poster

Všechny prachy světa

  • USA

    All the Money in the World

  • Slovensko

    Všetky prachy sveta

  • Kanada

    All the Money in the World

  • Nový Zéland

    All the Money in the World

  • Velká Británie

    All the Money in the World

  • Austrálie

    All the Money in the World

  • Irsko

    All the Money in the World

Drama / Krimi / Mysteriózní / Thriller

USA, 2017, 135 min

Komentáře uživatelů k filmu (184)

  • Laxik
    ***

    Pořád jsem přemýšlel, co se mi na těch postavách ve filmu nelíbilo. Jasně, byly trochu schematické (starý Getty je sice fascinující, ale působí spíš jako karikatura zlého kapitalisty než skutečná osoba), ale herci se jich ujali slušně a nějaká hloubka a myšlenka tam byla. Pak mi to došlo. Nikdo se nikam neposunul. Kromě únosce s lidovým jménem Padesátka, který začal někde a skončil jako docela jiný člověk, si všichni jeli svoje. Getty byl hajzl od začátku do konce, mladý Paul zůstal ňoumou, jen o maličko méně namachrovaným, staré Harrisové záleželo jen a jen na dětech v první scéně, ve flashbacích i v poslední "naháněčce". Marky Markův Ex Ej Džnt Sí Aj Ej sice něco jakože procitnutí prožil, ale vzhledem k tomu, že byl ve filmu celou dobu jen tak nějak do počtu, na tom vlastně nezáleželo. Takže asi takhle: Není to vyloženě špatný film, ale chybí mu cokoli jako vrcholy. Neusnete u něho, ale tepovku vám nezvedne ani o promile.(26.1.2018)

  • POMO
    ****

    Ako to, že tento šláger nikto predtým nesfilmoval? Kvalitne napísaná a tradične scottovsky elegantne zrežírovaná dráma, ktorá je v prvom rade delikátnou satirou na charakterovo vykuchaného, hladom po peniazoch hnaného zbohatlíka Gettyho. Ten je epickosťou svojej postavy väčším záporákom než talianski únoscovia, pripomína až Lewisovu postavu z There Will Be Blood. Nech bol Spacey v jeho roli akýkoľvek, Ridleyho pôvodný zámer obsadiť Plummera bol dobrou voľbou, tento veterán je mimikou i gestikuláciou famózny! Až v druhom rade, hoci stopážovo na väčšej ploche sa jedná o napínavú žánrovkou, ktorej vévodí Gettyho protipól - zúfalá, ale silná matka uneseného v podaní výbornej Michelle Williams. Hitchcock by mal z jej účesu a vydeseného výrazu radosť. Najdrahší Wahlberg je tu iba do počtu. Čím menej viete o real story, tým viac si to užijete.(24.1.2018)

  • Matty
    ***

    Podnětně problematický film. Začíná jako Sladký život a končí jako Občan Kane, ale to, co se odehraje mezitím, nikam zařadit nedokážu. Přestože Všechny prachy světa obsahují řadu scén jako z procedurálního thrilleru, podrobně mapujících určitý pracovní postup, jako klasický dramatický útvar, který by měl promyšleným dávkováním informací vtáhnout diváka a držet jej v napětí, jsou vinou roztěkaného (zejména v první polovině se neustále skáče v mezi různými místy, časy a postavami) a zároveň velmi přímočarého vyprávění, přerývavého rytmu a cyklické výstavby, poněkud monotónní výstavby s opakujícími se situacemi dost neuspokojivé.___Paulův únos je zejména záminkou k vytváření situací, při nichž dochází k monetizaci něčeho, co si za peníze běžně nekoupíte (důvěry, pozornosti, mateřské lásky), a k diskuzím o chamtivosti a hodnotě člověka. Vyznění a naléhavost těchto scén, snažících se zpravidla dialekticky zohlednit hlediska obou stran, se mění s tím, jak stoupají sázky a klesá pravděpodobnost, že se syn matce vrátí celý. Napříč filmem je rozvíjeno zejména téma dopadu kapitalismu na mezilidské vztahy, pojímané zde v čistě transakční rovině (do někoho se investovat vyplatí, do jiného ne). O vztahy samotné až tolik nejde, o vývoj postav, z nichž většina (s výjimkou matky) jsou jen karikatury, také ne. Ačkoliv zároveň neplatí, že by o ně nešlo vůbec, což by filmu paradoxně prospělo.___Jedná se dramaticky podivně nevyrovnaný tvar, který svou strukturou směřuje naši pozornost spíše k argumentům tvůrců než k postavám a jejich trápení. Nejsem si jistý, jestli to byl záměr, ale jako cynická, nemoralizující disputace o moci peněz mě Všechny prachy světa bavily. 65%(26.1.2018)

  • Cervenak
    ****

    Ridley je stále vo forme, potrebuje iba dobrý scenár.(16.4.2018)

  • Enšpígl
    ***

    Nikdy nepřestanu obdivovat Ridleyho smysl pro obrazový detail, to je fakt jedinečný filmařský rukopis (počasí, dým, barva kostýmů, atd. ) . Co sedá těžko obdivovat je poměrně velká dějová rozvleklost, chyběla mně tam větší a údernější dialogová složka, jako třeba ta při jednání o "půjčce". Spousta scén byla do nikam a ubraly tak čas třeba závěrečné hledačce ve městě, to se mohlo určitě více vymazlit. S hereckým výkonem celého ansáblu jsem spokojen s pojetím únosu už tolik ne.(24.1.2018)

  • T2
    ****

    Rozpočet $50miliónovTržby USA $25,113,707 Tržby Celosvetovo $55,624,282▐ Precízny Ridley Scott, ten sa veru nešetrí. Vybral veľmi zaujímavú tému o zbohatlíkovi a v podstate o prístupe k životu. Dá sa povedať príbeh ponúkne také motto - peniaze nad rodinu. Film o človeku, ktorý je zasypaní peniazmi a k rodine sa správa ako k tým najposlednejším, pohŕdavo. Herecky tam všetci dominujú dokonca aj veterán Christopher Plummer z jeho chladným prístupom. /80%/(9.6.2018)

  • Rob Roy
    ***

    Všichni soudní přejeme Ridleymu Scottovi zasloužený důchod. Lepší už to nebude.Měl by vědět kdy odejít.(28.1.2018)

  • Fr
    ***

    „VYPADÁME JAKO VY, ALE NEJSME… KDYSI JSME BYLI...“ /// Pracháčskej úvod – o tom, co dokážou všechny prachy světa je fajn, ale moc dlouhej. Právě včas (aby zachránil situaci) se na scéně objevuje Wahlberg, což se mu chvíli daří. Ten film totiž nemá čím strhnout. Jeho největší emocí byla výměna Kevina Spaceyho. Jasně, je tu jedna scéna…, ale jde o takový sterilní odvyprávění události. Závěrečnejch cca 40 minut už snese přísnější měřítko. Má totiž dramatickej i napínavej náboj. Takovej životopis, kterej je trošku thrillerem. Divný… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu „Painfully Rich: The Offrageous Fortunes and Misfortunes“, kterou v roce 1995 napsal John Pearson, neznám. 2.) Mám bezuchýho kámoše. 3.) Thx za titule „mindhunter29“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(14.4.2018)

  • tron
    ***

    Pravdupovediac, takmer vôbec neviem, ako to mám hodnotiť. Určite to nie je (a nikdy nebude) taká moja srdcovka, ako Dobrý ročník, Marťan alebo Votrelec. Tak ale zas nie je to ani nuda ako Podvodníci a Robin Hood. Po vizuálnej stránke plno krásnych, hustých, opulentných retro záberov. Talianska výprava atraktívna. Herci sa snažia, hlavne takmer deväťdesiatnik (!) Christopher Plummer je parádne drsný makač. Má to plno zaujímavých, viacrozmerných postáv (dobrý únosca) a scén (finálny „narovinu pokec“ Wahlberga s Plummerom). Ale nestrhlo ma to, nedostalo a bavilo len tak na pol plynu. Budem trocha alibista, 60%.(21.5.2018)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Příliš jsem tomu nevěřil, ale nakonec jsem překvapen jak příjemně jsem se u filmu bavil. Ridleyho režie je úhledná a přesná, Wahlberg klasicky dobrý a Plummer byl solidní byť si myslím, že Kevin Spacey by to zahrál lépe. Ke konci celkem napínavé a došlo i na nějaký ten zvrat, takže jsem spokojen. 70%(12.4.2018)

  • xxmartinxx
    **

    Toporné dialogy, nudná klišé, mdlí herci, nevýrazné vyprávění. Film, který existuje jen proto, aby se u něj spalo.(25.1.2018)

  • TeeAge
    *

    | Rozpočet: 50 miliónov $ | Tržby: 57 miliónov $ | Film, ktorý má deficit všetkých kľúčivých kvalít: zaujímavého scenára, nápaditej réžie, spádu, a nevšedných hereckých výkonov. All the money in the world je najhorší film, ktorý som od Scotta videl, nakoľko v ňom nefunguje žiadna elementárna remeselná chémia. Nevidím dôvod k vyjadreniu sa k výmene hlavného protagonistu, nakoľko je to veľmi komplexná záležitosť, a vychádzajúc z toho by bolo tiež nepsravodlivé súdiť Plummera za jeho výkon. Nedá sa tým pádom hodnotiť ani ostatních: film nie je animák - nesmie sa z neho niečo vyoperovať a potom implantovať, pretože je to jednoducho živý organizmus, podobne, ako divadlo. Takto prakticky neexistuje chémia medzi hercami. Keď k tomu pripočítam marný scenár bez náznaku využitia potenciálu Gettyho možností, je vlastne smutné, že Scott pravdepodobne z dôvodu nátlaku producentov musel tento nepodarok vyslať do sveta. Pre mňa filmová katastrofa - nepämetám sa, že by som niekedy v kine odvracal pohľad z plátna čiste kôli nude. Najhorší film, čo som za posledných niekoľko rokov videl.(24.1.2018)

  • Kaka
    ***

    Skvělý námět a zajímavý potenciál v zápletce byl využit tak na půl. Scott samozřejmě divákovi zprostředkuje noblesní vintage podívanou s nádhernými filtry a opulentní sedmdesátkovou výpravou (Roma rulez). Tohle vždycky měl v malíku a ani v pokročilém věku ze svého standartu neslevuje. Stejně tak nechybí x jeho tvůrčích trademarků - např. co by to bylo za "scottovinu" nebýt poletujícího sněhu v záběru ? Tempo je už krapet horší, místy nevyvážené a dějově to pocitově přeskakuje a mnohdy vynechává důležité body které divák na sílu domýšlí. Ridley se ale trefil do vyváženého rozvržení záporáků. Na straně jedné hrozivá Ndrangheta, calabrijská mafie (řezání ucha hardcore), na straně druhé nekompromisního a charakterově těžce v úpadku zahraného miliardáře Gettyho, kterého díkybohu střihnul nakonec Plummer, jenž hraje mistrovsky. Možná to časem uzraje, ale momentálně mi forma a jedna dobrá figura nestačí ke štěstí.(26.3.2018)

  • castor
    ***

    O téhle látce se mluvilo úplně z jiných důvodů než těch, které by měly milovníky filmů zajímat. Vyštípání Kevina Spaceyho, na vyloženě poslední chvíli nahrazení Christopherem Plummerem, a s tím spojená řada otázek a názorových rozkolů. Přitom je podstatnější, že další kus režisérské legendy je víceméně zklamáním. Snímek Ridleyho Scotta působí sice vznešeně, ovšem více pak mdle až nudně, i kvůli skokům v čase neumí vtáhnout, nedokáže rozvířit tepovou frekvenci. Chybí dílčí pointy, chybí zajímavost postav, chybí schopnější dramaturg. Točíme se okolo únosu vnuka ropného miliardáře Jeana Paula Gettyho, který byl totálním obchodníkem i totálním skrblíkem. Dohadoval se, smlouval, než pustil dolar. A za kluka odmítl zaplatit. Utahaný scénář, špatně napsané postavy, překvapivě slabé herecké výkony (nejen Mark Wahlberg, který se jen dostává z místa A do místa B, aby si v místě C trochu zamoralizoval, ale za mě bohužel i Michelle Williams). Řemeslně to každopádně vypadá dokonale, to se musí nechat. Jenže na to jsme si u mistra Scotta už tak nějak zvykli. Výborně nasnímaný italský venkov i chlad kulis zbohatlíků, to je radost. Ovšem po nedochuceném Konzultantovi nebo recyklaci vetřelčího tématu je to další krok stranou. Škoda ho..(10.4.2018)

  • Xmilden
    ***

    Byla by velká škoda se tomuto hodně netradičnímu Scottovi vyhnout. Ridley dle mého soudu značně pozměnil svůj rukopis a pro svůj nový film zvolil pro mě absolutně nečekané téma. Přecijen se v posledních letech rád vrtal ve sci-fi tématice a často v nedávné minulosti volil i historické velkofilmy. Takto se vytasil s tématem, o kterém mě nebylo vůbec nic známo a budu muset ještě na Wikipedii doplnit znalosti. Je zvláštní že v americkém filmu hrají mnohem přesvědčivěji evropští herci a třeba Wahlberg je zde prakticky zcela do počtu. Michelle nesympatická až na půdu a o hnusných životních moudrech, které plive nejstarší Getty by měl vzniknout samostatný film. I když on vlastně vznikl. Film dostál svého jména a je opravdu z velké části hlavně o penězích. 65%(9.5.2018)

  • D.Moore
    ****

    Retro příběh natočený retro způsobem. Tempo je tedy rozhodně pomalejší než u jiných současných či současnějších snímků, nicméně příběh je zajímavý a atmosféra patřičně tíživá. Jak by hrál Kevin Spacey, se můžeme jen dohadovat (těšil jsem se na něj, protože mám vážně rád masky), a nezbývá než uznale pokyvovat či rovnou jásat nad výkonem Christophera Plummera. Jeho Getty možná nedostal velký prostor, ale přesto je v každé vteřině tak výrazný, že je zkrátka a dobře tou nejdůležitější postavou, ať už byl záměr tvůrců jakýkoliv. Ridley Scott to stále umí a já tenhle film beru jako téměř plnohodnotnou kompenzaci za Konzultanta.(26.1.2018)

  • Davies182
    ***

    Chybí tomu jiskra. Je to dobrý film, pěkně natočený, zajímavý, s fajn postavami, občas i napínavý či znepokojivý, ale prostě nedokáže udržet mou konstantní pozornost, plno scén je tam příliš vyprávěčsky rutinních na to, abych se nenudil. Podruhé bych se na to nepodíval ani za celý Gettyho muzejní majetek.(3.5.2018)

  • Wacoslav1
    *

    Všechna nuda světa. Film s tak nevyužitým potencionálem se jenom tak nevidí a to neříkám jako slepý fanoušek Spaceyho. Jehož vystřižení je sice na pěst, ale co už, ale říkám to jako člověk který má něco o tomto jednom z nejznámějších únosů jaký se kdy stal nastudováno. Takže jsem marně doufal, že když má film přes dvě hodiny, tak tvůrci využijí ten čas k tomu, aby pořádně vykreslili vztahy v Gettyho rodině, aby jsme pak mohli pochopit proč se některé postavy chovají tak jak se chovají, ale to nehrozí. Scott nám tu spolu s omezeným studiem cpe naprosto okázale totální nedodělek ve kterým všichni jednají bez jakýchkoliv emocí naprosto chladně odměřeně a úplně samozřejmě aniž bychom věděli co za tím je. Jestli to měl být drásavý psychologický thriller tak selhává na všech frontách. Každá rádoby dramatická scéna místo toho aby vygradovala, tak vyšumí naprosto do ztracena a když už jsem si říkal, že této sterilní a naprosto rutinní nudě dám aspoň ty 2*, tak ten konec to zazdil maximálně. Jediný kdo se po celý film aspoň trochu snažil je Wahlberg, ale to je dost málo. Zbytek jsou najatí ochotníci navíc chovající se v rámci podtextu celého filmu jako prodejný děvky. Nikdy víc.20%(24.1.2018)

  • Spiker01
    ***

    Ta pachuť po vystřihnutí mého oblíbence Kevina Spaceyho z hotového filmu stále přetrvává, ale čistě po herecké stránce si není na co stěžovat. Po výkonu Christophera Plummera jsem si vyloženě nedokázal představit, že bych ve filmu viděl někoho jiného a také mě hrozně bavil “Marky Mark” Wahlberg, který hraje toho svého klasického týpka, co se vyzná a tahle poloha mu neskutečně sedí. Nicméně tady můj výčet kladů pomalu končí. Režie Ridleyho Scotta je naprosto bezpohlavní, nevýrazná a dává za pravdu onomu zástupů haterů, kteří by jej rádi viděli v chudobinci namísto režisérské sesle. U filmu jsem se celkem dost místy nudil, z části kvůli tomu, že se jedná o naprosto klasický, ničím nevyčnívající, životopis jednoho bezpochyby zajímavého muže, zčásti kvůli problémům s tempem a ne tak zajímavému obsahu, kterému by možná více seděl hodinový formát. Boj za oscary je ta tam, stává se to každý rok, že z, na papíře zajímavých filmů s potenciálem, nevzejde nic světoborného, ale jistě se to bude zkoušet i nadále. Uvidíme co na to Riddley Scott.(26.1.2018)

  • LiVentura
    ***

    Zžíravá moc peněz, charaktery a rodina jdou stranou... umělé hodnoty, kterým podléháme v důsledku celospolečenského tlaku, který je tak hloupý, jako sama lidská společnost.(11.6.2018)

  • Rominator
    ***

    10. července 1973 je v Římě unesen John Paul Getty III (Charlie Plummer) a únosci požadují výkupné 17 milionů dolarů. Jeho zdrcená matka Gail Harris (Michelle Williams) se snaží peníze získat, ale vnukův bohatý děda Jean Paul Getty (Christopher Plummer) odmítá zaplatit cokoliv... Jean Paul Getty měl v příběhu dostat více prostoru a hlavní roli, protože byl to nejlepší z celého filmu. All the Money in the World (2017) si budou všichni pamatovat hlavně kvůli přetáčkám, kde Christopher Plummer nahradil Kevina Spaceyho z již dotočeného filmu několik týdnů před premiérou. Snad vyjde i původní verze, protože Kevin Spacey patří mezi talentované herce.(8.4.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 6 8 10
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace