Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladého spisovateľa Richarda Colliera /Christopher Reeve/ navštívi po premiére jeho hry staršia dáma, ktorá ho žiada, aby "sa vrátil späť". Mystifikovaný sa snaží zistiť, kto to je. Zistí, že ide o známu herečku zo začiatku 20.storočia - Elisu McKennovú. Richard je ňou stále viac a viac posadnutý. Samo-hypnózou sa mu podarí cestovať naspäť v čase, kde sa s ňou stretne. Zamilujú sa do seba, čo sa však nepáči jej manažérovi. Odolá ich láska všetkým prekážkam? Dokážu sa vysporiadať s problémom časovej diferencie? A dokáže Richard existovať v inej dobe, ako tej svojej? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (32)

Han22 

všechny recenze uživatele

Superman a Doktorka Quinnová v lásce napříč časem... Když jsem dokoukal anglofonní sedmdesátky, napadlo mě projít si systematicky osmdesátkové scifárny. Některé jsem neviděl 15, 20 let, některé nikdy. Kdysi dávno ale za to nestálo. Mladý dramatik se v roce 1980 zakouká do obrazu herečky z roku 1912 a rozhodne se vydat časem za ní. Jak? Inu prostě se hodně soustředí a za pomocí sugesce se mu to povede, což je asi nejpitomější cestování časem jaké jsem kdy viděl a jediné sci-fi ve filmu. Zbytek je těžkotonážní, kýčovitá červená knihovna padající někam na úroveň Danielle Steelové. Láska na celý život vzniklá za jedno odpoledne, nepřející manažer i na ruku zhášející lampičku (teda svíčku) před sexem dojde. 2* za sympatické herce a konec později vykradený v Titanicu, ale jinak pekelný kýč a děsivá nuda. ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Láska skrze čas. Divadelní autor je po oslavě nově uvedené hry navštíven neznámou starší dámou, která mu předá hodinky. Jeho následující tvůrčí krize ho zavede do majestátního hotelu v jehož útrobách najde historickou místnost s nejznámějšími osobnostmi, které hotel navštívili. Je uchvácen fotkou neznámé ženy, kterou brzy pozná jako dárkyni hodinek. Příjemný a pomalý milostný příběh, v kterém čas neovlivní velikost lásky, mezi dvěma lidmi. Dobře odvedená práce od první do poslední minuty, která však vedle tématu jen stěží měla větší potenciál. Kdo do teď neznal Rachmaninova, už na něj nezapomene. ()

Reklama

saillor 

všechny recenze uživatele

Láska, která překoná i čas. Viděla jsem tenhle film "kdysi dávno" a vím, že už tehdy na mě zapůsobil silnou atmosférou. Náhodně jsem si ho teď vybavila, dohledala a skoukla znovu a musím říct, že ten účinek se nezměnil. Cestování v čase by mohlo být vyřešeno vtipněji a i nepřející manažer mladé herečky na mě působil tak nějak vnuceně, jen aby tam prostě byla nějaká překážka mezi dvěma osudově zamilovanými. Ale odpustila bych cokoli výměnou za neodolatelný chlapecký šarm Christophera Reeve a křehkou krásu Jane Seymour (historické kostýmy jsou patrně jejím osudem a v šatech, které zde nosí vypadá skutečně jako éterická bytost z jiných času, stačí se dotknout a rozplyne se..). Film plyne pomalu, ale kam spěchat, já se v roce 1912 cítila neobyčejně příjemně... ()

Sopholojong 

všechny recenze uživatele

Takmer styridsat nudnych minut trva Supermanovi teleportovanie sa o vyse polstorocie za doktorkou Quinnovou (Jane Seymour je resp. bola krasna zenska), aby zbytok minutaze stravili v rovnako nudnom romantickom objati. Nebyt carovne melancholickej hudby Barryho a snobskych kostymov hornych desattisic tak by sa to "nevydriapalo" ani na 4/10. Casocestovka zaseknuta na patdesiatich percentach! ()

Honza__St. 

všechny recenze uživatele

Na tohle si matně pamatuju z Novy z cca. roku 2000. Ne, že by mě to nadchlo, ale bylo na tom něco zajímavýho. Až teď, po letech, jsem zjistil, že hlavní představitelé jsou filmový Superman a Solitaire-Quinnová. Samozřejmě, že je to těžkej slaďák od začátku až do konce, a tomu je podřízený vše, včetně logiky (cestování časem pomocí sugesce mě rozsekalo). Žádný zázrak se nekoná. Ale i tak to překonává velkou část superpopulárních áčkových slaďáků vznikajících od poloviny 90. let. Plus hvězdička navíc za hudbu Johna Barryho. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (5)

  • Režisér Jeannot Szwarc původně usiloval o hudbu Gustava Mahlera. (pávek)
  • Do filmové hudby se promítla bolest Johna Barryho nad rychlou ztrátou obou rodičů v rozmezí 16. týdnů. (pávek)
  • George Wendt v tomto filmu debutoval. (Pumiiix)

Reklama

Reklama