Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Rozhodně žádný tragický díl, jak sem zpočátku očekával. Justin Lin není špatným režisérem a dokázal myslím sérii Rychle a zběsile vtisknout dva velice slušné díly. Nejslabším dílem z mého pohledu je tudíž díl druhý. Dost se mi líbilo že se konečně přestává závodit na těch přiblblých rovinkách, kde to je o tom kdo dříve zmáčkne zázračný čudlík. Tokijský drift je přece jen o technice především a například závěrečná honička v serpentýnách je výborná. Bohužel film notně srazil hodně špatný hlavní hrdina. 50% ()
Režírující Justin Lin ani ve svém prvním rychlém a zběsilém (i když tady by se spíš hodilo: "pomalém a připosraném") zářezu neodvedl vyloženě špatnou práci (minimálně ty honičky a závody jsou celkem obstojně řemeslně zvládnuté, jen kdyby je nemrvily ty hrozné rádoby drsné songy), ale z toho scénáře, z něhož můžou být nadšení leda tak 14letí fanatičtí tuningáři, prostě nic světoborného vydolovat nešlo. Tohle není sequel, ale blbý, nudný a takřka zbytečný spin-off. 40 % ()
Zoufalost, v níž se skloubí imbecilní scénář, s loserovskou režií bez výrazných momentů a nejhorší herecký výkon hlavního hrdiny za posledních deset let. Lucas Black je necharismatický, jednorozměrný týpek, který se umí akorát divně mračit a vymlátit se svojí károu každou překážku, která mu NÁHODOU stojí v cestě. Pakliže nadbytek jódu způsobuje kretenismus, tak Justin Lin a celý jeho tým museli během natáčení vyšňupat několik kil, jinak není možné, aby přišel na trh s tak bezvýznamným a tristním výsledkem , jehož světlými body jsou tak akorát šťabajzna ve vedlejší roli, průlet mobilem a závěrečné cameo. Závěrečná jízda v horách je tak adrenalinová, až jsem málem usnul, fakt super. ;) ()
Po naprosto nudné a bezadrenalinové dvojce je tu Tokyo Drift, kde se s ničím neserou....Fast and the Furious je přece kurva o autech a pořádných závodech...v jedničce to byly hlavně dragy a sprinty...ve dvojce byly pro změnu jen sprinty (a to ještě k tomu jen na začátku...zbytek filmu se člověk už jenom nudil) a ve trojce to jsou drifty a sprinty....a že jich tu teda je. Jak říkám, komu se líbí pořádná akce a vizuálně přitažlivé závody...tak se u Tokyo drift bude náramně bavit....ostatní to budou posílat do pyče (tam je zas budem posílat my...co se bavili). Tahle brainless jízda je prostě rychlá a zběsilá...přesně jako název filmu! ()
Smikující Faf? No prominte, ale myslel jsem, že tu někdo mluvil o pořádné jízdě a ne o levných hercích, nezajímavém prostředí(když pomineme všechny japonské školačky...) a s malým slibným cameem nakonci. Od prvního dílu ušla série FaF dlouho cestu od solidní zábavy, která "to myslí vážně" až k reklamě na i pod a věechno japonské. Konec jedné slibné závodnické série. ()
Galerie (73)
Photo © Universal Pictures
Zajímavosti (39)
- Jeden z členov Hanovej (Sung Kang) partie, ktorého je zároveň možné vidieť otvárať rampu aj hneď v úvodnej scéne z Tokia, kedy Sean (Lucas Black) prichádza prvýkrát do parkovacej garáže, sa zároveň objavuje aj ako jeden z pasažierov lietadla, ktorým Sean letí z Ameriky do Tokia. (Real Tom Hardy)
- Při natáčení v Los Angeles najal štáb 600 asijských statistů, aby vyvolali dojem, že se točí v Tokiu. Nakoupili proto v Japonsku množství aut, tamější vozidla totiž mají volant na pravé straně. V Tokiu se nakonec přeci jen některé scény točily. (imro)
- VeilSide RX-7, které řídí Han (Sung Kang), bylo speciálním autem, které vyhrálo ocenění „Best of Show 2005“ na autosalonu v Tokiu. Jeho cena činí 150 000 amerických dolarů, z čehož jen interiér stojí 20 000 dolarů. Universal ho dostal za 50 000 dolarů a předělal kompletně jak interiér, tak vnější nástřik. (HellFire)
Reklama