Režie:
Miroslav KrobotKamera:
Jan ŠusterHudba:
Vladimír FranzHrají:
Ivan Trojan, Václav Neužil ml., Jaroslav Plesl, Martin Myšička, Hynek Čermák, Simona Babčáková, Lenka Krobotová, Miroslav Krobot, Klára Melíšková (více)Epizody(6)
Obsahy(1)
V režii Miroslava Krobota se v šestidílném televizním seriálu představí celé Dejvické divadlo. Tedy nejen všichni členové hereckého souboru, ale i ostatní zaměstnanci, příbuzní a přátelé. A všichni v něm budou hrát sami sebe... Vedení kdysi slavného a snad i kultovního Dejvického divadla je vystaveno nečekané a v podstatě existenční zkoušce. Tato kulturní instituce nezíská grant na svou činnost a je postavena do situace, kdy se musí v daleko větší míře starat sama o sebe, tedy sehnat peníze na svůj provoz a přitom neslevit ze svých uměleckých ambicí. Tak začíná šestidílný komediální seriál, jehož hlavním a jediným hrdinou je kolektiv Dejvického divadla, jehož existence neodvratně míří ke zkáze. Půjde o mystifikaci s prvky absurdního a černého humoru, který vychází z poetiky Dejvického divadla. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (234)
Herci divadla dokazují, že hrát opravdu umí a soubor si zřejmě vyhovuje i lidsky, v soukromí. Zvolené prostředky mě ale příliš neoslovily, stejně jako u Čtvrté hvězdy a Dabing street. Další seriál z dílny populárního divadla, kdy mám rád samostatné herce, neobdivuji ale jejich společné počiny. Tři a půl. ()
"Kde bydlíte? - Pod Juliskou … plnou fotbalových hvězd. Občanem jsem Prahy 6. Šťastné domu číslo sedm nad vchodem se skví, tam byt mám a své hájemství." Vždy jsem měl podezření, že herci jsou magoři a Zkáza Dejvického divadla se to ani nepokusila vyvrátit. Navíc jsem získal podezření, že Marthě Issové by svěrací kazajka slušela a klecové lůžko by jí určitě prospělo. Oproti tomu tvorbu finského fenoména Aki Jussi Huhtaly rozhodně budu nadále sledovat. Nic totiž není zábavnějšího než práce s hercem ve finštině. A taky si dám velký pozor na to, abych omylem nesežral ducha Dejvického divadla. On má totiž něco do sebe, což mechanická překážka alias kritik Dráteník prostě nepochopil. Budiž mu stoka vlhká. ()
miluju Dejvické divadlo a i když tohle není ani zdaleka jejich nejlepší počin, pořád jde o nadprůměr v rámci místní televizní tvorby. Rozhodně pak není Zkáza dílem pro každého. Někdy je to vtipné extrémně, někdy jde zase zbytečně za hranu a někdy...celkem často...je to natolik dada že sem vlastně ani nevěděl co tím chtěli tvůrci říct...tak jako tak 80% ()
Aspoň u mňa to bol najpochopiteľnejší a humorom najuchopiteľneší Krobot. Herci všetci fantastický, to si ich človek proste nemôže neobľúbiť. Výborná satira, ktorá strieľa ostrými do vlastných radov, nakoľko sa ale vlastne nebere až tak vážne. ...... A pochvala ku Českej Televizi, už by v mojom prípade bola trápna. ()
Ze začátku to ještě šlo a já si říkala, že na ten humor si možná i zvyknu a přihodím nějakou tu hvězdu, ale od "ducha" divadla, jsem se někdy skoro až chytala za hlavu a přemýšlela, co z toho vlastně Krobot chtěl mít, jestli chtěl diváky pobavit, na*rat nebo znechutit - jako u mě zabodoval na všech třech frontách - některé fóry se opravdu povedly, ale ten syreček, to mi přišlo fakt nechutný - ten mi neskutečně vadil, a to jinak snesu celkem hodně. Pak mě s prominutím na*ralo, co se kolem toho hnusu dělo dál a kam to nakonec vedlo. K tomu mi vadil i ústřední hudební motiv, už asi od druhé epizody. Jen u herců nemám nic, co bych vytkla - ostatně bych jim doporučila z takového divadla zmizet... Tohle mi holt těžce nesedlo. Co nejdřív se vrhnu na MOST! Tak mě napadá, že jako horor by to mohlo fungovat skvěle. P.S.: SPOILER: Potěšilo mě, když pes Láďa ten hnusnej syreček sežral. Ale obětovat Láďu teda nemuseli :-(. 5/10 ()
Galerie (93)
Zajímavosti (16)
- Tatiana Vilhelmová si o roli řekla sama. (Duoscop)
- V epizodě notně popíjejí alkohol v divadelním baru Ivan Trojan, Jaroslav Plesl a David Novotný. Poslední dva jsou přitom dlouholetí abstinenti. (vito_s)
- „Během půl roku mezi tím, kdy vznikla první verze scénáře a kdy jsme začali natáčet, měli herci ke svým postavám spoustu připomínek, které poté Ondřej Hübl a Miroslav Krobot zapracovali do finálního textu. Zároveň byl při natáčení určitý prostor pro improvizaci, takže spousta replik vznikla až na place a u stolu při psaní by se ani vymyslet nedaly,“ uvedl umělecký šéf Dejvického divadla Martin Myšička. (SONY_)
Reklama