Nastala chyba při přehrávání videa.
  • M.a.t.t.
    ***

    Značne nevyrovnané v kvalite humoru a trochu roztrieštené ale za to s až na menšie výnimky zaujímavými postavami a s celkovo príjemným feelingom. Kristen Wiig a Rose Byrne ako rivalky prekvapivo skvelé a príjemne teší aj fakt, že Chris O'Dowd sa zaslúžene čoraz viac prediera do pozornosti Hollywoodu. Aj kvôli nemu filmu ten úspech v kinách a u kritikov prajem.(10.9.2011)

  • IQ Tiqe
    **

    Trapný ("budu se vdávat" "uaaaaaa!" "nádherný šaty" "jeeee!", přetahování, aby jedna kamarádka ukázala, že je lepší než druhá), nechutný (zvracení z jídla, fekální "humor"... ok, něco z toho dopadlo vtipně "už to leze, už to leze... už to vylezlo" nebo "Jsi v pohodě?" "Právě jsem se vysrala na ulici"), stupidní (prodavačka si v obchodě sama odhání zákazníky stupidníma poznámkama – co je na tom vtipnýho?), snobský. Kirsten Wiig mám celkem rád, ale tady je moc trhlá. Spoustu scén je totálně přehnaných. Rose mám sice rád, ale ta pro změnu hraje mrchu, takže taky nejásám. Od eRkové komedie čekám něco jiného. A rozjuchaný a uslzený americký závěr mě nenadchne. Nějaká pozitiva – jo, tak 3–4 vtipné momenty a pár vtipných rozhovorů jsem zaznamenal, a pak Chris O'Dowd byl správnej striktní polda. # příběh 4 | hudba ? | humor 4 | akce 2 | napětí 0 | pustil bych si znovu 3(7.9.2011)

  • LihO
    ***

    Dokonalé stvárnanie správania 90% žien - svojej "kamarátke" do tváre povie ako super vyzerá, ako jej na nej záleží, zaujíma sa o ňu, no hneď ako daná "kamarátka" odíde z miestnosti, tak ju ohovára, že ako zle vyzerá a aká je to krava. Perfektne to vystihuje jedna hláška z tohto filmu: " Why can't you just be happy for me and then go home and talk behind my back later, like a normal person? ". Inak film ako taký nič extra, no pár krát som sa neskutočne dobre zasmial, hlavne na hláškach Melissy McCarthy.(4.1.2012)

  • Bluntman
    ****

    Další rok; další apatowovka, která je ale tentokrát určena (ryze?) ženskému publiku; další výborná romantická komedie, která aspiruje na to stát se klasikou či kultem pro konkrétní divácké skupiny. ŽENÁM SOBĚ jde jako žánrovému filmu těžko co vytknout, protože i ta na první pohled přestřelená stopáž, která u podobných děl bývá zásadním problém, má své opodstatnění. Jde sice spíš o sled scén, které jako kdyby vypadly ze zábavného pořadu Saturday Night Live, v němž se proslavily scénáristky i herečky, ale ona kaskáda vtipů je precizně dávkována, posouvá příběh dál a slouží k prokreslení postav. S těmi se i přes jejich evidentní mentální problémy a pubertální příhody, do nichž se dostávají, dá sympatizovat a identifikovat, jelikož se vymezují vůči svým evidentním předobrazům: jak příliš chlapské PAŘBĚ VE VEGAS, která flashbackovou strukturou vyprávění zastírá primitivnost zápletky a prostoduchost řešení (místo, kde se najde zmatkující nevěsta), tak SEXU VE MĚSTĚ, který dojel na svou nevkusnost vzhledem k dobovému kontextu (recese je zde naopak všudypřítomná). ŽENY SOBĚ - a vůbec všechny apatowovky bez výjimky - jsou i přes všechny R-kové vtipy středostavovsky usedlé, protože se nedovedou oprostit od konvencí klasicky odvyprávěných snímků. O žádnou "rovnoprávnost" ani "ukázku ženské emancipace" nejde, jelikož i přes až nevídanou absenci mužského prvku se končí svatbou snů, po které touží každá dobrá nemajetná panička, a ustanovením heterosexuálního páru, kdy trhlá hlavní hrdinka potřebuje mužskou ochranitelskou a usměrňující ruku. Jasně, v rámci mainstreamové podívané asi na nic lepšího člověk nenatrefí, ale - a teď přichází povzdech diváka odrostlého na "smithovkách" - porušením určitých konvencí by se mohlo dojít ke skutečně komplexní generační či "genderové" výpovědi. Nová doba a noví diváci potřebují svou Amy, ta ale přijde, až se Apatow vzdá svých dogmat na "zaručený hit na základě prověřených ingrediencí".(19.7.2011)

  • Gilmour93
    ***

    O ženském Hangover nemůže být řeč, už jen proto, že startérem nestandardního jednání není alkohol, ale fackování osudem, kterému ještě zdvořile nastavují tvář.. Vůči zaklínadlu „APATOW“ jsem imunní, dá se říct až apatický a ač občas problesknou inteligentní slovní výměny, nad zbytkem si může mnout ruce jedině student psychiatrie píšící seminární práci na téma lidské komplexy. Feigova komedie není nevkusná, jen prostě postrádá vkus a teď vůbec neberu v potaz kálení do dřezu a blití do účesu družičky. Jediná přirozeně působící věc je vztah hlavní hrdinky s dobráckým policistou, ostatní je jen snobská, afektovaná umělost plná falešných objetí a jednoho svatebního konce, co může vyvolat dávivý reflex i bez otravy brazilskou papou..(30.10.2013)

  • - Jak prozradila Kristen Wiig, První volbou názvu pro film byl Naked Boobs and Guns, tedy Nahá prsa a pistole. Ale jelikož prý "herečky nemají ani pistole a ani prsa", byl název změněn. (Patw)

  • - Melissa McCarthy (Megan) a Ben Falcone (policista v letadle) jsou ve skutečnosti manželé. (Brousitch)

  • - Posledný film, v ktorom sa objavila herečka Jill Clayburgh. (m.a.t.o.)