Reklama

Reklama

Quentin Tarantino

Quentin Tarantino

nar. 27.03.1963 (61 let)
Knoxville, Tennessee, USA

Biografie

Narodil se teprve šestnáctileté Connii McHugh, která mu dala křestní jméno podle své oblíbené postavy Quinta ze seriálu Gunsmoke. Jeho biologickým otcem byl jistý Tony Tarantino, který rodinu opustil když byl Quentin ještě malinký a nikdy o syna nejevil zájem (přesněji řečeno jen do doby, než se potomek stal slavným – pak se na jeho úspěchu pokoušel parazitovat). Jeho náhradním tatínkem se stal hudebník s československými kořeny, který si Connii vzal a Quentina adoptoval – jeho příjmení má v našich končinách v tomto kontextu až symbolický význam: jmenoval se Curt Zastoupil.

Rodiče (u tohoto slova zůstaňme, protože navzdory rozvodu v roce 1973 Tarantino dodnes mluví o Zastoupilovi jako o svém otci) se postarali i o zárodky jeho kinofilského vzdělání, když jej pravidelně brávali do biografu, a to často i na filmy, které by dítě jeho věku při “běžné” výchově rozhodně nevidělo. Mezi kousky, které byly do jeho sítnice v raném věku vpáleny, patřily i takové drsňárny, jako Vysvobození nebo Divoká banda.

Chlapcovo dětství a dospívání ovšem ovlivnily nejen filmy, ale popkultura obecně. Televizní seriály, komiksy, populární hudba... to vše jako mladý hltal ve velkém a stále neměl dost. Prakticky o nic jiného se nezajímal a tehdy už bylo téměř jasné, že tenhle člověk skončí u filmu. Quentin odmítal jíst cokoliv jiného než hot dogy nebo hamburgery. Bezradná Connie proto musela všechna ostatní jídla nazývat těmito dvěma jmény, aby Quentin něco snědl. Pěkné začátky popkulturního tvůrce, který to neměl vůbec jednoduché, ale nepředbíhejme.

V Los Angeles začal navštěvovat školu herectví, a protože brzy zmohutněl a vypadal podstatně starší, než ve skutečnosti byl, našel si práci jako vyhazovač v pornokině. O několik let později, coby zhruba dvaadvacetiletý, se stal členem týmu prestižní videopůjčovny Video Archives na Manhattan Beach - kvůli tomu později získal (ne)slavnou přezdívku "magor z videopůjčovny" -, kde nonstop sledoval filmy a z většiny z nich dokázal odvyprávět téměř každou scénu. Lidé říkavali, že je to jeho "filmová škola", ale Quentin řekl, že je to spíš jeho žurnál a on je hlavním kritikem.

Zde se také seznámil s Rogerem Avarym, se kterým později začali psát scénáře. Společně trávili celé dny s očima přisátýma k televizní obrazovce. Sledovali a rozebírali cokoli, co jim přišlo pod ruku. Quentin si pouštěl řadu scén několikrát, zpomaleně, pozpátku... studoval strukturu scény, ale i střih, hudbu, hereckou práci, stylizaci dialogu - prostě všechno možné. Jak sám řekl: „Když se mě lidi ptají, zda jsem chodil do filmové školy, odpovídám, že jsem chodil na filmy.“ O mnoho let později, když  už byl úspěšný a bohatý, a podnik naopak zavíral, prakticky celý jejiho archív koupil a takříkajíc si onu půjčovnu zrekonstruoval ve svém domě. Když pak v létě 2022 začali s Rogerem Avarym začali natáčet vlastní podcast, pojmenovali jej… "Video Archives".

Svůj první pokus o napsání scénáře udělal už ve čtrnácti (šlo o jakousi parafrázi na Poldu a banditu, nazvanou “Captain Peachfuzz and the Anchovy Bandit”), ale jeho první dílko, které aspoň částečně spatřilo světlo světa, se jmenovalo My Best Friend's Birthday (Narozeniny mého nejlepšího kamaráda). Černobílá komedie o jednom hodně nevydařeném večírku vznikala několik let, ve spolupráci především s několika kamarády z videopůjčovny, ale nakonec nebyla nikdy oficiálně uvedena. Z původně zamýšleného sedmdesátiminutového snímku údajně přežilo jen minut šestatřicet a výsledek se do režisérovy “oficiální” filmografie nepočítá.

Tarantino se v této době přihlásil i na kurzy herectví a byť v této profesi později díru do světa neudělal, vždy se mu hodilo “rozumět” přístupu herců, které režíroval. Nemluvě o tom, že si čas od času střihnul nějakou tu roličku jak ve svých filmech, tak i ve snímcích spřízněných duší. A honorář za malinkou roličku imitátora Elvise v seriálu The Golden Girls mu umožnil překlenout období, kdy se jeho průběžně psané scénáře stále nedařilo realizovat.

Nezdar v podobě My Best Friend's Birthday jej totiž rozhodně neodradil (a navíc - některé repliky ze scénáře zrecykloval ve své další práci). Průběžně prodal hned dva později zrealizované texty: krvavou road-movie Pravdivá romance zrežíroval Tony Scott téměř beze změny (přepsán byl jen závěr, který místo Quentina upravil Roger Avary) a satiru Takoví normální zabijáci natočil Oliver Stone, který ovšem nechal provést rozsáhlé úpravy, kvůli čemu na něm pak Tarantino nenechal nitku suchou: „Kdyby mi ho alespoň ukradl“, řekl hořce.

Scénář filmu Gauneři byl Tarantino pevně rozhodnutý zrežírovat sám. Měl to být superlevný počin, financovaný z honoráře za Pravdivou romanci. Ale velmi se líbil Harveymu Keitelovi, který ho podpořil jako producent, a dokonce i penězi z vlastní kapsy. Z černobílé poloamatérskosti se stal film barevný, natáčený s pravou technikou a obsazený skutečnými herci. Výsledek měl mezi filmovými fanoušky velký úspěch a téměř ihned se stal kultovní záležitostí. Zaujala především rafinovaná struktura vyprávění, udržující diváka stále v napětí a nutící ho přemýšlet. Ne všem se ale snímek zalíbil. Odpůrci poukazovali na nedostatek morálních hodnot a přemíru násilí, například v legendární scéně s odřezáváním ucha. Tarantino na to reagoval: „Násílí je natolik přehnané a komiksově nadsazené, že má v člověku spíš vzbudit smích než zhnusení“.

V této době začal dostávat řadu nabídek, a to i na filmy, které měly později velmi slušný úspěch – například Nebezpečná rychlost nebo Muži v černém. Rozhodl se ale pokračovat na dráze tvorby ryze vlastní. Jeho pozice byla taková, že mohl natočit téměř jakýkoliv film - s podmínkou, že se musí vejít do rozpočtu 10 milionů dolarů. Tuto podmínku splnil, když se rozhodl napsat a natočit Pulp Fiction: Historky z podsvětí, jakousi antologii drsných příběhů, inspirovanou lacinými sešitovými kriminálkami.

Scénář začal psát v březnu 1992 v Amsterdamu, původně pro společnost TriStar… která ovšem výsledek odmítla – především kvůli kontroverzní heroinové scéně -, a Tarantino musel hledat nové útočiště, které nalezl u tehdy velmi aktivní společnosti Miramax. Nikdo tehdy ještě netušil, že se na svět klube nejvlivnější film (přinejmenším) 90. let dvacátého století. Z filmu přímo prýští autorova  láska k filmům. At' už jde o kameru, dialogy, účesy, postavy nebo volbu zbraní, je tenhle film nabit odkazy na různé filmy z celé historie kinematografie. Q. T. se inspiroval se vším možným... teenagerskými filmy z 50. let, noirovými ze 40. a 50., blaxploitation érou... Kombinoval staré filmové i knižní příběhy s moderním stylem natáčení. Pojistil si, že jeho film bude naprosto unikátní, ale příjemné je, že vám připomene spoustu svých předchůdců. Když se dozvíte, jaké odkazy Pulp Fiction obsahuje, možná to ve vás vzbudí touhu vidět klasiky i béčka která tvůrce ovlivnily.

Jednotlivé příběhy v Pulp Fiction skáčí v prostoru i v čase. Rozesetá struktura vyprávění je sice k vidění například i u takových klasik, jako Občan Kane, ale Quentin se touto metodou nechal inspirovat spíš z knížek, než z filmů: podle něj by filmaři měli mít při budování příběhu stejnou svobodu jako spisovatelé. Líbí se mu myšlenka, že může vyprávět víc příběhů, do kterých navzájem promlouvají jednotlivé postavy. Říká k tomu: "Je super, když porušíte to pravidlo lineárního vyprávění, když pak koukáte na publikum, vidíte, že jste narušili jejich klid. Najednou vědí, že musí dávat pozor a všechno ostražitě sledovat. Úplně cítíte, jak jsou přikovaní v sedačkách. Občas je zábava, sledovat je, jak se snaží film ‘stíhat’. Popravdě, kdybych napsal Pulp Fiction jako knížku, nikdo by tuhle záležitost s odlišnou strukturou neřešil. Ostatně není proč, v knížkách je tohle naprosto běžné". Tvůrce zvýrazňuje literární inspiraci i dalšími prvky vyprávění. Film s bravurně vybranou hudbou a geniálně napsanými dialogy, jehož separátní příběhy, které by v tradičně chronologickém řazení byly relativně banální, se protnou úžasným způsobem a vytvoří zcela osobitou pointu, oslnil po celém světě diváky i kritiky. Mimo jiné získal i Zlatou palmu na festivalu v Cannes či Oscara v kategorii nejlepší scénář (a nepochybně by získal těchto sošek mnohem více, kdyby v roce 1994 nebyla tak mimořádná konkurence).

Teď už byl Quentin za vodou a mohl si plnit své sny. Po malém intermezzu v podobě jedné povídky ve Čtyřech pokojích vznikl v roce 1997 jeho třetí film, Jackie Brown. Pro některé diváky byl trochu zklamáním, protože čekali další Pulp Fiction, ale nic takového se nekonalo. Mnohem poklidnější volné převyprávění románu Tarantinova oblíbeného spisovatele Elmorea Leonarda (šlo mimochodem o režisérovu první – a dost možná i poslední – adaptaci cizího díla) sice mělo něco ostrých hran, ale obecně vzato šlo o útvar spíše atmosférický a melancholický, než agresivní a drzý. Zlí jazykové zabrblali cosi o tom, že Pulp Fiction možná byla jen náhoda, pozorní jazykové si všimli, jak dobře se stále ještě mladý filmař uměl popasovat s tematikou stárnutí.

Quentin se k relativnímu neúspěchu (jen oproti příliš vysokým očekáváním – film se bohatě zaplatil) příliš nevyjadřoval a spíše stáhl do ústraní, aby se nakonec vrátil v roce 2003 s akčním filmem Kill Bill, jejíž hlavní postavu napsal přímo pro Umu Thurman (ba dokonce s jejím autorským přispěním – námět totiž společně vymysleli už při práci na Pulp Fiction). Při vymýšlení velkolepé pocty spíše pokleslejším asijským řezničinám, které už od puberty tak miluje, se Tarantino vrhnul do práce se vrhnul s opravdovou vervou… možná až přílišnou, neboť délka natočeného filmu bez problémů překročila tři hodiny. Nakonec spolu s Miramaxem přišli se snadným řešením – Kill Bill šel do kin rozdělen na dva díly. Ten první byl naplněn hektolitry krve a bojovými scénami, druhý zase sršel břitkými “tarantinovskými” dialogy, černým humorem a podstatně hlubšími emocemi, včetně těch mateřských. Oba díly měly obrovský úspěch a Tarantinova pověst se rozšířila jednak o schopnost zvládnou svižnou vysokorozpočtovou podívanou, a jednak bylo jasné, že umí i vydělat opravdu slušné peníze.

V roce 2005 se Quentin nechal svým kamarádem Robertem Rodriguezem přemluvit, aby natočil jednu scénu z velmi osobité komiksové adaptace Sin City – město hříchu. Zastánce “nových” technologií Rodriguez chtěl staromilce Tarantina přesvědčit, že budoucnost patří digitálu (Q. T. zásadně točí jen na filmový materiál), a svěřil mu několikaminutovou scénu s Beniciem Del Torem a Clivem Owenem v autě. Tarantino měl zcela volnou ruku, skvěle se připravil a to, co by za normálních podmínek točil týden, měl při Rodriguezově stylu hotové za den.

Jeho další celovečerní snímek Grindhouse: Auto zabiják, byl po velmi zběsilém Kill Bill svým způsobem návrat do starých kolejí. Do kolejí dialogů a pomalu se rozjíždějících scén. Rozhovory se vracejí ke Gaunerům, tanec a hudba tak trochu k Pulp Fiction. Pak ovšem přichází šok, a v závěru velmi dynamická akční scéna. Film je precizně zpracován, výborná automobilová honička jede na plný plyn a fantastické kaskadérské kousky potvrzují tvůrcovu oblibu v natáčení “doopravdy”, tedy bez použití digitálních triků. Přijetí bylo ovšem spíše rozpačité a i sám Tarantino později řekl, že se asi nechal příliš unést a kdyby film točil znovu, byl by “trochu míň užvaněný a sebestředný”. V jednom rozhovoru dokonce smutnil, že bude muset natočit aspoň tři další dobré filmy, aby si napravil reputaci, pošramocenou tímto špatným. Většina jeho příznivců to ovšem nevidí tak černě.

V roce 2008 zasáhla filmový svět zpráva z festivalu v Cannes, kde Tarantino oznámil, že jeho připravovaný scénář k válečnému snímku Hanebný pancharti je hotový, začne se natáčet na konci léta a přesně za rok bude soutěžit na tomto festivalu. Co Quentin řekl, to splnil. Jeho osobitý dvojpříběh ze druhé světové války mnoho diváků šokoval (většinou v pozitivním smyslu) mimo jiné i sebevědomou drzostí, s níž si troufl odklonit se od skutečných událostí a přepsat dějiny “po tarantinovsku”. Snímek byl komerčně úspěšný a získal osm nominací na Oscara… z nichž jedna byla proměněna.

Oním šťastlivcem byl rakouský herec Christoph Waltz, který se (už po úspěchu v Cannes, kde za svůj bravurní výkon, odehraný ve čtyřech jazycích, získal první z mnoha ocenění) zařadil mezi nemálo herců a hereček, jejichž kariéry byly řádně nakopnuty či restartovány právě po spolupráci s Quentinem Tarantinem. Během let se z toho stal svého času trademark. Filmovému nadšenci s encyklopedickou pamětí odjakživa dělá radost, když muže z někoho neznámého udělat hvězdu, či obnovit lesk hvězdy zašlé. Během let takto pomohl například Lawrenci Tierneymu, Johnu Travoltovi, Robertu Forsterovi, Davidovi Carradineovi, Donu Johnsonovi a dalším.

Coby celoživotní milovník westernů si v roce 2012 Quentin splnil svůj dlouholetý sen a natočil Nespoutaného Djanga. Vynikající, samozřejmě velmi drsný, příběh z prostředí amerického otrokářského Jihu, obsazený hvězdami jako Jamie Foxx, Leonardo DiCaprio, Samuel L. Jackson nebo Christoph Waltz (opět… a získal dalšího Oscara!) se do dějin režisérova oblíbeného žánru nepochybně nesmazatelně zapsal.

I jeho další počin zůstal na Divokém západě, byť v podobě mnohem depresivnější, krutější a klaustrofobičtější. Osm hrozných sice málem nevzniklo kvůli úniku scénáře na internet, ale Tarantino nakonec situaci přehodnotil, přepsal závěr, a vytvořil osobitou westernovou variaci na detektivky Agathy Christie, v níž by se paranoia dala krájet, a o tryskající mozky vskutku není nouze.

V roce 2019 se nechal velmi volně inspirovat skutečnými událostmi, konkrétně nechvalně proslulou vraždou herečky Sharon Tate a jejích přátel, a natočil Tenkrát v Hollywoodu – což ovšem nebyl primárně příběh této události, ale především jakýsi portét této doby (rok 1969) a proměny, kterou tehdy procházel Hollywood. Nahlíženo na ni bylo prostřednictvím poloslavného herce v podání Leonarda DiCapria a jeho kamaráda/kaskadérského dubléra (Brad Pitt). Samotnou Sharon Tate ztvárnila Margot Robbie a jak ústřednímu trojlístku, tak i hereckým kolegům a kolegyním kolem nich (Al Pacino, Margaret Qualley, Bruce Dern, Julia Butters a mnoho dalších) se – pochopitelně ve spolupráci s mimořádným týmem techniků a výtvarníků - podařilo vytvořit skvostný portrét specifického místa a doby, zakončený opravdu působivým způsobem.

V Quentinových filmech se obvykle objevuje akce nemálo násílí a krvavých scén, což jednak odpovídá tomu, že mezi jeho nejoblíbenější tvůrce patří mistři jako Sergio Leone, Martin Scorsese, Brian De Palma nebo Dario Argento, a také tomu, že si dlouhodobě pěstuje vlastní, osobitý styl a chce, aby lidi věděli, co si mají představit pod spojením “film Quentina Tarantina”. Dodal k tomu: “Když půjdete na Metallicu, tak jim přece taky neřeknete, aby to ztišili.” A pokud jde o jeho filmografii jako celek, tak při Kill Bill začal své filmy dokonce číslovat a po několika letech dokonce oznámil, že jich má v úmyslu natočit jen deset a pak odejít ze scény. Už se zdálo, že je jasné, jaký počin to bude – měl se jmenovat “The Movie Critic” a režisér už měl dokonce vybranou i část obsazení a podepsané něco smluv… na jaře 2024 se ovšem nečekaně rozhodl project skrečovat. Čím tedy svou tvůrčí pouť plátny kin doopravdy zakončí, ve zmíněném čase ještě není jasné.

A také to neznamená, že se už nedočkáme žádného jeho nového díla. Nemá v úmyslu odejít do důchodu, spíše se přeorientovat na psaní knížek (tuto kariéru odstartoval knižní adaptací vlastního filmu “Tenkrát v Hollywoodu”, následovanou vynikajícím výletem do filmového historie “Filmové spekulace”) a občas si třeba napsat a natočit i něco pro televizi (koneckonců, už v polovině devadesátých let se na toto pole vydal epizodou velmi populárního seriálu Pohotovost). Navíc své kinofilské duši dělá radost ještě dalším způsobem: už v roce 2010 si koupil losangeleský biograf New Beverly Cinema a postupně se stal jeho de facto programovým ředitelem – a v souladu s jeho láskou ke klasice se v něm filmy promítají výhradně z filmového pásu, nikdy digitálně.

Pro třetí dějství jeho života je nepochybně zásadní i skutečnost, že muž, který si díky svému životu mohl plně užívat bohémského života, se při polovině své páté dekády usadil: V roce 2018 se oženil s izraelskou zpěvačkou Daniellou Pick. V únoru 2020 se jim narodil syn, o dva roky později následovala dcera. Má tedy o zábavu postaráno. A samozřejmě – i kdyby už nikdy nerežíroval, neprodukoval nebo nehrál, stejně navždy zůstane jedním z opravdových velikánů světového filmu.

Martin "pan Hnědý" Jecho

Související novinky

Brad Pitt krouží kolem desáté tarantinovky

Brad Pitt krouží kolem desáté tarantinovky

02.02.2024

Co se týče současné tvorby oblíbeného režiséra Quentina Tarantina, už nějakou dobu víme, že jeho desátým a podle tvůrcových vlastních slov také finálním filmem má být chystaný snímek pojmenovaný The… (více)

Quentin Tarantino odhalil svůj poslední film

Quentin Tarantino odhalil svůj poslední film

15.03.2023

Ačkoliv všichni pevně věří, že si režisér Quentin Tarantino (Kill Bill, Pulp Fiction) rozmyslí svůj plán na ukončení filmové kariéry se svým desátým snímkem, na jeho závěrečné rozhodnutí si budeme… (více)

Režisér

Scenárista

Herec

Filmy
2019

Tenkrát v Hollywoodu

2015

Osm hrozných - vypravěč

2014

Je prostě báječná

2012

Nespoutaný Django

2009

Hanebný pancharti

2007

Deník mrtvých

 

Grindhouse: Auto zabiják

 

Grindhouse: Planeta Teror

 

Nemilosrdný střelec

Reklama

Reklama

2005

The Muppets' Wizard of Oz (TV film)

2004

Kill Bill 2

 

Planet of the Pitts

2003

Kill Bill

2000

Malý Nicky - Satan Junior

1998

God Said, 'Ha!'

1997

Jackie Brown

1996

Krvavá romance

 

Od soumraku do úsvitu

 

Sex po telefonu

1995

Desperado

 

Johnny zapíná rádio

 

Čtyři pokoje

1994

Pulp Fiction: Historky z podsvětí

 

Somebody to Love

 

Vyspi se se mnou

1992

Eddie Presley

 

Gauneři

1989

Vegetables

1987

My Best Friend's Birthday

1983

Love Birds in Bondage

Seriály
2022

Super Pumped: Válka o Uber

 

X do X (E02)

 

Růst nebo zemřít (E01)

2005

Kačer Dodgers

 

Mistr moloch / Žvýkačková loupež (S03E11)

2004

Alias

 

Po šesté (S03E13)

 

Odhalení (S03E11)

2002

Alias

 

Pouzdro - 2. část (S01E13)

 

Pouzdro - 1. část (S01E12)

1994

All-American Girl

1990

The Golden Girls - a.z.

 

Přijíždí prezident! – 2. část - a.z. (S05E26)

1988

The Golden Girls

 

Sophiina svatba, 1. část (S04E06)

Dokumentární
2023

Burt Reynolds: The Last Interview

 

Cannes Uncut

 

Sly

 

The Moviemakers: Tarantino - a.z.

2022

Sergio Leone: Ital, který vynalezl Ameriku

2021

Dark Side of the '90s (seriál) - a.z.

 

Django & Django

 

Ennio

 

Filmařské legendy (seriál) - a.z.

 

Quentin Tarantino - a.z. (S06E06)

 

Michael Cimino

2020

Eli Roth: Historie hororu (seriál)

 

Monsters (S02E02)

 

Jay Sebring....Cutting to the Truth

2019

Bob Richardson: For the Love of the Film

 

Life As a B-Movie: Piero Vivarelli

 

QT8: The First Eight - a.z.

 

Quentin Tarantino's Love Letter to Hollywood

 

Restoring Hollywood: The Production Design

 

Shop Talk: The Cars of 1969 - a.z.

 

The Fashion of 1969 - a.z.

2018

Eli Roth: Historie hororu (seriál)

 

Upíři (S01E06)

 

Killer Creatures (S01E05)

 

Démoni (S01E04)

  více epizod (3)
 

Tak pravila Pauline Kael

 

Velký Buster Keaton

 

Why Are We Creative?

 

William Friedkin - bez cenzury

2017

Behind the Scenes - a.z.

2016

Tourner pour vivre

2015

La Légende de la palme d'or

2012

Tarantino XX - 20 Years of Filmmaking

2011

Cormanův svět

 

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

 

Nightmare Factory

2010

Hollywood Don't Surf!

2009

Michel Ciment, umění vnímat film

2008

A Conversation with Enzo Castellari and Quentin Tarantino

 

Dead On: The Life and Cinema of George A. Romero

 

Kam se hrabe Hollywood

 

Starz Inside: Fantastic Flesh (TV film)

2007

Manufacturing Dissent

2006

50 Films to See Before You Die (TV film)

 

Back to the Well: Clerks II

2005

Budd Boetticher: A Man Can Do That (TV film)

 

L'hebdo cinéma (seriál)

 

Make Your Own Damn Movie!

 

Tsunami Aid: A Concert of Hope (koncert)

2004

'Pulp Fiction' on a Dime: A 10th Anniversary Retrospect (TV film)

 

Celluloid Horror

 

Dvojí výzva

 

John Travolta: The Inside Story (TV film)

 

Kanál Z: Velkolepá posedlost (TV film)

 

The Anti-Hero's Journey - a.z.

 

The Cutting Edge: The Magic of Movie Editing

 

The Making of 'Kill Bill: Volume 2' (TV film)

2003

Biography: John Travolta (TV film)

 

The Making of 'Kill Bill' (TV film)

2002

All the Love You Cannes!

 

Baadasssss Cinema (TV film)

 

Filmové žánry (seriál)

 

Jackie Brown: How It Went Down

 

Pulp Fiction: The Facts

 

Sundance 20

 

The Class of '92

2001

Die zehn Gebote der Kreativität (TV film)

 

Hudba stříbrného plátna (seriál)

 

Sergio Leone

2000

Hollywood míří do pekel (TV film)

1999

A&E Biography: Samuel L. Jackson (TV film)

 

Christopher Jones: The E! True Hollywood Story (TV film)

 

Forever Hollywood (TV film)

 

Intimate Portrait: Pam Grier (TV film)

1998

Jackie Chan: My Story

1997

Full Tilt Boogie

 

Off the Menu: The Last Days of Chasen's

1996

The Typewriter, the Rifle & the Movie Camera

1995

American Cinema (seriál)

 

Anatomy of Horror, The (TV film)

1993

Cinefile: Made in the USA (TV film)

1990

Intimate Portrait (seriál)

1987

Biography (seriál)

Krátkometrážní
2009

Pýcha národa

1995

Dance Me to the End of Love

1994

The Coriolis Effect

1991

Reservoir Dogs: Sundance Institute 1991 June Film Lab

Producent

Kameraman

Střihač

Host

Pořady
2023

80th Golden Globe Awards

2022

Club Random with Bill Maher

 

Who's Talking to Chris Wallace

2020

26th Annual Screen Actors Guild Awards

 

77th Golden Globe Awards

 

Oscar 2020

2018

Front Row Flynn

 

Hollywood Insider

2016

Nerdrotic - a.z.

 

Zlatý Glóbus 2016

2015

Close Up with the Hollywood Reporter

 

The Late Show with Stephen Colbert

2013

85. Annual Academy Awards

 

The Big Interview with Dan Rather

 

Zlatý Glóbus 2013

2012

MSN Exclusives

2011

Scream Awards

2010

41st NAACP Image Awards

 

82. Annual Academy Awards

 

Grammy Awards 2010

 

Zlatý Glóbus 2010

2009

Live from Studio Five

 

Spike's Guys Choice

 

The Jay Leno Show

 

The Joe Rogan Experience

 

The Tonight Show with Conan O'Brien

2008

Warren Beatty - pocta za celoživotní dílo

 

World's Dumbest

2007

Scream Awards 2007

 

The Big Fat Anniversary Quiz

 

Xposé

2005

2005 MTV Movie Awards

 

Entertainment Tonight Canada

 

Noční Show Craiga Fergusona

 

Show Tyry Banksové

 

The 57th Annual Primetime Emmy Awards

2004

2004 MTV Movie Awards

 

Le Grand Journal de Canal+

 

On-Air with Ryan Seacrest

 

Tavis Smiley

 

The 46th Annual Grammy Awards

2003

4Pop

 

Jimmy Kimmel Live!

 

Real Time with Bill Maher

 

Redbar - a.z.

2002

American Idol

 

Eigo de shabera-night

 

Last Call with Carson Daly

2001

Friday Night with Jonathan Ross

1997

Tracks

1996

2nd Annual Screen Actors Guild Awards

 

American Film Institute Salute to Clint Eastwood, The

 

El magacine

 

Mundo VIP

 

Smap x Smap

 

TFI Friday

1995

1995 MTV Movie Awards

 

E! Živě z červeného koberce

 

The 52nd Annual Golden Globe Awards

1994

Extra

 

Howard Stern

 

WGN Morning News

1993

Noční show Conana O'Briena

 

Noční show Davida Lettermana

1992

Gomorron

 

Noční Show Jaye Lenoe

1991

Charlie Rose

1985

Larry King Live

1984

Cinema 3

1982

Waratte iitomo!

1981

Entertainment Tonight

1979

CBS News Sunday Morning

1976

La Nuit des Césars

1975

Saturday Night Live

Související novinky

Brad Pitt krouží kolem desáté tarantinovky

Brad Pitt krouží kolem desáté tarantinovky

02.02.2024

Co se týče současné tvorby oblíbeného režiséra Quentina Tarantina, už nějakou dobu víme, že jeho desátým a podle tvůrcových vlastních slov také finálním filmem má být chystaný snímek pojmenovaný The… (více)

Quentin Tarantino odhalil svůj poslední film

Quentin Tarantino odhalil svůj poslední film

15.03.2023

Ačkoliv všichni pevně věří, že si režisér Quentin Tarantino (Kill Bill, Pulp Fiction) rozmyslí svůj plán na ukončení filmové kariéry se svým desátým snímkem, na jeho závěrečné rozhodnutí si budeme… (více)

Reklama

Reklama