Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Obě hvězdičky patří oběma akčním scénám, tedy městské honičce a závěrečnému závodu, kvůli kterým mi stálo za to sledovat toho nesmírně nesympatického člověka v hlavní roli a jeho tupý příběh o ničem. Justin Lin je dobrý režisér, ale pokud nemá scénář, který za něco stojí, a dobré herce (viz Star Trek: Do neznáma), víc než tohle zřejmě dokázat nemůže. Vin Diesel v asi desetivteřinové roli ukázal, že nemusí být nutně oscarový herec, aby byl bez mrknutí oka zajímavější než všechny postavy Tokijské jízdy dohromady - stačí mu k tomu prostě charisma. ()
S výběrem hlavního hrdiny tvůrci pohořeli... Lucas Black má 24 let a hrál 17ti letého kluka, co miluje rychlou jízdu a závody. Vůbec mi to nesedělo. Hlavní příběh je taky špatný tah - jednoduchý, předvídatelný... Na tento film se dá dívat jen kvůli autům. Takové nádherné káry se jen tak nevidí. Adrenalinové závody si milovník aut taky určitě užije. Mě se ta motorová část filmu líbila, ta druhá je o ničem. Takže když to shrnu: Kdo nemá rád auta, tak ať se na to raději nedívá. ()
Trojka využívá akorát známost předcházejících dílů jinak toho moc společného nemá. Maximálně tak poslední scénu, ve které se vyklube švihák Vin Diesel, což mě příjemně potěšilo. Škoda toho, že drifty jsou tak nudné závody jinak by to rozhodně stálo za povšimnutí. Aspoň, že poslední závod se upíná spíše na závodění než driftování a tak nakonec divák neodejde nespokojen. Celkově je to pro mě příjemné překvapení i přesto, že zde má tak nízké hodnocení. --- Má 500 koňí, výfuk od Borla a stovku udělá za 4,3 sekundy - Hmm zdá se, že sis přečetl příručku ()
Veru, už som si na Paula Walkera zvykol a Tokyo Drift mi príde ako niečo úplne iné, čo zo sériou Fast and Furious nemá pomaly nič spoločné. Aj keď je to stále dobrá zábava ( a to mi môžete veriť, že si na nadupané "káry" veľmi nepotrpím). Hodnotenie je v rámci zábavy lebo automobilové naháňačky sú nakrútené naozaj skvelo. ()
Smikující Faf? No prominte, ale myslel jsem, že tu někdo mluvil o pořádné jízdě a ne o levných hercích, nezajímavém prostředí(když pomineme všechny japonské školačky...) a s malým slibným cameem nakonci. Od prvního dílu ušla série FaF dlouho cestu od solidní zábavy, která "to myslí vážně" až k reklamě na i pod a věechno japonské. Konec jedné slibné závodnické série. ()
Galerie (73)
Zajímavosti (39)
- VeilSide RX-7, které řídí Han (Sung Kang), bylo speciálním autem, které vyhrálo ocenění „Best of Show 2005“ na autosalonu v Tokiu. Jeho cena činí 150 000 amerických dolarů, z čehož jen interiér stojí 20 000 dolarů. Universal ho dostal za 50 000 dolarů a předělal kompletně jak interiér, tak vnější nástřik. (HellFire)
- Společnost EA Games se nechala filmem inspirovat při tvorbě videohry "NFS Carbon". Driftové závody ve hře jsou vždy v horách, stejně jako ve filmu. (darek kartac)
- Ve scéně, při výjezdu z tunelu během útěku ze skladiště vyjíždí Mitsubishi po několika kolizích zcela nepoškozené. Podobně pak při posledním závodě v horách utržené křídlo poškodí přední sklo Mustangu, které je ale o dvě scény později opět v pořádku. (Ewe561)
Reklama