Nastala chyba při přehrávání videa.
  • T2
    ***

    Rozpočet $1,25miliónaTržby USA $10,000,000Tržby Celosvetovo $10,000,000║ Skvelý námet použitý v povrchnej réžii bez iskry. Michael Crichton mal asi vždy ostať len u písania a nie sa pokúšať preraziť ako režisér. Trestuhodne málo priestoru dostáva démonický "robot" Yul Brynner, ten mohol v konečnom výsledku viac vystužiť dej a nie byť prevažne nasadení len v poslednej tretine kde sa len uteká, uteká a uteká, až som pri tom zadriemal. Ústredné postavy hrané Richardom Benjaminom a Jamesom Brolinom sú ploche a pre dej skoro bezvýznamné, skôr zaujmú aké strasti prežívajú technici od robotov v laboratóriách. Toto by fakt chcelo poriadny remake od zručnejšieho režiséra. /55%/(9.2.2010)

  • Tuxedo
    ***

    Nápad za milion, zpracování už pokulhává. Crichton zde tak trochu selhal především jako scénárista a expozici zbytečně natahuje přes polovinu snímku, přičemž diváka ještě otravuje nevhodnými humornými pasážemi. To druhá polovina už nabírá velmi rychlý spád, ale zde měl Crichton štěstí na herce (Yul Brynner je prostě geniální) a hudbu. Filmu by ještě prospěl nějaký epilog, který by vysvětloval tu spoustu nedomyšleností (např. proč mají roboti-pistolníci ostré náboje apod.).(25.11.2007)

  • Isherwood
    **

    Crichton je možná pisatelský mastermind ve vyvolávání skrytých hrozeb technologických hraček, ale vlastní výsledek práce za kamerou připomíná výtvory jeho vědců – polofunkční vehikl, který láká na originální pozlátko, které se ale při první dramatické kolizi zadře. Yul Brynner si sveřepě odkráčí osmaosmdesát minut, ale s odstupem času to působí spíše směsně, než hrozivě. Dvě dekády pak trvalo, než v podobném duchu jeden excentrický miliardář vylovil z komárů ještěry. PS: Ten nápad je i přes oprýskané zpracování tak silný, že vlastně potřebu Abramse a Nolana, vykřesat z toho celý seriál, plně chápu.(20.3.2017)

  • kaylin
    ***

    Je to takový zvláštní, podivný film, který mě už ke konci přestal bavit, ale má to nápad. Je vidět, že Crichton uměl vymyslet dobrý příběh a zaujmout. To se mu vzít nemůže, stejně jako zajímavé vizuální a trikové provedení, které je místy skvělé. Jak ale říkám, jak to postupovalo,už jsem tomu moc nevěnoval pozornost.(18.11.2014)

  • Mrkvič
    ***

    Dobrá myšlenka a to je bohužel skoro vše. Dlouhá léta znehodnotila jakékoliv technické triky filmu. Jen malé náznaky v začátku, kdy nemusí být ukázána záplava cecíků, kund, pinďourů a hektolitry krve s různými průstřely všech možných částí těla, stačí aby divák pochopil, za čím hlavně zákazník do fiktivního světa spěchá. (to jen ke srovnání se seriálem z roku 2017) Docela zklamán jsem byl i postavou padoušského pistolníka. Nechtěně komickou postavu, která několikrát během filmu umře, použít později jako hlavního záporáda, nebylo nejrozumnější.(17.9.2018)

  • - Na záběry s chřestýšem bylo použito celkem deset hadů - čtyři pro záběry plazícího se hada a šest plazů na záběry pro hada útočícího. Natáčení neprobíhalo zrovna snadno, protože chřestýši se chovali o poznání méně agresivněji, než tvůrci předpokládali. Michael Crichton ve své knize Cesty (Travels) dokonce píše, že jedno nešťastné syčící stvoření (ve snaze přimět je k větším výkonům) na rozpálené poušti málem upekl - had se však stal ještě více malátným. (Fingon)

  • - K natočení filmu Crichtona údajně inspirovala návštěva Disneylandu, kde viděl jízdu Piráti z Karibiku, na níž jej uchvátily její animatronické postavy. (ClintEastwood)

  • - Režišér John Carpenter se při práci na postavě Michaela Meyerse ve filmové sérii Halloween údajně inspiroval právě postavou zabijáckého pistolníka ze snímku Westworld. (vesper001)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace