Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Na konci 14. století jsou Země Koruny české zmítány tyranií a násilím. Jan Žižka a skupina jeho žoldnéřů jsou najati na ochranu králova zástupce. Jan prokáže skvělé strategické a bojové schopnosti. Následně je pověřen službou pro samotného krále, Václava IV. Zemi ale ve skutečnosti ovládá Jindřich z Rožmberka, nejbohatší velmož království. Jan dostává další delikátní úkol: unést Rožmberkovu snoubenku Kateřinu. Tím se nevyhnutelně zaplétá do vysoké politiky. Od té chvíle nemá na vybranou. Musí bojovat. Janovy žoldácké hodnoty se otřásají v základech. Vášeň, vina, chtíč i pomsta se stávají hnací silou jeho boje za spravedlnost a rovnoprávnost obyčejného lidu. V této době se z nájemného žoldnéře stává legenda. Rodí se vojevůdce, který bude bojovat za vše, v co věří. Historický film Petra Jákla vypráví o počátcích husitského vojevůdce Jana Žižky na pozadí bouřlivých událostí roku 1402. (Bioscop)

(více)

Recenze (1 028)

dolik25 

všechny recenze uživatele

Tentokrát napíšu, proč do kina nepůjdu a počkám si, až se objeví na soukromé televizi zdarma. Petr Jákl dokáže sehnat prachy, což z něho dělá skvělého producenta. Ovšem scénárista je hodně podprůměrný a režisér podprůměrný. Dokazují to průměrný Kajínek a nudný Ghoul vykrádájící všechny možné horory. A podle recenzí, odborných i amatérských, se Jan Žižka omezil pouze na sado/maso àla středověk. Což je škoda, protože v tomto tématu se skrývá obrovský potenciál, kterého Jákl nevyužil. Nejsem historik a nevím, jaké brnění se nosilo ve 13.,14. nebo 15. století, nebo v jakém se použila vozová hradba či slavný husitský chorál. A nemusel bych to řešit, kdyby mi Jákl nabídl skvělý film po vzoru Gladiátora, Království nebeského, Hodiny prasete nebo Posledního souboje. A  to se podle mého názoru nestalo, proto nevyhodím 200 Kč a čas, za shlédnutí zmíněného filmu v kině. ()

hanavo00 odpad!

všechny recenze uživatele

Šel jsem do kina s nízkými očekáváními, film byl však ještě horší, než jsem očekával. Přestože to v některých ohledech není špatné, např. lokace, kamera, herecké výkony, všechnu snahu zabijí scénář (a režie?), který jakoby neexistoval. Žižka za celý film řekne asi 3 věty, postavy se nijak nevyvíjejí, děj je pouze slátanina náhodného běhání po lese, které jednou za čas přeruší potyčka bez jakéhokoliv smyslu. A tak zatímco ve filmu samotném se nestane vůbec nic, na konci slyšíme hlášky vybrané ze Statečného srdce, jako čest, svoboda apod., které s dějem filmu nemají nic společného, a čteme, že Žižka byl jeden z největších vojevůdců všech dob, nikdy neporažen, což pro diváka neznajícího historické okolnosti musí působit jako vtip. Poslední špetkou je šílený šedý filtr, který likviduje tu jednu z mála pěkných věcí, již zmiňované lokace. 1/10 ()

pajator 

všechny recenze uživatele

Šel jsem do kina s obavou a velmi nízkým očekáváním. Četl jsem hodně negativních recenzí a nechtíc se tím dal ovlivnit. A po konci filmu jsem si spokojeně oddechl. Konečně český film, který splňuje definici akční film. A film, který se může měřit se zahraniční produkcí. Samozřejmě ne s velkofilmy, ale to ani (vzhledem k rozpočtu) není možné. Každopádně se jedná o dobrý komornější film (velmi) volně inspirovaný historickými událostmi. Ukazuje nám Jana Žižku v době kdy ještě nebyl velkým vojevůdcem, ale jen malým vůdcem tlupy žoldnéřů/lapků, který tak trochu pracuje pro krále. Příběh není nijak složitý, je v podstatě dost jednoduchý, ale to není ke škodě. O to víc to působí přirozeně a skutečně, než film, kde se dějí zásadní zvraty každou čtvrt hodinu. Po filmové stránce je film (na české poměry) dokonalý. Tmavý obraz , tolik kritizovaný, navozuje tu správnou pochmurnou středověkou atmosféru. A rozhodně nesouhlasím s kritikou, že je film tak tmavý, že není nic vidět. Kdo to tvrdí, tak buď koukal na film za denního světla na obrazovce počítače nebo by si měl vážně zajít k očnímu lékaři.  Nádherné záběry na české lesy, skály a hrady vysloveně pohladí a sympaticky stylová byla i zvolené hudba. Husitský popěvek možná byl vzhledem k době kdy se příběh měl odehrávat asi dost mimo, ale to nic nemění na tom, že když v závěru filmu zazněl, šel mi mráz po zádech. Hereckým výkonům se taky nedá nic vytknout a nesouhlasím s tím, že Žižka byl vykreslen jako plochá postava.  Já ho vnímal jako relativně nenápadného vůdce celkem obyčejné bandy žoldnéřů (jakých v té době byly desítky), který do role velkého vůdce teprve dozrával. V tomhle směru to bylo zobrazeno jeho inovativním přístupem k vyzbrojení vesničanů a první nasazení vozu jako obraného prostředku. Tím se dostávám k bitevním scénám. Četl jsem kritiku na malý počet bojujících a že to díku tomu vypadá jako film natáčený jen partou kamarádů ve volném čase. Ani s tím jsem neměl problém. Vzhledem k tomu, že se jednalo o příběh jedné malé žoldnéřské tlupy, tak se pochopitelně nedaly čekat velké válečné scény. Střety menších skupin válečníků určitě byly v té době častější, než bitvy obrovských armád. A vlastní bojové střety konečně v českém filmu opravdu vypadaly jako boj na život a na smrt. Žádná šermovačka party nadšenců.  I když tady musím souhlasit s kritikou, že některé souboje jsou natočeny (nebo sestříhány) dost nepřehledně. To je škoda, ale je to celkem častý neduh i áčkových zahraničních filmů. A možná to prostě líp natočit režisér neuměl, takže lepší mít ve filmu trochu nepřehledný, ale realisticky působící boj, než krásně přehlednou akci, která ale viditelně vypadá jako divadelní představení. Nejvyšší hodnocení filmu dávám s přihlédnutím k dané kategorii. Tudíž , že se jedná o malý béčkový a hlavně český film. A tady prostě musím dát plný počet. A velice mě mrzí, že film ve světě určitě neuspěje a že nevydělá velké peníze. Protože narovinu přiznám, že já bych strašně moc rád viděl pokračování. Za úplně jiné peníze, které by nám ukázalo veliké bitvy husitských válek. A posledních několik desítek vteřin filmu velice slibně naznačuje, jak by to mohlo vypadat. Přeškoda, že tomu tak nebude. () (méně) (více)

kickwait 

všechny recenze uživatele

Slabý příběh s hektolitry krve. Takhle, bych ,tento film shrnul do jedné věty. Hned ze začátku musím říct, že jsem se při sledování tohoto filmu v kině hodně bavil, ale měl i spoustu chyb a naprosto stupidních částí. Neměl jsem od toho velká očekávání, což možná umocnilo můj dojem z tohoto původu Jana Žižky. Překvapila mě taková zvláštní atmosféra, které z velké části pomohla lokalita a hudba a už jen kvůli tomu bych dal hvězdičku. Příběh to tak úplně nemá, ale i tak rozhodně stojí za shlédnutí film. Je to akční, velmi krvavý film s trochu zmatenou choreografií a roztřesenou kamerou v určitých částech. Překvapilo mě, že všichni naši herci byli zavražděni. Nejsem si jistý, jestli chci vidět ještě jeden film. Pokud by se jednalo o sérii a toto by byla zhruba první série, uvítal bych více, ale další díl si nedovedu představit, i když bych ho v budoucnu mohla vidět, v případě, že by viděla film, mohl by tam být jeden. Teď ta špatná zpráva. Film nemá. velmi silný děj a ve druhé polovině ztrácí rychlost. Vrchol Zigmundova příběhu pro mě byl velmi zvláštní, stejně jako závěrečný boj. Film je chybný, ale i tak je velmi zábavný a neuděláte chybu, když se na něj půjdete podívat do kina. 6/10 ()

ProkopLoronz 

všechny recenze uživatele

Po shlédnutí traileru s hodně "zajímavým" hudební výběrem se mi na film ani skoro nechtělo, ale nakonec jsem se přece jen do kina vydal. Film se těžce hodnotí, protože když se na něj koukám nedokážu z hlavy dostat myšlenku, že se jedná o ČESKÝ film a v tom případě se jedná o opravdu povedený kousek (pokud vezmeme v potaz ubohou českou konkurenci), jenže když se na tento film podívám jako na FILM, tak se zkrátka nejedná o nic speciálního. Asi nejepší způsob jak popsat tento film je staré známé "Nenadchne, ani neurazí." Upřímně jsem čekal, že to o čem film bude, bude schrnuto během prvních 20 minut a po časovém skoku uvidíme naše oblíbené bitvy, o kterých jsme se nespočetkrát učili, v plné kráse, toho se ale bohužel nedočkáte. Co mě mrzí nejvíc je to, že se ve filmu nachází bitva, o které by se dalo říct, že využívá "Žižkových strategií" a je úžasná a bezpochyby se jedná o nejlepší scénu z filmu a čekal jsem takovýhle kreativních bitev víc, ale prostě jsem se nedočkal a je to určitě škoda, protože právě v těhlech chvílích film exceloval. Film je o Janu Žižkovi (překvapivě) a tak jsem čekal, že toho jména film využije, ale z nějakého důvodu sledujeme část Žižkova života, o které nikdo nic neví a v tom případě můžete na hlavní postavu nalepit jakékoliv jméno a příběh bude fungovat pořád stejně a to je podle mě kámen úrazu. Kdyby se film odehrával ve smyšlené zemi se smyšlenými postavami tak by pak film byl decentní a napínavý příběh o sběhlém rytíři, jenže film se jmenuje Jan Žižka a já měl prostě pocit že film, o něm ani nebyl. Samozřejmě chápu, že nebylo dost peněz a proto jsme se nedočkli epických bitev jako v hollywoodských bijácích, ale v tom případě se film neměl jmenovat Jan Žižka, protože v tuhle chvíly to nepůsobí jako vášeň udělat film o legendární české postavě, ale jako průměrný středověký rytířský příběh, na který bylo plácnuto jméno Jan Žižka aby natáhl co nejvíce diváků. Doporučuji na 63%. 6/10 ()

kkoc 

všechny recenze uživatele

Mám návrh na podtitulek (spoiler alert):  "Stockholmský syndrom francouzské princezny". Ve zkratce jsem se dozvěděla všechno to, čím nás krmila bolševická propaganda: Zikmund byl slizský had, Žižka byl úžasný velitel (v tom případě tedy nechápu, proč byl ve filmu tak dokonale necharismatický a jediné jeho fakt velitelské rozhodnutí bylo tu fešandu vrátit taťkovi do Francie (což způsobilo vzpouru jeho (věrné žoldácké) hordy)), husiti byli lidově fajnový a Václav byl hodný a pěstoval si lva, který jako správný symbol české země zahnal zlé útočníky na fešandu.  Další poznatky, spojené s filmem:  1. Kameraman objevil dron - první záběr na koruny stromů super, druhý "OK, proč ne", třetí "Cože", čtvrtý, pátý a všechny další "Proč?" 2. Špína, krev a brutalita se musí prezentovat 90 % času - no ono by to bylo jinak jako dost nudné, nebo co? Jak nejsou střeva venku, nemá film na trhu šanci? 3. Ať žijí klišé - kromě těch národně hrdinských nechybí svěřovací rozhovor s romantickou hudbou, zakončený (skoro) hudlanem a závěrečný souboj se záporákem 4. Možná měl někdo hudebnímu dramaturgovi té věci sdělit, že "Ktož sú boží bojovníci" fakt není jediná píseň z té doby (nehledě na to, že vznikla později) a že dát na konec ufňukanou anglickou písničku svědčí o mimořádném nedostatku vkusu. 5. Historikům se bez alkoholu nedoporučuje. S jedním jsem na tom byla, naštěstí to byl zrovna jeden, co má velký smysl pro humor. Smál se nahlas. Za jedna. Podívám se na to znovu jen v případě, že další varianta bude ukřižování. ()

Stingray 

všechny recenze uživatele

Peklo s princeznou! Hodně drsná pohádka o zbojnících co unesli princeznu a tu jim v lese někdo 6x!!! sebere! A všichni to berou hrozně vážně a tváří se ještě vážněji. Dvě hvězdy za nasnímaný Česko a fakt krvavý rubanice.. ()

AhojTuHanka 

všechny recenze uživatele

Pět hvězd dávám i přes negativní komentáře všude kolem mě. Byl to asi nejlepší film, který jsem v kině viděla (ale je pravda že já tam moc nechodím). Celou dobu jsem byla vtáhnutá do děje a užívala si středověkou atmosféru. Také jsem navštívila dabing, když už se to odehrává u nás, tak se vším všudy a nebyla to vůbec chyba, dabing velice povedený. Nejvíc mi však vadilo to kýčovité lovestory. Ať se do sebe klidně zamilují, ale bylo to strašně na sílu a SPOILER - při scéne v lese kdy se skoro ti dva políbili ale Žižku náhle sebrali, mi to přišlo brutálně nerealistický. Pochopila bych třeba dlouhé zíraní na sebe, možná trochu posunutí k sobě, ale že až pusu a najednou se někdo ze zadu přiřítí a vezme ho pod krkem když měli skoro pusy vedle sebe mi přišlo... divné. a na ty dva uspěchané. Pusa nakonci asi why not, ale taky smrt Kateřiny nakonci byla poměrně nereálná na můj vkus, spíš bych pochopila kdyby se mrdla do hlavy až ve vodě nebo tak, takhle o skálu by umřela hned si myslím.  Každopádně i přes tohle jsem si film parádně užila, a ani mi nevadilo, že velká část se odehrávala ve skalách a v lesích. no a ? Ten boj s vozem byl TOP, asi nejzábavnější fight ze seriálů a filmů vůbec, a to jsem viděla i celýho Naruta. Ale je pravda že tyhle dva tituly mají uplně jinej styl boje. Taky vizuálně se na to s radostí koukalo. Herci za mě skvělý a Ben Cristovao mi tam přišel jak prostě funny kek pro čechy, proč ne. a když ho zabili, jsem si říkala - to zabil zrovna jeho, protože byl černej ? xdddd  A asi by mě za tenhle názor ukamenovalo hodně lidí ale- chtěla bych vidět dvojku, jak Žižka vede Husity a bojuje s vozama proti armádám. Asi mě ten fight ve filmu tak bavil že z tohohle bych asi chytla orgáč. Už jen poslední scéna, kdy se na ně řítí armáda ve mě vyvolalo veelký emoce :dd Co se týče rozpočtu, no stalo se stalo, ponaučí se z toho třeba víc českých režisérů a příště se nebudou dosazovat drazí zahraniční herci, ale projebe se to na bitvy, složitý scény atd. Protože, asi souhlasím s lidmama v komentářích - Čekala jsem nějakou faakt pořádnou velkou bitvu ngl. :D  a historická nepřesnost ? No, za mě tam není nic co by se nedalo překousnout, mě osobně asi nejvíc vadil fakt, že Žižka neměl velice pravděpodobně to oko už od dětství, kdežto ve filmu o něj teprve přišel. Ale ta věc s červama byla hustá. Samotný film na začátku píše - INSPIROVÁNO skutečnými událostmi, takže za mě v poho :)  Ale doufám, že tohle nebude poslední takový český film, protože tohle je něco, co mi u nás fakt chybí. Ty debilní komedie pro boomery mě fakt už serou. kdyby se aspoň pořádně točilo něco jinýho :D Jako točí se u nás fajn filmy z moderní historie, nebo psychologický filmy, nebo detektivky ale je to furt jedno a to samé a chápu - umí se to tady a nestojí to tolik, ale chtělo by to víc diverzity. Tak snad se ze pár režisérů inspiruje a poučí a něco fajn natočí. A bohužel žijeme ve světě amerických trháků, pro který je rozpočet Žižky Indie film, takže tohle dostane instant hate, a jaktože se to nerovná těm super drahým americkým filmům atd... moc nechápu, někde se začít musí, a já fakt chci filmy jako je tenhle. Neodrazujme ty naše režiséry! Ale to je jen můj názor ;) :D Film se mi fakt moc líbil. () (méně) (více)

mfaky 

všechny recenze uživatele

Ano, kamera je občas zmatená, člověk neví, co se pořádně děje a kdo koho rychtuje. Děj mírně zamotaný, že jsem si i já nadšený student českých dějin (možná právě proto) lámal hlavu, co, kdo, jak a proč dělá a toto může působit ještě intenzivněji pro zahraniční diváky. Ale jedna věc je zcela neoddiskutovatelná, p. Jákl natočil něco, co v dějinách naši novodobé kinematografie nemá obdoby. Jedna z klíčových (a pro mnohé také kontroverzní) postav našich dějin vystupujíce svým ztvárněním daleko za hranice naší české kotliny. Tento film má všechny aspekty světového formátu, skvělé herecké obsazení, dialogy, rekvizity, interiéry/exteriéry, sirově věrnou atmosféru středověku. Nebuďme hnidopoši, věčně vše kritizující čeští malí lidé, oceňme odvahu a vizi p. Jákla něco takového natočit. Velký klobouček a já osobně za to děkuji. ()

Geon 

všechny recenze uživatele

Největší český vojevůdce se představuje v nejdražším českém kinematografickém počinu. Po zmatečném úvodu do děje (a českých dějin jako takových) a první lehce chaotické potyčce se vydáváme na středověké dobrodružství s charismatickým Žižkou. Jeho pouť se točí okolo Kateřiny, jejíž zápletka bohužel nabírá vzorcovitý spád, kdy ji Jan Žižka musí opakovaně zachraňovat. Tyto záchranné akce jsou točeny podstivou, byť stále trochu chaotickou, filmařinou, která odráží tehdejší nekompromisní krvavé (někdy až možná trochu moc) boje pluk proti pluku nebo muž proti muži. Válečné střety jsou podtrženy neobvyklým soundtrackem, jenž rozhodně neurazí. Velmi osvěžující a potěšující je přesvědčivé a neokoukané obsazení v čele s Benem Fosterem. Petr Jákl si splnil sen a já jsem díky tomu zhlédl dobrý film. ()

Witcher3 

všechny recenze uživatele

Líbilo se mi to, ale výhrady k tomu mám. Občas to bylo extrémně chaotické a těžko jsem se v tom orientoval. Zastihl jsem se, jak zívám a trochu se nudím. Poslední věc byly nelogismy ve filmu a nereálné chování postav. Jinak výprava, hudba skvělý. To bylo moc pěkné a celkově na velkofilm pro Čechy moc dobrý. Je příjemné vidět České prostředí s Americkými známými herci ! ()

Zagger 

všechny recenze uživatele

ehm... hvezda Jaklovi za ty nervy se vsim, od castingu nejspis az po kafe na place, coz mu fakt nezavidim (hral jsem v Johance z Arku). Jak uz jsem psal nekde v diskusi myslim, Zizka si jen odskocil ze Starbucks jen co dopil lattecko se skorici, a na slim fit tricko si nasadil brneni, to uz to rovnou mohl hrat Langmajer nebo Ryan Reynolds... spatny casting hlavni postavy. Dal bych i ze 2 hvezdy, ale popravde jsem film protrpel a daval jsem ho na nekolikrat nasilim... Schvalne jdu omrknout, co na to imdb... jako preju mu at se mu prachy vrati, ale za me holt ne no, to radeji Slavne historky zbojnicke. ()

YangJie 

všechny recenze uživatele

Tak především bych v kolonce žánru škrtl slovo “historický”, protože s Žižkou má tento spektákl společný snad jen to oko.  Obdivuji Petra Jákla za to, že si dokázal  splnit svůj sen a udělat opravdu velký film. Výprava, scény, kamera fakt úžasné a na české poměry nevídané. Trošku smutné bylo vidět jak špičkoví čeští herci “excelují” v epizodních roličkách. To jsem se cítil trapně i za ně.  Co mi vadilo byla až nesmyslná míra brutality, někdy méně opravdu znamená více.  Co mám ale Petru Jáklovi opravdu za zlé je to, že vyloženě zneužil jméno Jana Žižky v názvu filmu a tím natrvalo zaplevelil českou filmografii faktickým nesmyslem, jelikož ten film neměl s Janem Žižkou nic společného. ()

Lada1962 

všechny recenze uživatele

No, co k tomuto filmu za půl miliardy říct... Moc jsem doufal, že se tento film povede, jak kvůli filmu, tak i kvůli sobě, jelikož jsem měl určitá očekávání. Výsledek je ale někde mezi. Nemůžu říct, že je to úplně špatný film, ale na druhou stranu jsou tu věci, které se u tak drahého filmu nepovedly. Napřiklad kamera - myslím si, že je to jeden z faktorů, který film hodně sráží, především v akčních scénách je téměř nemožné poznat, co se děje. Dále mi vadili některé historické přešlapy či pochybnosti, které ale někomu vadí a někomu ne. Co mě ovšem mrzelo nejvíc bylo zmatené vyprávění příběhu a také fakt, že ve mně film nezanechal žádnou velkou stopu, žádné emoce, nic. To je při takovém filmu potřeba se zde bohužel nestalo. Co bych ovšem vyzdvihl jsou kostýmy a samozřejmě Michael Caine, který dostal mnohem méně prostoru, než bych očekával, ale i tak vidět ho v "českém" filmu mě zahřálo u srdce. Jak jsem již psal, tenhle film bohužel nevypadá na to, že stál tolik peněz a určitě to bude finanční propadák a co se kvality týče zasekl se přesně někde mezi ()

GrooteLulu

všechny recenze uživatele

...kvůli verzi Otakara Vávry z 55 roku jsem se rozhodl, že nechci vidět nikdy žádnou jinou verzi, protože by ji nasahala ani po kotníky... a pokud je to v us produkci, ať jdou na to mladí, co chodí na Marvela (taky jsem neviděl ani jeden snímek z této společnosti; DC Comics to je jiná), mě se chce zvracet už jenom z asi zaplaceného historika ve veřejnoprávní televizi, který jasně neví, které oko měl Žižka vypíchlé a fiktivní postava lorda Boroše, to je na mě už moc... na americký film (produkce) bych už nikdy nešel.. ale nechci to tím zhazovat, stejně se na to někdy podívám, pak napíšu liebesbrief herr Zizka ()

tejcek odpad!

všechny recenze uživatele

NECHOĎTE NA ŽIŽKU! Šel jsem na Žižku a nic jsem od toho neočekával. Jestli to je či není historicky přesný film (není), jsem neřešil. Říkal jsem si, že doba počátku 15. století byla i v reálu natolik turbulentní a akční dobou plnou intrik, bojů a zmatků, s postavami lucemburských bratrů a příbuzných, kteří si jdou vzájemně po krku, taková česká Hra o trůny hadr, že není možné z toho nevykřesat alespoň kvalitní akční béčko (je to možné). Žižkův žoldácký a lapkovský příběh už napsal sám život, tak jen to přetavit do scénáře a musí to fungovat (nemusí). Jan Žižka nejen že nefunguje jako historický film, on nefunguje ani jako film. Scénář je natolik špatný, že nemáte šanci se zorientovat v ději, ani v postavách, v tom, jaké jsou, proč dělají to, co dělají. Herci kvalitní, ale nemají co hrát. Jediné, co se dá pochválit, je kamera a střih a pak produkční umění Petra Jákla zblbnout nás natolik, že jdeme na film kategorie C či D a tu spoustu zbytečně vyhozených peněz mu se ziskem vrátíme. Hanba recenzentům z řad filmových kritiků či historiků, kteří o Jan Žižkovi referovali jako o relevantním filmu. Jde o slátaninu, která nestojí za pozornost. ()

OtokPag 

všechny recenze uživatele

Co se mi na filmu líbilo nejvíc? Posledních 20 vteřin! A ještě ten text napsanej o Žižkovi před závěrečnýma titulkama. Nechci být nespravedlivej, ale tomu filmu vůbec neprospěla ta trošku trapná “citová linka”🥰. Střih filmu trval ňákých 6let, vypadá to trochu na ztrátu času. Naopak vysoce si cením výběru lokací, slušně natočený řežby, stavby, kostýmy a dobovej “vercajk” bojovníků… Film jsem viděl před hoďkou a celou cestu domů jsem si broukal: “Ktož sú Boži bojovníci a zákona jeho…” Dávám pět hlav “kumána” Bena! Jan Žižka si totiž zaslouží víc, než mizerných 68% ()

Související novinky

Finále Plzeň 2022 se blíží!

Finále Plzeň 2022 se blíží!

22.09.2022

Už po 35. se uskuteční filmový festival Finále Plzeň. Oslavy českého filmu budou v západočeské metropoli probíhat od 23. do 28. září. Během šesti festivalových dní můžete zhlédnout největší trháky… (více)

ČSFD Award pro Bena Fostera

ČSFD Award pro Bena Fostera

08.09.2022

Při příležitosti uvedení nejdražšího českého filmu do kin přinášíme všem filmovým fanouškům radostnou zprávu o udělení “ČSFD Award” americkému herci Benu Fosterovi, představiteli Jana Žižky. Foster,… (více)

Krásné Vánoce a PF 2022!

Krásné Vánoce a PF 2022!

24.12.2021

Přestože bylo letos velkých filmů obecně méně, protože kina začali otvírat až na konci května a Tomu Cruisovi se ještě nechtělo riskovat s Mission: Impossible 7 a Top Gunem, dočkali jsme se několika… (více)

Michael Caine oznámil konec kariéry

Michael Caine oznámil konec kariéry

16.10.2021

Aktualizace: Tak se zdá, že se herec těšil na důchod předčasně. Později svá slova změnil a jeho zástupce potvrdil, že hodlá pracovat i nadále.   Původní zpráva: Smutná zpráva z britských ostrovů.… (více)

Reklama

Reklama