Reklama

Reklama

VOD (1)

Jordan pracuje jako operátorka tísňové linky. Jednoho dne jí zavolá dívka jménem Leah, že se někdo snaží dostat do jejího domu. Jordan jí poradí, aby se schovala v patře. To se dívce povede, ale hovor se přeruší. Jordan zavolá zpět, což muž uslyší, a Leah najde. Jordan se ho snaží zastavit přes telefon, ale muž jí pouze řekne „už se stalo“. Druhý den se Jordan z televize dozví, že Leah byla zavražděna. Dává si to za vinu a s prací operátorky chce přestat. O šest měsíců později pracuje jako vyučující pro budoucí operátory. Mezitím je teenagerka Casey Welson unesena z nákupního střediska. Naštěstí má u sebe mobilní telefon, a tak zavolá na tísňovou linku. Hovor přijme nová operátorka, která neví, jak si poradit, a tak případ převezme právě Jordan. Protože Casey volá z telefonu na jedno použití, není ji Jordan schopná vypátrat pomocí GPS. Poradí jí tedy, aby vykopla zadní světlo auta a dírou vystrčila ruku. To se Casey opravdu povede. Uvidí to žena jedoucí za autem, a tak zavolá na tísňovou linku a sdělí, jakým směrem auto jede. Jordan Casey navede, aby vzala plechovku s barvou, která je shodou náhod v kufru, a pomalu ji lila z díry. To přiláká pozornost dalšího řidiče – Alana Denadoa. Když potom únosce zastaví na červené, Alan ho na barvu upozorní. Únosce mu poděkuje, ale Alanovi připadá podezřelý, a proto ho sleduje. Když únosce zastaví, Alan se jde znovu přeptat, zda je vše v pořádku. Únosci dojde, že ho Alan podezřívá, a ve chvíli, kdy chce zavolat na tísňovou linku, ho uhodí lopatou. Poté si vezme jeho auto a naloží ho do kufru ke Casey. Po chvíli se však Alan probere a začne panikařit. To donutí únosce zastavit a Alana zavraždí. Po nějaké chvíli potřebuje natankovat. Zastaví proto na odlehlé benzinové pumpě. Casey si všimne, že z kufru se dá sklopit prostřední sedačka, a snaží se vylézt. Toho si všimne obsluha pumpy. Únosce ale použije benzin, který zrovna tankuje, a pocáká jím obsluhu a hodí po něm zapalovač. Mezitím policie přijde na únoscovu totožnost. Je jím Michael Foster. Ten dorazí do svého cíle, a když vyndává Casey z kufru, zjistí, že má celou dobu u sebe telefon. Jordan ho informuje, že byl identifikován, a radí mu, aby se vzdal. Předtím, než Michael rozbije telefon, řekne Jordan „už se stalo“, a ta si uvědomí, že mluví se stejným mužem jako před šesti měsíci. Zatím vpadne policie do jeho domu, kde je jeho manželka a děti. Ve své kanceláři má Michael malý oltář a v něm fotky své zemřelé sestry. Ta je velmi podobná uneseným dívkám. Na jedné fotografii je v pozadí dům, který byl podle manželky domovem Michaela, ale který shořel. Za domem však stojí stodola, kterou Michael údajně renovuje. Policie chatu prohledá, ale nic nenajde, a tak místo opustí. Jordan je zoufalá, a tak si hovor s Michaelem přehrává pořád dokola... (TV Prima)

(více)

Recenze (814)

AVmania.cz (Marek Čech)

"Hodinu a půl trvající snímek v závěrečné půlhodině pootočí svým žánrovým vyzněním. A slibně rozehranému thrilleru dá scenárista koncovku jak z nějaké hodně špatné variace na Hitchcockovo Psycho, zkřížené se snahou přiblížit se i sérii Saw." více

CinemaView.sk (Michal Klembara)

"Avšak akonáhle sa hlavná hrdinka vydá zachraňovať obeť sériového vraha do terénu, Tiesňová linka stráca dovtedajšie kúzlo a zbavuje sa všetkého na čom stála. Razom sa objavujú všetky možné žánrové klišé, chýbajúca logika a speje to k neskutočne blbému záveru, ktorý ako keby ani nepatril k rovnakému…" více

ČervenýKoberec.cz (Jiří Kábrt)

"Dílčí problémy však nejsou ničím proti úletu, kterým je celá poslední třetina filmu. Originální koncept je opuštěn, Jordan se začíná podobat tuctovým akčním hrdinkám a šílencův stereotypní motiv je plně vysvětlen. Nejspíš i scénáristovi a autorům námětu došlo, jak najednou potřebují něco…" více

FanMovie.cz (Jan Varga)

"Ze začátku zápletka ještě celkem ujde, divák je držen v napětí a očekávání toho, co se bude dít a atmosféra je pozvolna příjemně navozována. Pak dojde ke stěžejnímu únosu a od té doby je víc a víc znát, že scénář (resp. děj) tohoto thrilleru je opravdu velmi debilní, že jeho nelogičnost se postupem…" více

FFFilm.cz (František Fuka)

"Obě herečky v hlavních rolích a také psychopat (Michael Eklund) hrají celkem dobře (nikdo další důležitý ve filmu není) a televizní režisér Brad Anderson používá občas osvěžující vizuální / zvukové triky, které brání nudě. Co je to ale všechno platné, když má film neuvěřitelně debilní scénář, což v…" více

Horor-web.cz (Martin Štefko)

"Je strašná škoda, že je snímek takový nevyrovnaný. Kdyby byl celý jako ta prostřední pasáž v autě, bylo by to něco neskutečného, ale takhle se jedná o film, který má naprosto skvělou jednu část, ale v úvodu a v závěru prostě selhává. Nezachrání to ani afro Halle Berry, které začne být po nějaké…" více

MovieZone.cz (Matěj Svoboda)

"Brad Anderson je celkem šikovný režisér, který má řemeslo v malíku a v kariéře už párkrát dokázal natočit hodně povedené napínáky. Jeho novinka bohužel pracuje se scénářem, jehož zvraty by odhadl i člověk, který byl v kině naposledy na Slunce, seno, erotika. Párkrát se příjemně leknete, občas možná…" více

Topzine.cz (Pavlína Nouzová)

"Ačkoliv film jako celek není ničím objevným, obsahuje poměrně vysoký počet zajímavých nápadů a scén. Už samotná snaha natočit nízkorozpočtový thriller je výjimečná v době opulentních fantasy. Stejně tak závěrečné pátrání v tmavém sklepě či úchylka padoucha příjemně odkazují na více než dvacet let…" více

Reklama

Reklama