Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (410)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Taký priemer, že sa mi až k tomu nechce nič napísať. Logika si zobrala dovolenku, herci honorár za pobehovanie po pľaci a prednášanie nejakých tých dialógov. Ako jediný sa mi celkom páčil Statham, ktorý bol ako záporák dosť nepríjemný. Z podobných typov filmov, na ktoré sa už asi ani príliš do kina nechodí, sa mi viac páčil Firewall. Ale na druhú stranu to celkom rýchlo ubehlo, takže 50,5 percenta. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Scénarista Telefonní budky nám poněkud zrecykloval svůj předchozí nápad a rutinér Ellis ho zpracoval. Spousta nehorázných klišé, nijaké herecké výkony a antisympatický hlavní hrdina dělají z tohoto snímku skutečně nudnou záležitost. Bohužel ani tradičně výtečný Macy či obyvykle "cool" Statham nemají šanci snímek odtáhnout na svých bedrech, jelikož i oni se zde topí ve vodách průměrnosti. Nezajímavý snímek, který nic nového nepřináší a i to stokrát viděné nabízí ve formě horší než-li konkurence. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Svižně ubíhající jednohubka, která se nezdržuje žádnými odbočkami a příliš ani logikou, neúnavně šlape na plyn od první do poslední minuty a ve své jednoduché přímočarosti nepostrádá solidní dávku napětí. Snaživá Kim ukáže jak důležité je učit se už na základce fyzice i biologii, Statham svého Drsoně hraje stejně jako hraje své Jasoně a Macy si s přehledem a bez námahy střihne kopii Duvallova Pendegrasta. Jeden večer to v pohodě utáhne. ()

Phobia 

všechny recenze uživatele

Kterak se z nafoukaného, nezodpovědného frajírka stane hrdinný, obětavý zachránce bez bázně a hany, ze slabé matky vraždící monstrum, z otce nemyslící, neschopný dement a z policajtů opět bezcharakterní hajzlové bez příčiny. Ale v podstatě mi včera večer právě takový nenáročný, za vlasy přitažený thriller zrovna vyhovoval a dávám mírný nadprůměr Kim Basinger navzdory. Zajímavé, dřív mi nevadila, ale v posledních letech mi její výkony přijdou srovnatelné se zvrásněným, přehrávajícím prknem na žehlení:-/. 61% ()

flanker.27 

všechny recenze uživatele

Autor příběhu Larry Cohen má asi fóbii z telefonů. Bohužel zatímco v Telefonní budce jsme se dočkali vynikajícího, takřka kultovního thrilleru, Cellular jede na vlně zábavy pro mládež a je to takový mix Pobřežní hlídky s přemírou záběrů na opálená těla s reklamou na výdobytky moderní spojovací techniky nejmenované finské značky ("Víte, dneska už ty mobily uměj..."). Ne že by se na to nedalo dívat, je to prostě takový filmek na nedělní odpoledne mezi dvěma šlofíky. Přitom by stačilo málo, zvláště méně mrkat na nedorostlé publikum a ubrat pár oslích můstků (už jen ten telefon na půdě), naopak přidat na atmosféře a zápletce. Kdo mě ale vyloženě potěšil, byl William H. Macy. I díky němu to zůstává lencakcak ve vlnách průměru. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Film měl před spuštěním natáčení chvíli „utrum“ kvůli ostřelovači, který terorizoval obyvatele Marylandu a Virginie v roce 2002. (imro)
  • Honička na střeše banky a konec filmu podkresluje píseň "Sinner Man", jenž (krom mnoha dalších snímků) byla použita i ve vyvrcholení filmu Aféra Thomase Crowna (1999). (Lasskoun)
  • Pro scenáristu Chrise Morgana to byl v podstatě celovečerní debut, protože do té doby se mu sice dařilo prodat několik scénářů, ale žádná z jeho prací nakonec nebyla použita. (imro)

Reklama

Reklama