Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kleopatra
    ****

    Narozdíl od filmu se já vyjádřím zcela nudně, nač další "rozborku"........ Tom byl dobrý, ale protože Magnolií si nasadil obrovskou laťku, malý kousek mu tady chyběl. Dakota je óbrtalent, přesto je už mírně předakotováno. A našly by se další prkotiny. Pro mě je ale podstatné, že "zvuky" a "obrazy" v tomto fantastickém filmu, byly - nevím, jak je to možné - tytéž, které mě kdysi dávno děsily i v knize.(4.7.2005)

  • Gemini
    ****

    Proč to ten člověk pro boha živýho (nebo dohromady?) pořád dělá? On (Spielberg) snad v sobě vážně má gen, který ho nutí zazdít výbornou práci nějakým happyendovým výblitkem a děsně hlubokým lidským moudrem úplně nakonec. Ale i když mě ten konec opravdu znechutil (a nemyslím konec jako ten VELKÝ konec - Wellse jsem četl a nemám vůči zdejšímu ztvárnění sebemenších výhrad - ale ten malý Cruiseovský konec), tleskám panu režisérovi za lahodné vykreslení apokalypsy a chování lidských individuí v ní k jejich smůle zúčastněných. Obzvlášť deset minut před a po trajektu stojí za to; ale i ten zbytek, v němž teda chudák malá Dakota nemá na práci nic jiného než brečet a ječet, dává pocítit léty tvrdé dřiny trénovanou ruku pana tvůrce. Tu samou ruku, která pak prostě musí nechat zrovna tu důležitou postavu zachránit a hrdinsky zazářit v dešti handgranátových střepin tam, kde chvilku předtím všichni jen laxně zírali na hodně nepříjemnou smrt jiných, z hlediska vztahu člověka k člověku naprosto stejně bezvýznamných postaviček. Life's a bitch, a tak přes všechen svůj odpor prostě budu muset dát těch 80%, i když se na tuhle Válku Světů velmi pravděpobně už nikdy nepodívám.(25.3.2008)

  • Enšpígl
    ***

    Když jseme si dočetl knižní předlohu, měl jsme pocit že na stránkách probíhala válka světů, po skončení filmu jsem měl pocit, že probíhá hororové psychologické drama promíchané akcí. Tedy velmi solidní kombinace. Nečíst knihu fláknu tam o 1* více.(16.7.2006)

  • Dever
    *****

    Soundtrack John Williams: 1. Prologue ,2. The Ferry Scene ,3. Reaching The Country ,4. The Intersection Scene ,5. Ray And Rachel ,6. Escape From The City ,7. Probing The Basement ,8. Refugee Status ,9. The Attack On The Car ,10. The Separation Of The Family ,11. The Confrontation With Ogilvy ,12. The Return To Boston ,13. Escape From The Basket ,14. The Reunion ,15. Epilogue,(13.5.2011)

  • Nathalie
    ****

    Jeden z filmů, jehož nedokonalosti plodí dokonalé diskuse. Místo války pokus o cizozemskou genocidu, místo boje čekání, zda Bůh hraje s vesmírem v kostky, místo obětí objetí? V jistém smyslu intimní blockbuster, který nabízí skrz úzký průhled jedné rodiny perspektivu, co by se s námi stalo, kdyby byli mimozemšťani pekelní prevíti. Problém je, že jejic filmová civilizace je z podstaty nekonzistentní, slabiny, motivace a metody natolik si odporující, že jsem se je celý film marně snažila vstřebat. A vlastně si zpětně uvědomuji, že to, co a proč se s nimi stalo, mě znepokojovalo a zajímalo víc než triviální osud celé Cruisovy rodiny. Jsem to ale nelida.(12.10.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace