Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Japonské šlapky, nadupané autá, parádna hudba, vkusná kamera, ale hlavne scenár deravý ako rešeto, prihlúple dialógy a nadčasová naivita a klišovitosť, to sú hlavné záchytné body tohto odvaru prvých dvoch častí. Ale musím uznať, že nápad bol sľubný. Zaujímalo by ma, koľko za tú minútku v závere skasol Vin. 55%. ()
Zřejmě kouzlo nadupaných aut nějak nedokážu ocenit. A to i mimo plátno a obzvlášť poslední dobou. Možná i proto, že v autě do mě napumpuje adrenalin hlavně svítící kontrolka na benzín a zvědavé dotazy policejní hlídky ohledně náhradních žárovek, lékárničky atd. Vlastně nevím proč se na Fast and the Furious vůbec ještě dívám. V jedničce byl alespoň okouzlující blonďáček Paul Walker. A tady. I když Sean, ten má zase pozoruhodný talent na jazyky, vůbec jsem si nevšimla, že by měl nějaké problémy s výukou v japonštině :- ))). No nebudu v tom šťourat. Jdu se cournout pár kiláků po městě (pokusím se podle pravidel maximálně 50km v hodině) a jestli se ještě dnes, při té závratné rychlosti, stihnu vrátit, tak možná zvednu hodnocení i u téhle pitomosti a to čistě ze závisti. Teda ta japonština to byl výborný nápad!!! Na to si vzpomenu i po letech :- )))). Čímpak nás překvapí příště??? ()
Bohužel musím souhlasit s imfovou čtrnáct let starou recenzí (https://film.moviezone.cz/rychle-a-zbesile-tokijska-jizda/recenze?fbclid=IwAR2N4XNW-KpFiLfd16Baip1oljiso0jnqjffXp6uwkqDo0qBmmVWVu8mT48). Tokijská jízda málem zabila celou sérii Rychle a zběsile a při příštích projekcích ji budu vynechávat. Navíc je tu příšerný casting. Lucas Black se na roli osmnáctiletého fracka vůbec nehodí, postrádá jakékoli charisma a je dost ošklivý. ()
Let’s Dance pre chlapcov. Rovnako blbé, len spotené telá vystriedali nablýskaní tátoši. Oproti ušmudlanej dvojke je toto aspoň poriadne eye candy, bez výrazne trapneho momentu a s Lucasom Blackom, ktorý ač sa na Diesela nechytá (koniec rulez), tak charizmy má aj za ulízaného Walkera. Že sa Lin sústredil na auta a príbehovú omáčku pribežne docucával z prsta, filmu len prospelo. Decko velí zaokrúhliť nahor. 55%. ()
Režírující Justin Lin ani ve svém prvním rychlém a zběsilém (i když tady by se spíš hodilo: "pomalém a připosraném") zářezu neodvedl vyloženě špatnou práci (minimálně ty honičky a závody jsou celkem obstojně řemeslně zvládnuté, jen kdyby je nemrvily ty hrozné rádoby drsné songy), ale z toho scénáře, z něhož můžou být nadšení leda tak 14letí fanatičtí tuningáři, prostě nic světoborného vydolovat nešlo. Tohle není sequel, ale blbý, nudný a takřka zbytečný spin-off. 40 % ()
Galerie (73)
Zajímavosti (39)
- Třetí díl závodnické série zaostal za svými předchůdci už během prvního víkendu promítání (14. – 16. 6. 2006), protože v kinech USA vyjezdil jen 23,9 milionů amerických dolarů. Jednička přitom debutovala se 40 miliony a dvojka jich dokonce nasbírala během prvních třech dnů téměř 50. Tokijská jízda vydělala jen něco nad 63 milionů, což je přibližně polovina sumy každého z předcházejících filmů. (imro)
- Původně se počítalo s návratem Vina Diesela do role Dominica Toretta, ale herec se nedohodl se studiem. Po špatných testovacích projekcích společnost Universal Pictures požádala Diesela, aby se objevil aspoň v malé roli a zvýšil tak kasovní potenciál filmu. Herec souhlasil s účastí, pokud se společnost Universal vzdá práv k filmové sérii Riddick, v níž hraje hlavní roli. To se i stalo a Diesel tak mohl natočit Riddicka (2013) ve vlastní produkci. (S.W.A.T)
- Volkswagen do filmu věnoval čtyři prototypy R32 a Tourany. Toyo přispělo 4 000 pneumatikami, z nichž byla použita sotva polovina. (HellFire)
Reklama