Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dopitak
    **

    Vitázek obsouložuje Vitázkovou, Norbert prasátko Lichý a posedlost bravíčkem, a několik dalších mini příběhů, které nejsou ani zajímavé, ani poučné, a slepit je dohromady prostředím Vaňkovky je snadnější než uplácat bábovičku z písku. Výsledek taky podle toho vypadá. V OC samozřejmě žádné podobné fitko není, točilo se ve Star Trac health club ve Spielberk office centru v Brně na Holandské 2/4. Body jsou jedině za vokatou Báru, která poprvé v něčem vypadá jako ženská. Maxiánovi se hudba, eufemisticky řečeno, moc nevyvedla.(7.1.2013)

  • Přemek
    **

    Označení Definice lásky jako dekorativního filmu je přesné: je to cosi jako nábytek značky IKEA, neurazí, nenadchne. Scénář spletený z různorodých bakalářských povídek s nedotaženou pointou, neživotné postavy s pseudopsychologií - a přece je tu něco, co mne přinutilo tuhle Vieweghovu splácaninu vidět dvakrát: vynikající, k filmu se až nehodící herecké výkony Pavly Ptáčkové (její mimická hra v koupelnové scéně by si zasloužila cenu sama o sobě), Báry Polákové a Norberta Lichého.(9.2.2014)

  • Kimon
    **

    Jaká společnost, takové mezilidské vztahy jednotlivců. A ty se projevují samozřejmě i v partnerských svazcích. Ale o skutečnou obětavou, laskavou, milou lásku v tomto případě zdaleka nejde, s výjimkou té nejstarší generace. Proč? Inu, ... proto, že naše společnost je nemocná. To se povedlo autorům vyjádřit opravdu dobře. Alespoň si myslím, že o to jim šlo. Chlad, podvody, nevěra a neupřímnost ve vztahu mladých párů mi doslova zmrazovaly sklo TV obrazovky. Ještě že občas něžný, teplý vánek vztahu té nejstarší generace (Skopeček, Fialová) nedovolil mé obrazovce navěky zamrznout. Myšlenka porovnání vztahů a charakterů postav několika generací je jistě zajímavá, o to méně zajímavé bylo nezáživné a stejně chladné filmové zpracování tohoto tématu. Jak bylo vtipně a velmi moudře řečeno: "Stáří je postupná ztráta všeho, co dává životu smysl" a já bych dodal, že "Mládí bývá obrazem všeho, co se ve společnosti momentálně nachází".(7.1.2013)

  • noelcoward73
    **

    Byl jsem zvědavý na scénář Michala Viewegha. Jeho Román pro muže mě totiž dost zklamal. Ani v tomto případě jsem nebyl spokojen. Viewegh už asi neví, jak napsat dobře postavu. Jak si jinak vyložit, že postava v podání Jana Kolaříka zavře Katce (Barbora Poláková) kufr auta a Katka tam nechá ruce a pak má obě v sádře na 3 měsíce? Problém je, že se špatné vykreslení týká většiny postav. Výjimkou jsou snad jen postavy v podání Květy Fialové, Jana Skopečka nebo Marie Doležalové, ale u všech se jedná pouze o vedlejší postavy. A další výtkou je, že i když je film vykládán jako romantický, romantiky je v něm dost málo. Nápad to asi nebyl špatný, ale zůstal v mnohém jen na papíře a žádná zápletka nebyla pořádně dotažená do konce.(7.1.2013)

  • venison
    **

    Celý film jsem na "něco" čekala a nakonec jsem se dočkala pouze závěrečných titulků.. Čekala jsem asi něco více vypointovaného nebo závěrečné propojení hlavních aktérů a ne vyšumění do ztracena.. Takové tak trochu o ničem :-( Nejlepší z celého TV filmu byla asi Květa Fialová, která nádherně popisuje "spokojené manželství", které má být alespoň chvilku denně hezké a nemělo by být delší dobu nesnesitelné ;-)(10.2.2014)

  • - Spisovatel Michal Viewegh si ve filmu zahrál sám sebe, a to ve scéně ke konci filmu, kde měl autogramiádu své knížky v nákupním centru. (lofa)

  • - Natáčení probíhalo v ulicích Brna, v nákupní galerii Vaňkovka, v Kajot aréně, na Brněnské přehradě a v Náměšti nad Oslavou. (DecentFellow)

  • - Pro Danu Syslovou se jedná o snímek natočení 50 let po jejím filmovém debutu, který si odbyla v titulu Pražské blues (1963) (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace