Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Helmutek
    ***

    Vůbec to neni špatnej film, jak by z místních hodnocení mohlo vyznívat - celkově je mi to mnohem sympatičtější než třeba Nymfomanka. A docela mě to vzalo. Herci jsou dobrý a přesvědčivý, i když je pravda, že samotná Marine toho herecky zas tak moc nepředvede. A s tim, že to ani tak neni film o dospívání jako spíš o tom, že zpovykanej a znuděnej fracek pořádně neví, co se sebou, to v zásadě souhlasim - ale copak to něčemu vadí? Copak by se o tom nemělo mluvit, točit o tom filmy atd.? A když už jsme u toho, myslim si, že to s dospívánim, hledání sebe sama svejch hodnot v dnešní době relitvního luxusu a blahobytu vlastně souvisí víc, než se může zdát, byť je to pohled možná z trochu jinýho konce. Za mě je to mezi 3 a 4*.(23.7.2015)

  • Cimr
    ****

    Schválně jsem si v kině dal za sebou dva provokativní snímky poslední doby, Vlhká místa a Jen 17. A mohu říct, že o co víc mě Vlhká místa zklamala, o to víc mě tento snímek potěšil. Provokace a kontroverze tu naštěstí nestojí v centru, jsou jen doplňkem skvěle vystavěného psychologického příběhu. Zatímco Helen z Míst je podivnou postavou, která vás už po deseti minutách začne šíleně iritovat, Isabelle (jistě i díky neuvěřitelně kouzelné Marine Vacth) je podivnou postavou, která vás zajímá a příjemně provokuje celých 95 minut. V jejím úsměvu je až cosi z Mony Lisy. Proč dělá, to co dělá? Proč jí nikdo nemůže pomoct? Co se to v ní odehrává? A je vlastně až tak velký problém, když mladá dívka dělá společnici starším pánům? Proč nám to připadá tak hrozně nemorální? Ozon natočil příběh v nejlepší tradici evropských uměleckých filmů -tichý, pomalý, ale báječně provokativní. Jeho pohled na ženy zbožňuju už od Osmi žen a stejně jako tam, i zde se vyplatí počkat na nenápadnou, ale o to krásnější pointu.(5.12.2013)

  • claudel
    *****

    Můj miláček Ozon mě zase jednou potěšil a přesně se mi trefil do melancholické nálady, protože Jeune & jolie je snímek vyloženě zahalený do melancholie a zádumčivosti. Proto opět nemohl vybravit pro hudební podkres nikoho jiného než Francoise Hardy a její niterné písně. Spousta scén by se skvěle vyjímala jako obrazy zachycující pomíjivou krásu okamžiku. Marine Vacth je opravdu nádherná a její postava přesně potvrzuje ono známé a otřepané rčení, že to krásné ženy vůbec nemají v životě tak jednoduché, jak si všichni kolem myslí.(15.8.2015)

  • Marqta
    ***

    Velmi citlivě podaný snímek se zajímavou syrovou, přirozeně-nenápadnou atmosférou. Tím, že byly ve filmu trochu víc upozaděné emoce, než by se k tématu nabízelo (a pravděpodobně každý druhý režisér by to emocemi přerval až na půdu..), tím na mě celý snímek působil o to více realisticky. Možná trochu škoda těch několika časových skoků a hlubší vysvětlení několika vedlejších dějů by taky nebylo na škodu, protože takhle v celkovém kontextu ztrácí všechny ty drobné vycpávky význam. Herci byli dobří , celkově se mi to líbilo a určitě doporučuji.(13.4.2014)

  • Superpero
    ****

    Nic extra se tam neděje a většinu filmu sledujeme obcování hlavní hrdinky s různými muži. Hlavní hrdinka je moc hezká a dosti zadumaná, takže Marine Vacth moc grimas nepředvede. Nejvíc mne asi bavila část po zjištění rodiny, že je dcera prostitutka a to její následné provokování. Ještě mi utkvěl dosti neuvěřitelnej mladší brácha, kterej si s ní vždy citlivě popovídal a pomáhal jí i s líčením. Takovýho kluka bych teda chtěl vidět.(28.6.2014)

  • - Ve filmu zazní několik písniček od Françoise Hardy, jejíž písničku Träume použil François Ozon již ve svém předchozím filmu Kapky deště na rozpálených kamenech. (claudel)

  • - Natáčení probíhalo od června do srpna roku 2012. (Cheeker)

  • - Scéna, kdy se Isabelle a Alex dívají z mostu na Paříž, se odehrává na slavném Pont des Arts, který je často ve filmech využíván pro romantické scény. (claudel)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace