Reklama

Reklama

Šest výstřelů

  • USA 6 Bullets (více)
Trailer

Bývalý profesionálny vojak Samson Gaul (Jean-Claude Van Damme) sa špecializuje na pátranie po nezvestných deťoch. Po poslednej a, žiaľ, nevydarenej akcii, ktorá stála životy niekoľkých nevinných obetí, svoju kariéru ukončí a pracuje ako obyčajný predavač. Do Moldavska prichádza bývalý športovec MMA Andrew Fayden (Joe Flanigan) aj s rodinou, aby sa pripravil na zápas, ktorý by ho vrátil späť do najvyššej ligy majstrov bojových umení. Keď jeho dcéru z hotela unesú obchodníci s bielym mäsom, priatelia mu odporúčajú, aby sa obrátil s prosbou o pomoc na Samsona, bývalého žoldniera s bohatými skúsenosťami. Samson najskôr odmietne, pretože ho ťažia výčitky z posledného neúspechu, ale napokon prípad vezme a rozbieha pátraciu akciu. (TV JOJ)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (193)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem spíš velkou srajdu, ale nakonec se z toho vyklubala celkem snesitelná podívaná. I když je pravda, že dost scén je tu dost přitažených za vlasy a spousta „herců“ až nechutně přehrávala – zvláště když ti ochotníci umírali. JCVD natočil několik lepších filmů, než bylo tohle, ale znám i dost mnohem horších. Jedno se mu musí ale nechat – dokázal zplodit celkem charismatické děcka (zvláště pak ta jeho dcerka…), leč ani jeden zřejmě moc slušnou hereckou kariéru neudělá – nemají na to, raději ať se věnují bojovým sporům a cvičení. Asi nejvíc pobavila americká mamina v podání Anny-Louise Plowman – sice byla na první pohled blbá jak trubka, ale postupem času ukázala, že umí nejen mačkat chlapské koule, ale i zacházet se zbraní…A co mě zaujalo nejvíce – jak rychle se dokázal z totální opice Van Damme vždycky dostat – to bych taky potřeboval… ()

Trustme 

všechny recenze uživatele

Odvážná stopáž pro vandammovku, kde 2 hodiny nevydrží v poklidu ani jeho skalní fanoušek sledovat záchranu dívky, která vypadá na pětatřicet, mafiány, kteří až příliš věří ostrahovým kamerám a dvojici rodičů, kterým se nedá věřit jejich mateřský cit ani odvaha... Po delší době obstojný Jean-Claude, který přesně pochopil typ filmové postavy, kterou by měl současně ztvárňovat - vysloužilý (bývalý) specialista (v jeho případě tedy legionář), který není úplně charakterně čistý, ale umí využít svých schopností pro dobrou věc. Trošku té psychologie (vyrovnání se z minulostí...ach to klišé) a proměna, návrat do akce, bez nechávání zla na živu. Režisér Barbar..ash, Barnabáš dokonce první půlhodinu nastoluje přívětivé podmínky pro to, abych nesundal ještě plakát s Van Dammem z garáže a mohl napsat, že tak nějak by mu to slušelo, kdyby se ubíral na konci kariéry a nebo začátku velkého návratu. Leč konec filmu se opět dostane do seagalovských kvalit pobaltsko-balkánských reálií a koloritu. Na tohle téma jsem tu už na ČSFD popsal desítky kilobytů, takže nezbývá než doufat, že akční film se již brzy přesune zas do jiné oblasti, kde bude ještě levněji a ještě ohavněji. A synek Kristopher je snad ještě větší neherec, než jeho táta před 20 lety. Chůzi a nohy do "O" mají však úplně stejný. ()

Reklama

Segrestor 

všechny recenze uživatele

Bohužel. Nejdřív jsem nabyl dojmu, že Van Damme našel svůj svatý grál v Moldávii a po Bloodsportu konečně natočil koukatelný akční thriller o zdrceném legionáři, který utápí svůj žal v stoličnoje nebo co to vlastně chlastal za sračku... Ale! Opět jsem se zklamal. Ač to Van Damme snaží dotáhnout do důstojného finále, které je teda snadno předvídatelné, pořád se mu pod nohy pletou otřesní neherci ve vedlejších rolích, idiotští komparzisté, vymaštěný rejžiser a těžce vykydaný hudební skladatel, který musel za žďabec haše vysrat tak příšerné symfonie, že to film pohřbívalo každým milimetrem. A nejhorší ze všeho pak byli agilní rodiče, kteří to nakonec šli vyřešit sami. Šmarjápano, až mi bylo toho Van Damma líto, do jaký sračky zase vložil kapitál. Scenáristu zabít a hned! Za zmínku stojí pár soubojů, ale i to je takový docela laciný. A proč postava otce byla zápasníkem MMA mi asi nikdo nikdy už nevysvětlí... ()

castor 

všechny recenze uživatele

Ale jo, když bude mít belgický pantáta štěstí na ne úplně triviální „zápletky“ a v rámci béčkového žánru alespoň průměrné režiséry, může nás svými evropskými výlety za levnou produkcí ještě nějaký ten pátek obšťastňovat. Musím přiznat, že zhruba první hodinku jsem si říkal, že tentokrát jde o látku, za kterou se Van Damme nemusí příliš červenat. Ba co víc, třeba úvodní mlátička v bordelu je docela slušná (stejně jako bitka mezi visícím masem) – a to myslím bez ironie a zcela upřímně. Pak se ale základní logika začíná rozpadat, postavy jednají, jako kdyby se přecpali Van Dammeovým prošlým kabanosem, dostáváme se do seagalovských kvalit a úvodní „nadšení“ je bohužel pryč. Přesto bývalý žoldák, nyní vodkou se uklidňující řezník potěší v úctyhodné stopáži mnohem víc, než Jean-Claudovi totální přešlapy z let 1999 až 2006.. ()

PauloZ 

všechny recenze uživatele

Nějak jsem si zvykl, že JCVD už netočí akční pecky, ale utápí se převážně v béčkových propadácích s občasnou vyjímkou. Je to ale škoda, protože herecky pořád umí a předvedl to hlavně v "autobiografii" JCVD a i tady nehraje vůbec špatně. Jenže je to prd platné, jak hrají herci, když se řešisérsky jedná o průměrné řemeslo, které obsahuje až příliš do očí bijícíh hloupostí. Hlavně celý finiš je levný a hodně béčkový (přes tupé chování rodičů, kteří jedou na sólovku vyrubat hnízdo mafiána až po smyčku na kameře). A těch věcí je tam podstatně víc, což strašně ubírá na celé vážnosti a důležitosti filmu. Na scénáři podobném 96 hodinám by se dalo určitě stavět, ale takhle ne. No a další věc je to prostředí východu, ty vybluté barvy, ty tomu taky na kvalitě nepřidají. 2,5*. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (8)

  • V okamžiku, kdy Becky (Charlotte Beaumont) uvnitř starého sovětského zařízení věznitelů uniká s mobilním telefonem do další místnosti, je posléze jedním z věznitelů opětovně lapena. A ačkoliv jsou těžké vrzající dveře zprvu uzavřeny, když je násilím vynášena v následujícím okamžiku ven, dveře jsou otevřeny dokořán. (Conspi)
  • Natáčanie prebiehalo od 29. augusta 2011 do 25. septembra 2011 v Budapešti a Bukurešti. (Laslo)

Reklama

Reklama