mu fakt na tom albu nebude líbit nic, snad krom Under Pressure, které ale vzniklo o dost dřív než zbytek alba.

    na příspěvěk reagoval Deivy , Mr.Apache , Mr.Apache
    • 15.11.2018  14:26
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Mr.Apache: Tak ruku na srdce - málokterá kapela / interpret má co píseň, to klenot, prostě někdy je to slabší, ovšem i tak, co se jednomu může zdáti špatné, jiný může velmi obdivovati.

    • 15.11.2018  14:01
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Idée_fixe: Tak hlavně jak Innuendo tak Show Must Go On vznikly (z pohledu filmu) až šest let v budoucnosti. Jejich zařazení by bylo v době trvání děje filmu nesmysl, pokud by se nejednalo o sci-fi. U titulků už jde omluvit.

    Jinak Innuendo jako song je vcelku zdařilý pokus udělat zase něco ve stylu epických věcí z At Night at the Opera, jako byly The Prophet's Song nebo Bohemian Rhapsody. Chvályhodný počin. Škoda jen té kopy sraček, co Queen nadělali v mezičase. (Tím mám na mysli např. album Hot Space nebo tupě vlezlé disco příšernosti z The Works.)

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe
    • 15.11.2018  13:37
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy, Mr.Apache: Souhlasím, zní to vše celkem logicky a rozumně.

    Všechny písně se tam prostě vejít nemohou, jakkoliv by se mi tam zrovinka Innuendo líbilo, je to prostě moje srdcovka (holt každý má nějaké své nej písně), a taky si myslím, že je lepší závěr s tím koncertem, Freddieho smrt už by byla hlavně o tom ždímání za každou cenu, působilo by to křečovitě (i když netvrdím, že by to bylo vyloženě nevhodné nebo špatné).

    A Show Must Go On je vpravdě lepší píseň k titulkům, výstižnější.

    na příspěvěk reagoval Mr.Apache
    • 15.11.2018  13:13
    Mr.Apache
    (hodnocení, komentáře)

    Deivy: Tak hlavně Innuendo vydali až nějakých šest let po skončení děje filmu, že jo. Nacpat to tam by snad šlo možná někde do závěrečných titulků, ale tam už je (jestli se nemýlím) Show Must Go On. Což je koneckonců na závěr určitě vhodnější volba.

    na příspěvěk reagoval Idée_fixe
    • 15.11.2018  13:04
    Deivy
    (hodnocení, komentáře)

    Simheona: Nejde mi do hlavy prečo ti tam chýba Innuendo. Tvorcovia sa rozhodli pre vyvrcholenie na Live Aid, čo možno najprv vyzeralo divne, ale rozhodne to bol dobrý nápad. Naozaj si nemyslím, že tento film potreboval posledný záber ako zdevastovaný Freddie posledný krát vydýchne pri Freestonovi a Huttonovi (a tým by odchádzali ľudia v slzách z kina). Myslím si, že zámer aby odchádzali v eufórii po koncerte bol ďaleko lepší. Pozri si dokument Days of our lives a uži si to čo potrebuješ ;) 

    na příspěvěk reagoval Mr.Apache , Idée_fixe
    • 14.11.2018  22:47
    Hekman
    (hodnocení, komentáře)

    Fuck it. Je to opravdu 3. nejlepi film. Nechapu, jak o tom muze nekdo pochybovat.

    • 14.11.2018  22:09

    Uživatel Hekman smazal svůj příspěvek.

    • 14.11.2018  21:48
    Hekman
    (hodnocení, komentáře)

    Sayko: No urcita logika v tom je. Sice urcite ne majoritni, ale urcita cast lidi se tak muze rozhodovat. Podle me i Zeman vyhral nad Schwarzenbergem diky tomu, ze jeho jmeno je vic ceske. Kdyby se Schwarzenberg jmenoval Novak, tak sedel na hrade nekdo jinej. Nekteri lidi se jednoduse rozhoduji na zaklade bezpredmetnych indicii. U voleb to je asi vetsi cast, u nazvu filmu to bude min posuku.

    • 14.11.2018  20:44
    Idée_fixe
    (hodnocení, komentáře)

    Simheona: Cože-e??! Tam není Innuendo??!!?!! :'-(((

<< novější 25 24 23 22 19 13 7 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace