Reklama

Reklama

Raubíř Ralf a internet

  • USA Ralph Breaks the Internet (více)
Trailer 7

Obsahy(1)

Ve filmu Raubíř Ralf a internet opouštíme Litwakovu videohernu a vydáváme se do rozsáhlých, nezmapovaných a vzrušujících vod internetu, na kterých udělá Ralfovo raubířství pořádné vlny. Známý videoherní záporák Ralf a jeho malá poruchová kamarádka Vanilopka von Šmak musí podniknout riskantní cestu po světové počítačové síti a najít náhradní část do Vanilopčiny videohry s názvem Cukrkáry. Cestou se Ralf s Vanilopkou setkávají s webovými občany neboli Webčany, mezi které patří například internetový podnikatel zvaný Yesss, který je hlavním algoritmem a duší trendové stránky „BuzzzTube“. (Falcon)

(více)

Videa (7)

Trailer 7

Recenze (320)

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Druhý Raubíř Ralf je od začátku do konce hezky udělaná audiovizuální jízda, ve které nechybí akce ani humor. Velice mě bavila nápaditost tvůrců, co se zobrazení "Říše internetu" týká - rozličné postavičky zastupující všelijaké funkce, soubory či aplikace internetu neměly chybu. Tvůrci čas od času možná trochu víc tlačili na city a snažili se okatě poučovat, avšak to k podobným filmům stačí. Velký plusový bod si film zaslouží za obsazení disneyovských princezen. I když člověk podvědomě věděl, jak to skončí, tak i přesto mě film celou stopáž bavil a opravdu se vyplatí si počkat na brutálně humornou titulkovou scénu. Obstojně natočené pokračování, které si velice hravým a vtipným způsobem dělá srandu z moderní a uspěchané doby, které vévodí internetové technologie. ()

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Hravé, chytré, s milou message (svým milovaným musíme dát svobodu a prostor růst) a hlavně určené jak pro děti, tak dospělé. Pro mě byly nejzábavnější scény s Disney princezna mi plné meta humoru. Často jsem chtěla film zpomalit, abych si uživatel všechny vtipné detaily, které tvůrci do filmu nacpali. Tohle je zkrátka velmi kvalitní vypiplaný Disney. Take it or leave it. ()

Reklama

lamps 

všechny recenze uživatele

Co na tom, že jde v podstatě o obří product placement disneyovské značky, když příběh tak drží pohromadě a vyjma závěru neupadá k povrchním dílčím hrátkám s nevyčerpatelně plodným prostředím. Mohlo se z toho asi vytřískat ještě více internetových domén a je škoda, že závěr se sníží od dalšího objevování světa a jeho možností k morálním klišé, ale velká část filmu právě možnosti alternativní reality, kam se dnes lidé dobrovolně uchylují, seznamují se, nakupují i vydělávají peníze, skvěle a nápaditě využívá - a nezapomíná přitom budovat dobrý příběh, který hrdiny k putování novým neznámým vesmírem srozumitelně motivuje. Navíc se dočkáme i velmi zábavné automobilové honičky v prostředí jak z GTA a vše zpříjemňuje jako vždy vynikající dabing Johna C. Reillyho...75% ()

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

První díl byl kouzelný a nabídl mnoho a každému. Druhý veškeré své kouzlo ztratil a nabídl pouze kreslený internet se všemi jeho výhodami i nevýhodami. Sice tu bylo spoustu veselých vtípků a hlášek, animované ztvárnění některých značek bylo k pousmání, ale už to nemělo co dělat se starým dobrým Ralfem a myslím, že mnohá dítka z toho rozumná nebyla. Jako by dnešní komercí nasáklý svět nutil všechnu tu drobotinu rychleji dospět a vtáhnout je na svůj trh. A cokoli, co zavání komercí, takhle násilně cpané na místo, kam nepatří, se mi hnusí. Tohle už není pohádka pro děti. 70% ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Průměrné pokračování, jež využilo silné stránky svého předchůdce a akorát je zopakovalo. Prostředí videoher je zkraje nahrazeno světem uvnitř internetu (zazní věta „Je nový, je jiný, a proto se ho musíme bát.“), do nějž se sice podařilo nasmlouvat oficiální loga řady slavných firem, ale děj už se v nich odehrávat zřejmě nesměl, takže hrdinové např. namísto přítomného YouTubu a Googlu navštěvují fiktivní společnosti BuzzzTube a KnowsMore. Až na jednu vynikající pasáž s disneyovskými princeznami (chceme samostatný seriál, prosím) a několik referencí však kupodivu nezbývá příliš mnoho dalšího humoru, který by obstál sám o sobě, a příběh je navíc velmi jednoduchý a místy až zbytečně natahovaný. Vnitřní chod internetu je ztvárněn poměrně vynalézavě, jinak ale snímek nápaditostí příliš neoplývá, což reflektuje i sekvence, v níž se hrdinové rozhodnou vydělat peníze natočením vtipného videa, ale namísto nějakého vlastního originálního nápadu jen nekreativně okopírují nejpopulárnější trendy. Animaci naopak nelze vytknout nic. ()

Galerie (38)

Zajímavosti (20)

  • Logo pre film bolo vytvorené tak, aby pripomínalo ikonu aplikácie, zatiaľ čo banner "Wreck-It Ralph" sa podobá na upozornenie / aktualizáciu. (LuiCJ)
  • Když Ralph padá do šatů Sněhurky, má na sobě stále svoje oblečení. V momentě, kdy do něj spadne, zmizí jeho oblečení a zůstanou jen šaty Sněhurky. (LaserJet)
  • Při útěku před Stormtroopers v Disney světě lze na na stěně chodby vidět nápis „Sector A113“. Zkratka A113 se objevuje ve všech animovaných filmech Disney/Pixaru v různých podobách a odkazuje na číslo dveří učebny kalifornského institutu umění odkud vzešla většina animátorů. (vojacekr)

Související novinky

Raubíř Ralf zdolal kina

Raubíř Ralf zdolal kina

26.11.2018

Pokračování Raubíře Ralfa Ralph Breaks the Internet vstoupí do tuzemských kin bohužel až v lednu, v zámoří ale mezitím sympatická disneyovka otevřela za úctyhodných 84,6 milionů dolarů v rámci pěti… (více)

Reklama

Reklama