VOD (3)
Obsahy(2)
Nejnovější zpracování Pomády s mladým hereckým obsazením připomíná slavný muzikál se skvělou hudbou a nadčasovým milostným příběhem nové generaci diváků. V tomto záznamu živého představení muzikálové klasiky znamená začátek maturitního ročníku pro Dannyho a Sandy konec jejich letního románku - tedy až do chvíle, kdy Sandy nečekaně nastoupí na Dannyho střední školu. Dokáže si Danny zachovat tvář největšího drsňáka z T-Birds, když začne se Sandy chodit? A zůstane Sandy spořádanou dívkou i poté, co se přidá k partičce Pink Ladies? Jejich přátelé Rizzo a Kenickie se je od sebe snaží rozeštvat a je jen na Dannym a Sandy, zda si zůstanou oddáni i poté, co zamíří z Rydell High k novým zítřkům. (HBO Europe)
(více)Recenze (26)
V prvotních záběrech jsem chtěl dát odpad a vzdát to, ale ze zvědavosti jsem dokokal celý film a jako velký fanda původní Pomády, kterou jsem v dětství viděl víc jak 50x téměř po sobě mě to opět dostalo. Jedinné co mě nesedlo byl mizerný (ne)herec Tony Zuko a jeho účes. Sandy svou roli zvládla naprosto skvěle. Podivám se znovu, ale 50x to asi už nedám. ()
Všichni zpívají, tančí, dřou a dokonale září v každém songu a snad i v každém rozjásaném přeběhnutí ze scény na scénu. Původní muzikál zbožňuju a nedám dopustit ani na českou verzi, kterou jsem si vyčíhal naživo, ale právě tohle je Pomáda nejpomádovitější, kde jen ohromeně zírám na obrazovku a držím palce všemu a všem. Nejvíc okouzluje Greased Lightnin' a Born to Hand Jive, nejvíc překvapuje se ctí "zajetý" závod a nejvíc dojímá famózní Vanessa Hudgens, která i v jedné z nejtěžších chvil svého života přetváří mnou nepříliš oblíbenou Ritzo do nezapomenutelného charakteru. Rydell forever. ()
Jak nově uchopit něco, co se dá s odstupem roků označit za kult? Jakákoliv inovace by asi byla neodpustitelná, a udělat obyčejný remake, to by bylo nopodstatněné. Takže vlastně nápad udělat novou totožnou verzi klasického filmu obohacenou o natáčení a její odvysílání v přímém přenosu z televizních studií, byl velmi dobrý. Samozřejmě originál je jen jeden, ale tohle mělo něco do sebe. Přímý přenos, živé publikum, prostě z toho sálala energie, mládí, hravost, radost a celkově dobrá nálada. A to je přesně to, proč si myslím, že tenhle film má opodstatnění. Rovněž herecké výkony jsou v rámci možností zdařilé, i když co si budeme povídat, na Travoltu asi hned tak někdo mít nebude. Upřémně, nevěděl jsem, co od toho asi mohu čekat a jak to na mě bude působit. Takže fakt, že jsem docela spokojený, je pro mě milým překvapením. Ovšem nemyslím, že bych měl potřebu se k této verzi vracet, což nic nemění na tom, že jsem si to užil. Uděluji lepší tři hvězdy. ()
100 % tomu nedám, jen 95 %, ale to jen proto, že si myslím, že originál je prostě originál a Travolta byl lepší Danny. Mám ale slabost pro písně z "Pomády", mám slabost pro Julianne Hough, takže za mě rozhodně skvělé ztvárnění. Navíc se mi líbí, jak v tomhle v podstatě divadelním prostředí zvládli všechny scény. "Pomáda" prostě funguje pořád. ()
Chápu snahu o přiblížení klasiky mladšímu publiku, ale... Nebyl by to až takovej průser, kdyby to nebylo tak nechutně KOREKTNÍ a "NEZÁVADNÝ", tedy pečlivě ořezaný o vulgární vtípky a genderově, slušňácky a nerebelsky poplatný současné "oteplené" době. Pomáda je navždy prostě jen jedna: ta s Johnem a Olivií! ()
Galerie (20)
Photo © Paramount Television
Zajímavosti (4)
- Otec herečky Vanessy Hudgens (Rizzo) zemřel jen pár hodin před živým vysíláním na rakovinu. (Lenulinka)
- Každý herec měl na sobě schovány dva mikrofony pro případ, že by jeden přestal fungovat. (Lenulinka)
- Roli ředitelky McGee původně nabídli Olivii Newton John, která hrála v původní Pomádě (1978) Sandy. Ta však odmítla, jelikož nechtěla údajně brát pozornost nové Sandy, Julianne Hough. Roli pak tedy přijala Ana Gasteyer. (hansel97)
Reklama