• LadyPupu
    **

    A přece si pořád si myslím, že to šlo udělat líp. Seriál s takovou výpravou, takovým obsazením a ve finále z toho vyleze v podstatě nemastné, neslané nic, které je ovšem výborně okostýmované. Zatímco v minulém díle se silné okamžiky střídaly s dějem bez větší dávky energie, tady už to bylo téměř celé unylé. A ten stále dokola opakující se hudební podkres mě už taky sere.(6.2.2017)

  • laepus
    *

    Bude nějaký díl bez nahého zadku? Opravdu je to jediný způsob, kterým umí Sedláček jako režisér vzbuzovat kontroverze? Vlastně ještě jeden umí - dávat skutečné osoby do neskutečných situací. To tehdy opravdu nešlo o nic jiného, než že každý chtěl spát s každým? A zas ty trapné scény, kdy se nemluví (asi se to má vyjádřit obrazem...) a jen hraje nějaký neposlouchatelný pseudojazz. A největší a nejhloupější štětka Lilly nechápe, že spí se zbabělým a vychcaným kolaborantem? Který se navíc zaklíná tím, že všechny vlastně chrání - LOL. Jéé, šukající králíčci - to je k popukání. Takže ty dvě hvězdičky za minulý díl byl jen jediný záchvěv něčeho, co v tom seriálu možná mohlo být...(6.2.2017)

  • D.Moore
    ****

    Za dalšího svlečeného herce (já vím, Roberte Sedláčku, každý máme nějakou úchylku...) a za zbytečně laciné králíky nakonec strhávám hvězdičku, ale jinak byl čtvrtý díl Bohémy velmi silný a působivý. Mrazivý. Zejména tedy díky nekompromisně podanému příběhu Anny Letenské (scéna pohledu z očí do očí na chodbě gestapa byla rozhodně vrcholem večera), ale ani ostatní nepřišli zkrátka. V předchozích epizodách se podařilo dobře rozdat karty, teď už se s nimi "jen" hraje a vypadá to, že také vypravěčská linka z roku 1968 už k něčemu spěje.(6.2.2017)

  • Casablanca
    **

    Jediný silný okamžik tohoto dílu byl konec Anny Letenské a to, jak ji ztvárnila Renata Prokopová. A co říct k ostatnímu? Jako kdyby se děj točil dle novinových titulků v Blesku. Komický vstup komunistů na scénu a prorocké vize: "Tebe taky znárodníme", za mě stále nepochopitelný pohled skrze mužské postavy (a jejich zadky), nezvládnutý Marvan a Nový... Javorský (s podporou Dlouhého) to sám prostě neutáhne.(6.2.2017)

  • elizabeth_ba
    ***

    Tak především, není to dokument, jedná se o prolínání fikce a reality. To se v některých dílech povedlo lépe (v prvním a třetím), v dalších už méně (v druhém a tomto, čtvrtém). K nim oběma mám podobné výhrady, i když tento přece jen považuji za o trochu lepší. Vidím pouze jednotlivé obrazy událostí, které ale dohromady nic nespojuje, toliko doba, v níž se odehrávají. V tomto a předchozím díle si mě získal Rašilov, myslím, že hraje podobně dobře jako pan Dlouhý pana Štěpánka a v předchozím díle se dotahoval i na pana Javorského (představujícího pana Buriana), i když Oldřich Nový teda pořád není. Fiktivní postavy měly asi být tmelícím prvkem, mě však při sledování spíše ruší, především pak postava Lilly Krall, u níž občas nějak nechápu, proč tam vůbec je, snad mi to dva další díly ozřejmí. Zatím bych v seriálu raději viděla Natašu Gollovou, s níž má asi nejvíc společných prvků, nebo Zitu Kabátovou, již jsem měla moc ráda (ty maličké roličky, které oběma byly přisouzeny, v žádném případě neberu jako dostačující). A s jakýmikoli soudy ohledně jednotlivých postav (např. pana Söhnela) bych byla velice opatrná, přikláním se spíše k názoru kolegy Enšpígla než kolegy laepuse. Ono, nesmíme příliš důvěřovat interpretaci mezi lety 1948-89. Na druhou stranu jsem ráda, že to u českého filmu ještě před válkou z různých důvodů zabalili oba „pretty face“ českého filmu (tj. Novotný i Wanka), jelikož jejich ztvárnění bych asi nepřekousla… Trošku v rozpacích jsem z pana Marvana, nejen tedy z jeho představitele, ale i z role, kterou mu v seriálu přisoudili a o níž mi nebylo dosud nic známo.(6.2.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace