Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Tokijská jízda je lepší než dvojka, ale jedničce se to nevyrovná ani za mák. Pro mě docela překvapení, protože jsem čekal něco mnohem horšího. Lucas Black se nevyrovná Vinu Dieselovi, ale určitě nezklamal. Navíc mihnutí Vina Diesela bylo příjemným překvapením. Ale na druhou stranu drifty nejsou taková zábava jako klasické závodění..... ()
Japonské šlapky, nadupané autá, parádna hudba, vkusná kamera, ale hlavne scenár deravý ako rešeto, prihlúple dialógy a nadčasová naivita a klišovitosť, to sú hlavné záchytné body tohto odvaru prvých dvoch častí. Ale musím uznať, že nápad bol sľubný. Zaujímalo by ma, koľko za tú minútku v závere skasol Vin. 55%. ()
Film, který více než na příběhu staví na nablýskaných tunningáčích a japonských kráskách. Efektních automobilových honiček je tu opravdu požehnaně, auta smykují, driftují, rozbíjejí se a srdce fanoušků a auto-nadšenců plesá. Lucas Black je drsňák k pohledání, filmem se prořítí/prořídí vcelku slušně. Výborné je závěrečné cameo Vina Diesela a plusem je raperský soundtrack. Jedničce se Tokijská jízda nevyrovná, ale dvojku odsunula hodně za sebe...158 miliónů dolarů(výdělek celosvětově) ()
Nedoceněná jízda bez větších zádrhelů a nudných míst, kde ani předvídatelný příběh a neznámí herci herci vůbec nevadí. Scénář si bere některé detaily z originálu včetně překvapivého camea vy-víte-koho a i když k prvnímu dílu logicky nemůže dosáhnout, rád driftující odbočce trochu zvednu nízké hodnocení. ()
Trojka využívá akorát známost předcházejících dílů jinak toho moc společného nemá. Maximálně tak poslední scénu, ve které se vyklube švihák Vin Diesel, což mě příjemně potěšilo. Škoda toho, že drifty jsou tak nudné závody jinak by to rozhodně stálo za povšimnutí. Aspoň, že poslední závod se upíná spíše na závodění než driftování a tak nakonec divák neodejde nespokojen. Celkově je to pro mě příjemné překvapení i přesto, že zde má tak nízké hodnocení. --- Má 500 koňí, výfuk od Borla a stovku udělá za 4,3 sekundy - Hmm zdá se, že sis přečetl příručku ()
Galerie (73)
Zajímavosti (39)
- Během natáčení poslali kaskadéři na vrakoviště více než 100 aut. (imro)
- Volkswagen do filmu věnoval čtyři prototypy R32 a Tourany. Toyo přispělo 4 000 pneumatikami, z nichž byla použita sotva polovina. (HellFire)
- Ve scéně, při výjezdu z tunelu během útěku ze skladiště vyjíždí Mitsubishi po několika kolizích zcela nepoškozené. Podobně pak při posledním závodě v horách utržené křídlo poškodí přední sklo Mustangu, které je ale o dvě scény později opět v pořádku. (Ewe561)
Reklama