Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ti88na
    ****

    Zase ďalší spôsob ako vyrozprávať hrôzy holokaustu trochu inak, z iného uhla, ale pritom tá podstata ostáva. A myšlienka len akejsi hranej snahy o poskytnutie zadosťučinenia, ale len do tej miery, pokiaľ to vyhovuje bola veľmi dobrá a trefná. Američania si z toho urobili reklamu sami na seba, ale na to si už musím zvyknúť.(3.1.2016)

  • emma53
    ***

    Já nevím jestli je to mnou, mou malou zaníceností pro věc a nebo tím scénářem, ale mně se celá ta právnická anabáze zdála příliš nezáživná. Asi to takhle chodí v reálu, ale ve filmu se musí chytnout za něco, co by diváka upoutalo natolik, aby si na konci mohl říct : "To byla paráda, jak jim to tam u toho soudu nandal nebo..... chudinka Marie, co ta si musela vytrpět, aby získala, co jí patří a takhle to je tedy s tím slavným obrazem od Klimta, ach to jsem ráda, že jsem něco takového mohla vidět". A ono nic. Jeden z těch snímků, které zřejmě brzy zapadnou mezi mnoha jinými podobně zpracovanými dramaty. Jinak vizuál byl výborný, to nemohu říct......(24.6.2015)

  • Mylouch
    ***

    Další z výročních počinů ke konci války nabízí příběh, zručně odvyprávěný s pomocí flashbacků a podmanivého prolínání časových rovin i pomocí vizuálního tónování. K výtkám bych zařadil hlavně povrchní vystavění hlavní mužské postavy a právního i osobního dramatu, navíc rezervy v gradaci + pointování, naopak zaujmou některé vedlejší role, kouzelné momenty hlavní hrdinky, samotná "Adélka", řada prvků výpravy (navíc se zábleskem časů Altavisty), lokace L.A. a Vídně a plastický zvuk. Celkově hezké 3*(24.6.2015)

  • MartinezZ
    ***

    Nebylo to zlé, to vůbec ne, přišlo mi to jen dost pokrácené a sestříhané, abych se jako divák nějak sžít s postavami a buď jim fandit nebo ne. Krom jejich hlubokých a niterných proslovů, které asi měly odhalit jejich oddání se cestě k cíli, jsem totiž neviděl nic moc z té píle a času vložené do onoho dění. Párvteřinový sestřih různých pozic Ryana za stolem a titulek "Za devět měsíců", pak si párkrát sedli, pronesly další niterný proslov, porota rozhodla a finito. Ani mi nepřišlo, že by šlo o "zlatokopku", obraz získala, přála si jej nechat vystavený a pak jej prodala a on stále zůstal vystavený. Jako pěkně vychcaná baba by mi naopak přišlo, kdyby obraz prodala hned, jak ho nabyla a bylo by jí následně šumák, co se s ním stane. A že ho odvezla z Rakous mi také divné nepřijde. co by ho nechávala v zemi, která jí tak zklamala a nemá na ni nijak dobré vzpomínky? Celý film byla ale zpracovaný sice, jak už bylo psáno, profesionálně, ale nic z něj nevyzařovalo. Prostě byl sehnán námět a bylo nutné jej vytěžit. Byl vytěžen a bude po krátkém čase zapomenut. Je to docela škoda, protože Helen Mariu zahrála dobře, až mě ta baba s její vrtkavostí začínala štvát :) Film ze sorty "takových těch životních lidských příběhů", který krátce po zhlédnutí vyšumí, ale sám o sobě není špatný.(25.6.2015)

  • SaNcHeZ_cz
    ***

    Historické drama s prameny v holokaustu. Simon Curtis nabízí v celku standardní drama s příjemným dobovým pohledem na situaci kolem jednoho z nejznámějších rakouských uměleckých klenotů. Solidní herecké obsazení v čele s Helen Mirren, příjemně atmosferický hudební doprovod a relativně střídmá stopáž dělají z tohoto dramatu relativně neškodnou a více než snesitelnou podívanou pro milovníky osobních dramat. Žádná revoluce se sice nekoná, avšak to co si Dáma ve zlatém předsevzala plní myslím bezezbytku. [70%](25.6.2015)

  • Helen Mirren

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace