Reklama

Reklama

DVTV

(pořad)
Publicistický / Talk-show
Česko, 2014, 215x10-30 min

Účinkují:

Daniela Drtinová (moderátor), Martin Veselovský (moderátor), Emma Smetana (moderátor), Filip Horký (moderátor), Daniela Písařovicová (moderátor) (více)

Obsahy(1)

Internetový publicistický pořad DVTV je video-projekt moderátorů Martina Veselovského a Daniely Drtinové. Každý den přináší nové rozhovory nebo komentáře na nejrůznější témata ať už z politického, kulturního či společenského dění. (xrubesd)

Recenze (126)

kuckaAFC 

všechny recenze uživatele

Tyhle reportáže mě opravdu baví. Oba moderátoři působí suverénně a profesionálně, jejich konfrontace se zajímavými hosty napříč odvětvími jsou věcné a přínosné, myslím, že si zde přijde na své opravdu každý. Je sympatické, že se moderátoři nebojí otírat o ožehavá témata. Pro mě projekt roku, jednoznačný palec nahoru. ()

Attta

všechny recenze uživatele

Tak jo, upřímně pokud s tímhle nejste spokojení, tak se na to jednoduše nedívejte a zapněte si hlavní zpravodajskou relaci televize Hovna, vypňěte mozek, zanádávejte si u politiky a nebo se udivte nad příběhem paní která uvízla v kořenech stromu na dovolené. Je jasné, že ve světě zpravodajské publicistiky není nic objektivnějšího než právě rozhovor, takže k tomu ani není co dodávat. Těm dvou velice tleskám. ()

Reklama

filmsim 

všechny recenze uživatele

Bravurní publicistický pořad, který v našich končinách nemá obdoby. Profesionální moderátoři, skvělé nestranné rozhovory a jako bonus rozhovory Emmy Smetany v cizím jazyce, čímž se DVTV na dobro odlišila od konkurence a zprostředkovala pro diváky jedinečné a jinde neviděné rozhovory se zajímavými mezinárodními osobnostmi. Ne vždy se rozhovory nebo duely vyvedou na jedničku, avšak většinově k nim nemám výhrad. 8.5/10 ()

Lukoboss 

všechny recenze uživatele

To, co momentálně povětšinou chybí v klasické televizi, přešlo na internet. A já říkám, proč ne!? Tam to bude aspoň plnit virální úlohu a důležitý a zajímavý informace se tak víc dostanou mezi lidi. Protože např. aktuálně vysílaná 90' v ČT, která nahradila kvalitní Hyde Park, není teda nijak oslnivá (skáče se z tématu na téma, z hosta na dalšího hosta, kolikrát úplně nesmyslně). Tady to máte pěkně v jednom, rozhovory cca na půlhodinu jsou v pořádku. M. Veselovský je tradičně vynikající, u D. Drtinové už je to horší, ale toto se nezměnilo ani po přechodu z TV na web. Je vidět, že na netu je to otevřenější, míň svázaný, a to je jenom dobře. ()

VictorMartel 

všechny recenze uživatele

Po nějakých dvou letech jsem si na tip pustil ze záznamu DVTV, mnou dávno pohřbený formát, abych si vyslechl cestovatelské příhody životem protřelého režiséra, kterého jsem do té doby domněle neznal. Filmy točí pro nejblbější tisícinu národa, a zřejmě proto je na sebe tak hrdý, že by dobro artikulované komediemi s Langmajerem mohlo sloužit za vzor svobody, na kterou každá málo pozápadněná politika čeká. Jenomže inovativní pan Havlík právě nebyl: protičínství je tu celá agenda a moc se to neliší od protižidovských kampaní. Nikdo z nich by neodstarostoval ani venkov, ale rádi by z Brány Nebeského klidu strhli portrét Mao Zedonga. Hláška „já jsem tam byl“ na mě neplatí. Taky tam byli misionáři. A leckteří se nejspíš nenaučili ani pozdravit. Jako když Britové mezi opiovými válkami požadovali, aby se angličtina stala výchozím jazykem smluv. Což mi připomíná všechny ty nedůstojné štítky nicneříkajících odborností na dveřích korporátního plebsu. Naštěstí o dnešní Číně nereportují jen lidskoprávní neandrtálci, ale i tací, kteří se naučili mluvit a třebaže vychováni liberalismem nepoklonkují tamnímu režimu, neslýchám je pronášet o něm tak jasnozřivě despektní stanoviska. Z prostého důvodu, že na to nejsou dost blbí. Jako třeba čeští režiséři, exponát beze zbytku vysvětlující, proč jsme to dotáhli až k Fialovi a spol. Cílevědomě neschopní dodavatelé filmového braku ale nezmetkují proto, že jim rozpočet vnucuje civilní látku. Leckomu na Západě jsou lidské příběhy samy o sobě zdrojem fungujících nápadů. Nekoneční vyznavači všeho západního by měli vědět, že jimi zbožštělí režiséři se vždy neženou za technologickým pozlátkem a ohromující výpravou, ale umějí se nadchnout reálnými problémy a překvapovat: neotřelým rozuzlením, výbornými dialogy… Dokonce blockbusterový standard Spielberg (The Fabelmans/2022). Adepti na Českého lva sahají po kameře proto, že si nadání probírat se fekáliemi vyložili špatně jako právo odhodit lopatu. V Česku platí, že čím schopnější je kdo lempl, tím spíš ho média povzbuzují, aby obdařoval veřejný prostor sebestředně universalistickými výměty: „Já jsem z okresního města, natočil jsem Vetchého ve sprše a vím, jak je to s tím dobrem pro všechny lidi. Jsem v tom zajedno s ambasádou státu natolik plodného svobodami, že předal vězeňství podnikatelům.“ A k té zpropadené Číně… Tady pracuji a tady platím daně. Vím, že ani dobře nepíšu, A PROTO mě to neživí. Živím se tím, co dokážu dělat dobře, do jiného se nepouštím, a pokud bych se přece jen chtěl zabývat produkcí něčeho jiného, nestane se, že v tom ani za 20 let nepokročím, a přece se budu pokládat za natolik moudrého, abych poučoval tisíce let trvající říše o etnických otázkách. Nadto takové, které za mých 20 let poflakování stihly předběhnout americké století. My nejsme vzorem ničeho. Ještě žijí pamětníci vyšší evropské humanity v duchu rasového ideálu a Mengeleho experimentů. Moje matka si odžila taková 90. léta, že by s Ujgurem měnila. A ne že by za to mohl stát, který z té dřiny neviděl ani korunu, jak ji načerno dojil místní Západem poblázněný blbeček. Palestinci a Ujguři mě nezajímají, prokazatelně nikdy mě nezajímali a nevím o nikom, komu bych se za to měl omluvit. Mohu s někým sympatizovat, třeba s Kurdy, ale nejsem za něj zodpovědný a sotva mi někdo vysvětlí, proč se mám skládat ať už na řešení jeho problémů, nebo exotické avantýry našich žoldáků. Buďte dobří doma, blbci, a když budete dost dobří, poznáte to z toho, že si vás ty jiné domy vzaly za příklad. Hlavně si už zapamatujte: cizí neznamená moje. () (méně) (více)

Galerie (9)

Reklama

Reklama