Nastala chyba při přehrávání videa.
  • blackrain
    ***

    Tak copak se nám to uvařilo a bublá v kotlíku? Máme tu trošku Lásky přes internet, Sexu ve městě, Deníku Bridget Jonesové a nevím ještě čeho všeho dalšího plus výrazné herce. Tyto ingredience nejsou vůbec špatné. Jen by se neměly míchat, ale řádně protřepat. Potom dobře dochutit, osolit, opepřit a přidat špetku čili, možná ještě trochu oregana nebo tymiánu. Jako dobře, je to naprosto odpočinkový film. Nic jiného jsem od něho ani nečekala, takže splnil svůj účel. Polští herci jsou sympaťáci a dobře se na ně koukalo.(31.10.2017)

  • dr.fish
    **

    Neuvěřitelné především je, že producenti dovolí režisérovi něco takového zmatlat. Režisérka má všecky trumfy v ruce a natočí tureckou telenovelu. Několik světlých momentů tam je, ale vždycky dokonale zabitých následující scénou. Ti Poláci co tam hráli ty mluvící hlavy, to nelze ani komentovat. Nejlepší byl Petr Vaněk. Ostatní se snažili alespoň nemít z ostudy kabát. Nechápu proč se to takhle točí...50%(15.4.2018)

  • castor
    **

    Klára Issová moc fajn, Táňa Pauhofová roztomilá. Zbytek drhne. Česko-slovensko-polský snímek režisérky Marty Ferencové se pokouší o romanci a komedii, nejde mu však ani jedno. A znovu naplno ukazuje bolesti tuzemského filmu. Chybí vtip, chybí pointa, chybí solidní příběh. Tyhle neprovdané třicátnice sice makají v knihkupectví, ale mezi chytrými knížkami asi často nepřespávaly. Hledají chlapa, ale jdou na to prapodivnou cestou. A mužské pokolení u toho dostává za uši, dvojice vesměs stírá opačné pohlaví a občas se to i podaří. Jindy ale hrubě ne. Beru, že přijít s něčím novým, je v daném žánru sakra obtížné. Ale vždy nějaká aspoň trochu snesitelná cesta existuje. Tady se leccos tříští, dialogy tahají za uši, ale především mnohé situace, do kterých se naše hrdinky dostávají, jsou na úrovni německých televizních omylů. Navíc produkce sáhla hned po třech Polácích a dabing se zrovna nepovedl. Přitom třeba takový Michal Dlouhý je pořád štramák, prachatého developera by zvládl bez potíží. Naštěstí je vše barevné, zářivé, pozitivní, kámošky by jedna druhé věnovaly klidně i obě ledviny. PS: Divoký sex působí maximálně úsměvně. A gay pochopitelně nechybí. Dvě až tři hvězdy..(29.5.2017)

  • GeusX
    **

    Romantická klišoidní komedie s humorem, který mi nejednou připadal skoro až trapně z donucení s berličkami z "cool" používání vulgárnější konverzace. Na druhou stranu se vtipem nešetřilo, takže se našlo ještě dost prostoru k pobavení a děj taky solidně odsýpal. Nejvíc mne však zamrzel dabing polských herců, který působil mezi českými herci tak nějak divně "naroubovaný" až to za uši tahalo.(30.11.2018)

  • Oktavianus
    **

    Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala...(2.3.2018)

  • - Dejová linka so psychiatrom (Leoš Mareš) a Edom (Ľuboš Kostelný) bola oveľa rozvinutejšia, no kvôli tomu, aby film netrval dve hodiny, sa jej Eva Urbaníková (autorka predlohy) s Martou Ferencovou (režisérka) museli vzdať. Scény s Leošom Marešom boli ale tak podarené, že dve uchránili a dali ich aspoň pod titulky. Ak by ste videli všetky, dozvedeli by ste sa, že ten škaredý pes, ktorého si vzal Edo z útulku, dostal meno Leo a ako natruc, odmietal jesť mäso. (monalisa69)

  • - Pred nakrúcaním milostnej scény v Tatrách, si Tatiana Pauhofová (Linda) s Michalom Zebrowskim (Jakub) dali "panáka" na odvahu, Michal si ich počas nakrúcania tej scény dal trochu viac, takže potom mal celý štáb pauzu, lebo si potreboval na hoteli zdriemnuť, aby mohol pokračovať v práci. (monalisa69)

  • - Na zariadenie kníhkupectva Lindy (Tatiana Pauhofová) a Vandy (Klára Issová) sa použilo viac ako 1000 kusov kníh. Mnohí členovia štábu v prestávkach nedebatovali pri kávičke, ale sediac vo filmovej kaviarni, čítali. (monalisa69)