Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Linda a Vanda jsou pohledné třicítky, nerozlučné kamarádky a taky spolumajitelky malého knihkupectví v centru města. Linda je rozvedená, vzdělaná, praktická, má malou dceru a pocit zodpovědnosti. Ten naopak chybí Vandě, svobodné, veselé, nezávislé krásce, která sice muže přitahuje jako magnet, ale její živelnosti žádný nestačí. A tak hledá toho pravého. Aktivně. V obchodě s nimi pracuje Edo, který taky touží po lásce na věky věků, ale jako plachý, citlivý a introvertní gay to má těžké. Životy téhle trojice nakonec stejně zamotá několik mužů. Lindě charismatický developer Jakub, který není tím, kým se zdá být. Vandě bývalý profesor z vysoké školy Aladar, jehož je ochotná si vzít, "protože ji má rád". A Edo se už zase přizpůsobuje dalšímu příteli, Leovi... Nakonec ale všechno dopadne úplně jinak, než všichni čekali... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (449)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Vážení slovenskí a českí muži, dávajte si pozor, aby po tejto reklame na čaro luxusu v partnerskom vzťahu nebrala vaša partnerka odmietnutie kúpy originálu Wuthering heights ako prejav vašej neschopnosti si zarobiť peniaze. Že sa veci vyvinú trochu inak, je skôr iba detail a na veci to až tak veľa nemení. Oceňujem, že film je nakrútený presne tak, aby svoj účel splnil a v tomto smere nedošlo vlastne k žiadnej chybe. Čo je možno na celej veci to najstrašidelnejšie. Dokonca jedna sekvencia, skladajúca sa z prestrihávania troch dejových línií, je veľmi šikovne zostrihaná. Dialógy sú bohužial peklo. Byť gay, asi podám do Bruselu žalobu za hanobenie menšiny. ()

Oktavianus 

všechny recenze uživatele

Chyba v názvu, kam by v češtině patřila čárka, kupodivu není jen opomenutím, ale vychází ze slovenštiny, kde stejnojmenný román Evy Urbaníkové (jenž se stal předlohou filmu) vyšel poprvé. Jsem proto mimořádně ochoten česko-slovenskému štábu toto zaváhání odpustit, protože si nedělám iluze, že by ji někdo zaregistroval. Tahle pitominka se nejvíc podobá sérii o Bridget Jonesové. Hrdinky nejsou jako obvykle unylé a nudné, jsou to spíše ženy aktivně se snažící mít osud ve vlastních rukou. I když se jim to dost často nedaří, je vidět snaha daleko více zapojovat humor, přičemž nejvíce "hláškují" právě ony. A rozhodně nejsou bez chyb - je velice sympatické, že v současnosti, kdy si ve filmech nedovolí zapálit cigaretu už skoro nikdo (a když už, tak jen v retro snímcích), se tady připaluje pomalu jedno cigárko od druhého. Jako každý film, který je vyprávěn z ženského pohledu, i Všechno nebo nic sklouzává do schématu "normální ženy (včetně gaye) vs. více či méně divní chlapi". K tomu i režisérkou je žena, příběh napsala také žena - je jasné, že mužské pokolení se tu opravdu nešetří. Kromě druhého Mirka Dušína lékaře jsou všechny mužské figury idioti. Nejvíc to samozřejmě schytá Jakub, chladný suverén a padouch, postava jako vystřižená z jakéhokoli jiného romantického filmu. Film je zkrátka genderově hodně ženský. Z toho vychází i humor, založený jen na tom, že ženy stírají nebo alespoň komentují muže. Na tom by nebylo nic špatného, jen se to ne vždy podaří. Postavy ke všemu často sklouzávají k sebeparodii, ať už to je Edo, jehož špičkování s Leem sklouzne k schematickým stereotypům "gay jako komická figura", nebo Vanda. Ta by měla být krásná, uhrančivá, sexuálně poživačná, hraje ji aleKlára Issová, jež spíše než femme fatale působí jako pubertální diblík. Ještěže je ve filmu Táňa Pauhofová, která prakticky nesleze z placu, což je dobře, protože se na ni kouká opravdu krásně. Průser je scénář. Je na něm až příliš vidět, že ho psala autorka předlohy - chtěla obsáhnout všechny motivy z knihy, jak se spisovatelům občas stává. A přitom škrty by filmu jenom prospěly. V zásadě úplně zbytečná je celá Lindina "spisovatelská" linie odkazující na Urbaníkovou samotnou, nebo fakt, že děj se snaží obsáhnout dva roky v životech hrdinů, takže nutně sklouzává k¨roztříštěnosti: některé postavy vstoupí, představí se a bez vysvětlení zmizí. A mimochodem, opravdu v Česku nemáme jiné hlasy než Michala Dlouhého a Jiřího Dvořáka? Jasně, patří k nejlepším a nejcharismatičtějším, zároveň jsou snadno rozpoznatelné a přiřaditelné skutečným tvářím. U televizního dabingu zahraničního filmu v pohodě, ale v českém snímku to strašně ruší. Navíc Dvořák i Dlouhý ve studiu četli své repliky napsané dokonale spisovnou češtinou, která pocit nerealistické rušivosti zvyšovala... ()

Reklama

VenDulin85 

všechny recenze uživatele

Napsala bych, že to byla bejkárna, ale nemělo to rohy ani koule. Hlavní gro filmu je jeho komediální stránka, nasmějete se opravdu moc, ale nad dějem nelze přemýšlet.. (opakuji, nelze!) Něco tak nekonzistentního (v porovnání s knihou, se kterou to má společné jen název a jména představitelů) se hned tak nevidí, zachraňují to herci (skvělá Klára Issová) a výše zmíněný humor. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,MŮŽU NĚJAK POMOCI?“ ... „MŮŽETE SI MĚ VZÍT...“ /// Regulérní koprodukční romantická komedie. No, s tou „komedií“ bych byl vopatrnější, ale směsice obsazení filmu sekne. Ve filmu vo tělesnejch potřebách, který zatemněj mozek (ne, jídlo to není…) si svoje si přihřejvaj Tatry (Vysoký) a homo kluci (to jako že ti chlapi jsou na rozdíl vod smíšenejch furt v pohodě). Ale hlavně - holky po třicítce (aspoň některý) prej chtěj všechno! Nebo nic! Takže vo životě. Ne vo tom mým, ale chápu, že někdo se tady pozná. Nakonec vítězí to votřepaný – že na každýho někde čeká (nějaký) štěstí. Patos? Asi. Ale vodsejpá to, navíc holčičí vobsazení je fajn. Šuká se tady (často), mluví se vo tom, nechybí pravá láska a pravej chlap. Asi víc pro holky… (co já vím…). /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Stejnojmennou knihu, kterou v roce 2010 napsala Eva Urbaníková, neznám. 2.) Bylo mně 30 (a je to poznat). 3.) Mám dva parchanty na krku a nevím, kde najít chlapa. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

castor 

všechny recenze uživatele

Klára Issová moc fajn, Táňa Pauhofová roztomilá. Zbytek drhne. Česko-slovensko-polský snímek režisérky Marty Ferencové se pokouší o romanci a komedii, nejde mu však ani jedno. A znovu naplno ukazuje bolesti tuzemského filmu. Chybí vtip, chybí pointa, chybí solidní příběh. Tyhle neprovdané třicátnice sice makají v knihkupectví, ale mezi chytrými knížkami asi často nepřespávaly. Hledají chlapa, ale jdou na to prapodivnou cestou. A mužské pokolení u toho dostává za uši, dvojice vesměs stírá opačné pohlaví a občas se to i podaří. Jindy ale hrubě ne. Beru, že přijít s něčím novým, je v daném žánru sakra obtížné. Ale vždy nějaká aspoň trochu snesitelná cesta existuje. Tady se leccos tříští, dialogy tahají za uši, ale především mnohé situace, do kterých se naše hrdinky dostávají, jsou na úrovni německých televizních omylů. Navíc produkce sáhla hned po třech Polácích a dabing se zrovna nepovedl. Přitom třeba takový Michal Dlouhý je pořád štramák, prachatého developera by zvládl bez potíží. Naštěstí je vše barevné, zářivé, pozitivní, kámošky by jedna druhé věnovaly klidně i obě ledviny. PS: Divoký sex působí maximálně úsměvně. A gay pochopitelně nechybí. Dvě až tři hvězdy.. ()

Galerie (99)

Zajímavosti (31)

  • Marta Ferencová prezradila, že po režisérskej stránke boli pre ňu najnáročnejšie sexuálne scény. (Sufferer)
  • Pred nakrúcaním milostnej scény v Tatrách, si Tatiana Pauhofová (Linda) s Michalom Zebrowskim (Jakub) dali "panáka" na odvahu, Michal si ich počas nakrúcania tej scény dal trochu viac, takže potom mal celý štáb pauzu, lebo si potreboval na hoteli zdriemnuť, aby mohol pokračovať v práci. (monalisa69)
  • Na lyže se jelo na Slovensko, konkrétně do Nízkých Tater. Chata se jmenovala Luková a je na svahu Chopku. (SONY_)

Reklama

Reklama