Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    ****

    Tak jsem si o letošních Vánocích Tři oříšky zrevidoval. Nechci jí ubrat status kvalitní podívané, ale připadá mi, že je prostě až moc jednoduchá (ples se koná jen jeden) a i přes přítomnost postav macechy a nevlastní sestry se Popelka nemusí ani moc snažit a mnoho věcí jí spadne do klína tak nějak samo sebou. Dá se to srovnat s filmaři, kteří díky shodě určitých okolností točili poněkud jinak, než původně chtěli (sníh). Ovšem aby nedošlo k omylu, mnoho nadprůměrných složek snímku, notoricky známých, funguje i na mě (hudba, lokace, hlavní představitelka). Prostě jsem měl vždycky radši jiné dvě Vorlíčkovy pohádky, ve kterých mají vnitřní napětí i nástrahy osudu mnohem větší intenzitu a účinnost. Jak se budí princezny a zejména pak Princ a Večernice. To je aspoň majstrštyk!(2.1.2014)

  • genetique
    ***

    Z vianočnej nádielky rozprávok sa tento radí medzi tie, ktoré si síce pozriem, ale len každý druhý alebo tretí rok. V porovnaní s ostatnými mi 'Popoluška' príde len ako chudobnejšia sestrička. Nie len chudobná do počtu minút, ale aj kostýmy, kulisy a celkový rozprávkový dojem nehrá na mňa tým pravým čarom. 65%.(24.12.2007)

  • verbal
    *****

    Tento komentář věnuji svým "nejoblíbenějším" uživatelům – Hochům z Filmové teorie. Snad jim pomůže znovu spatřit realitu všedního dne. ********* Sine ira et studio!!! Eklatantní paralela Vorlíčkovy tvorby s giganty žánru jako Tarkovský, Von Trier či Buňuel je flagrantní již od prvních minut tohoto elaborátu adespotonu orální kultury. Především afiliativní symbol sovy (ať už mající jakýkoliv signus) představuje edukovaného telebedekra, který významně asistuje divákovi prožít smysl všech mistrových metafor a navodit tak signifikantní inverzivní tendence. Avšak i pro nezasvěceného diváka, u nějž by se zpočátku mohla objevit averze, ba co víc dokonce negace mistrovy epistuly, poskytuje Pan režisér mentorskou berličku. Jedná se zejména o simplifikovaný konfrontační úzus dobra a zla ( Ano, zde mám namysli explicitně zlou macechu a její ambiciózně edukované vlastní dcery v přímém rozporu s repulzivní edukací dcery nevlastní !! ), chudoby a bohatství (Neutěšené aparigrahické Popelčiny poměry versus ad hoc propertiální konzumerismus šlechty!!). Pokud v tomto aktu přistoupíte na mistrovu hru, budete schopni plně prožít předfinální tenzní gradaci při testaci inkriminovaného střevíce!!! Rozradostnění abstrakní vizualizací postfreudovského axiomu prostě potom musíte odpustit tvůrci (možná pro někoho slaboduché) finále ve smylu „Honesta vita est beata“, kdy ústřední dvojice naváže eternální, koexistenčně kopulativní vztah. Pochopíte li plně režséruv záměr, film vás konkveruje a **Na tomto místě se i JÁ musím snížit k insitnímu výrazivu některých uživatelů** „Sežvýká a vyplivne". Silně pochroumáni a polepení slinami pak budete ještě dlouho meditovat nad smyslem života a zejména buddhistickou tezí zvuku tleskotu jedné ruky!!!!!! .. dále viz Antikrista(11.1.2010)

  • sud
    *****

    Troufám si říct, že je to možná nejhezčí pohádka. Krásná a křehká Popelka v podání Libušky Šafránkové, mladý princ Pavla Trávníčka, zlá macecha a její dcera (Carola Braunbocková a Daniela Hlaváčová), ztepilý čeledín Vincek, jeden z nejkrásnějších partů Vladimíra Menšíka, to jsou ikony, které se k nám (nejen) každé Vánoce vracejí a po bůhví kolikátém shlédnutí nám pořád dělají radost. Ta největší pohádková klasika.(25.12.2005)

  • Wacoslav1
    **

    Stedry vecer nastal a hadejte co je v televizi? no samozrejmne ze tenhle skvost to je proste duvod proc se mi znechutila vetsina ceskych pohadek protoze je to furt dokola a navic kdyz ten film zhodnotim objektivne a bez detskeho nadseni musim konstatovat ze ten pribeh je sablona nejvetsi a vsichni herci vcetne Safrankove a Travnicka maji napsane zoufale neoriginalni a klisoidni role slo z toho proste vytezit o dost vic chybi jakykoliv napad nebo kreativita ale abych jenom nekritizoval tak kazdopadne souhlasim ze hudba se povedla a obcas nejaka ta scena je zabavna ale to je tak vsechno jenom ty tri orisky je vychytavka kterou bych bral z jednoho by mohlo vypadnout soukromy letadlo z druhyho tak 100 mega a z tretiho vlastni ostrov a mel bych vystarano...(24.12.2012)

  • - Protože by ve scénách, kdy se princové s Popelkou (Libuše Šafránková) honí šumavským lesem, herci uvízli hluboko ve sněhu, musel jim celý štáb předem prošlapat a upěchovat cestičky. Kamery se následně umístňovaly tak, aby nebyly viditelné. (Jirka_Šč)

  • - Rozprávka sa nakrúcala na drahý film, a preto režisér požadoval, aby sa všetky zábery natočili na prvý pokus. (Raccoon.city)

  • - Scénu, kde beží princ (Pavel Trávniček) za Popoluškou (Libuše Šafránková) zo zámku, musel herec kvôli vetru absolvovať asi 50-krát. (Raccoon.city)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace