Komentáře uživatelů k TV pořadu (11)

  • Tosim
    ***

    Předávání filmových cen mám rád, i když se je snažím zbytečně neadorovat. Pokud je kritika netradiční (Spáčilová ne, Kamil Fila ano - asi tak nějak to mám rozvržené), je naprosto normálním jevem života. Takže někteří, co sice z pozice diváka, ale stále se ve svých komentářích snaží zde filmy kritizovat, by se měli nad svými zkratkovitými výroky aspoň zamyslet. Co dál? Plodková a Havelka našli docela balanc mezi trapností a humorem, pár ocenění mě nechalo chladným a některá hodně potěšila (Všechno bude, Chata na prodej). A to je asi tak všechno. 70%.(26.2.2019)

  • Enšpígl
    *

    Já se na to díval především kvůli Janě Plodkový, kterou mám rád a měla na sobě hodně hezký šaty. Ceny od kritiků nemají žádný význam, ani pro mě ani pro samotný filmy z hlediska marketingově-obchodního. Jinak večer to byl velmi nudný, ale to tak nějak skvěle pasuje ke slovu kritik.(2.2.2019)

  • castor
    ***

    Jsem rád, když se někdo nebojí zaexperimentovat a vsadí třeba na moderátorské duo Plodková a Havelka. Byli fajn, byli uvolnění. Rovněž mě dlouhodobě těší, že se kritici nepo*erou třeba ze Svěráků (kteří měli loni na Českém lvu nominace za scénář i režii, přitom u nedotaženého Po strništi bos se divák nezasmál, nedojal, nezasnil). Z hlasování padesátky recenzentů vzešel jako vítězný film roku životopis Jan Palach, další ceny se rozdaly rovnoměrně, prostě každý něco, nikdo nevyčníval. Silná byla kategorie Mimo kino (hornické drama Dukla 61 a sportovní dokument Pásky z Nagana). Medailonky fajn, předávající často neslyšeli dotaz, publikum se krapet nudilo a šaty Plodkové byly úžasné.(3.2.2019)

  • honajz
    *

    To působí tak nepřipraveně! Pokusy o vtipy trapné. Všude politika včetně závěrečné "básničky". Cenu za scénář dostala na celovečerák roztažená bakalářská povídka. Uf.(2.2.2019)

  • Tommassi3
    **

    "A taky jsem Roberta Sedláčka viděl plakat.."(2.2.2019)

  • Lukrecie
    ****

    Mám pocit, že jde o pohřeb. Všichni jsou v černý :D "Pravda a kritik musí zvítězit nad lží a čsfd."(2.2.2019)

  • Pierre
    **

    Nuda, nuda a ještě jednou nuda bez jakékoli slavnostní atmosféry. A Jan Palach nejlepší film? Výsměch.(3.2.2019)

  • kajas
    **

    Přenosy Cen české filmové kritiky sleduji od prvního ročníku a výhrady mám pořád stejné, i když letos bylo aspoň těch politických komentářů o něco méně. Trpěla jsem u asi desetiminutového monologu pana Huby a myslím, že moderátoři v tomto případě mohli (a měli) zasáhnout, ale co už. Nominované filmy jsem až na dokumenty a TGM viděla všechny, v některých kategoriích bych osobně volila jinak, ale chválím, že nedominoval jeden snímek. Tak zase příští rok, třeba už s jinými moderátory a jiným tématem než rovnoprávností mužů a žen.(2.2.2019)

  • Eleanor05
    **

    Jednoznačným plus přenosu byly medailonky, v nichž divák mohl ukázky z filmů nejen vidět, ale i se z nich dozvědět, z jakého důvodu byl snímek, popřípadě tvůrce, či herec nominován. Tato část byla vytvořena profesionálně. Průběh večera nenadchnul, ani neurazil, převážně vznikaly mírně trapné situace - předávající skoro nikdy nedovedli odpovědět na už tak hloupé otázky, Martina Hubu měl někdo stopnout daleko dřív (vím, že to myslel dobře, ale jeho osobní rozplývání nad T.G. Masarykem nikoho tak nějak nezajímá), Milan Šteindler vypadal a mluvil tak, že působil jako opilý, Sedláček v hledišti v mikině se vyloženě nudil, polovina předávajících nedoslýchala a doprovod jim musel tlumit dotazy atd. Ale ještě stále jsem byla rozhodnutá ohodnotit pořad alespoň slabšími třemi hvězdičkami, ovšem až do závěrečného zvolání a rýpnutí si do ČSFD. Plodková a Havelka by se měli vzpamatovat, a tím zrovna nemyslím to, že moderátoři celý večer pouze předčítali z kartiček, čili byli líní se naučit scénář nazpaměť, ale mám na mysli fail, kdy postavili pravdu a kritiky na jednu stranu a lež a ČSFD na druhou, což je až absurdní nesmysl. Zde na ČSFD se vyskytují mnozí čeští kritici, stejně jako se zde vyskytují i vyučující z vysokoškolských oborů Filmových věd z univerzit. Takže moderátoři vlastně postavili kritiky, co nejsou na ČSFD a kritiky, kteří se vyskytují na ČSFD proti sobě. A pokud se českým hercům nelíbí, co zde "běžní" uživatelé, kritici a vyučující píší, a jak hodnotí filmy, v nichž hrají, tak by možná nebylo špatné zkusit nebrat každou Troškovu, Renčovu a Vejdělkovu stupidnost a následně nenadávat na ohlasy diváků na největším filmovém portálu u nás. ;-)(2.2.2019)

  • honajz2
    *

    Takový strašně nijaký přenos, kde veškeré pokusy o vtip končili trapasem. Huba se asi rád poslouchá, ale to není vina tohohle pořadu. Bohužel, tohle se dost nepovedlo. Už se teda bojím, co mě čeká na Česých lvech, kde jsem ten přenos považoval vždycky za horší, než u Cen české filmové kritiky.(3.2.2019)

  • rasttea
    ***

    My si prostě jakékoliv sváteční udílení, ohodnocení, ocenění neumíme užít. Všichni jsou na místě jakoby za trest a z donucení. Nebudu komentovat vítěze - to by bylo na román. Pozitivně vnímám opět zajímavý nápad propojit předávající. Neustálé zmiňování časového harmonogramu, zapomínání podat dotaz (několikrát)..... Taky moderuji, samozřejmě chyby se stanou, podruhé si na to člověk dá pozor a tato dvojice, pokud se nepletu, uvádí ceny již potřetí???? I mean - COME ON. "Vtípky" ať už ze scénáře, či na místě vyrobené nebyly vůbec vtipné, zajímavé, k věci, ani sál se nesmál.... V hloubi duše doufám, že Marek Eben tajně vychovává své následovníky, protože je to zatraceně třeba. Pan Sedláček v mikině tomu opět dal korunu se svou jednou reakcí na obrazovku "no ty vole"..... A tohle to asi vypovídá o všem.(2.2.2019)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace