Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Chrustyn
    **

    Nápad opravdu zajímavý ale Crichton zde dokazuje, že psaní mu šlo přeci jen lépe než režírování. Nápad mi zde přišel trestuhodně nevyužítý a Yul Brynner tu je prostě jen proto, že se objevil v "Sedmi statečných" a popravdě to, že tu vypadá úplně stejně mi přišlo jako nechtěná parodie. Zpracováním velice slabá sci-fi.(6.8.2011)

  • LiVentura
    *****

    Tak tohle je můj vůbec nejoblíbenější filmek z USA minulých let, i když jsem ho viděl jen dvakrát, musím na něj pořád stále vzpomínat. Tak ojedinělý nápad se jen tak hned nevidí. Robot v šatu kovboje, stvořený pro to, aby se nechal "zabíjet" rozmařilými mladými lidmi, kteří si sem, do tohoto westernového ráje, přijeli užít za mnoho dolarů a pořádně si zvednout své ego. Robotu Brynnerovi se to však znelíbí, z pochopitelných důvodů, rozhodne se bránit a sám útočit, zkrat hold udělá své.! Je to možná nejlépe zahraná role tímto charismatickým rusko-americkým hercem, co nás opustil příliš předčasně. Ps:Ten konec je brilantní a zabijáckému strnulému Brynnerovi jsem ho upřímně přál...(14.12.2006)

  • Desperado
    ****

    Tu je zreteľný Crichtonov typický rukopis. Tvorca technických thrillerov, ktorý tak rád kĺbi tému "zhmotnené sny za hranicou sci-fi verzus ľudský faktor", teda čoho by sme boli schopní, no nie sme na to pripravení, sa tu začal pohrávať s myšlienkou akéhosi zábavného parku, ktorú tak spopularizoval a dotiahol do monštróznych rozmerov v preslávenom Jurskom parku, a pre svoju víziu zábavného dobrodružného sci-fi s jasným vyššie zmieňovaným posolstvom sa mu podarilo získať slušné herecké osdenstvo. Lebo predstava, že by ma mal prenasledovať a naháňať android s tak chladným a mrazivým pohľadom, aký mu prepožičal Yul Brynner, je naozaj skľučujúca pri každom pomyslení na tento film.(16.2.2007)

  • sud
    ***

    Snímek stojí na zajímavém tématu a originálním nápadu skloubit western a sci-fi a padá na Crichtonově režii a nestabilitě vyprávění. Spoustu scén je zdlouhavých a slibné scény (za všechny závěrečná honička) nemají potřebné grády. Film se rozjíždí hodně ze široka, přičemž pasáže ze středověku a starověku víceméně vyznívají doztracena. Pokud by se Michael Crichton věnoval pouze westernovému světu (či na větší ploše rozehrál všechny tři) a film režíroval zručný režisér, hodnocení by bylo jistě vyšší. Takto jej i přes nesporné klady (neotřelost příběhu, takřka dokonalý Yul Brynner) považuji spíše za pozoruhodný a zajímavý, nežli skvělý a jedinečný. 60%.(14.9.2012)

  • InJo
    ***

    Nezměrný potenciál spláchnutý do hajzlu bezkrevnou režií, které chybí jasná vize (celý ten svět budoucnosti je představen strašně lajdácky a zkratkovitě), cit pro atmosféru a výraznější řemeslná zručnost. První hodina je kvůli všemu zmíněnému rozvleklá nuda bez náboje. Poslední třetina už sice jakž takž zábavná je, ovšem žádných velkých zázraků se divák nedočká ani v ní. Doufám, že výpravný a hvězdně obsazený stejnojmenný seriál od HBO bude jinačí kafe... 50 %(17.9.2016)

  • - Během natáčení došlo k několika zraněním. Yul Brynner při filmování jedné z přestřelek utrpěl zranění oční rohovky, které mu pak komplikovalo nošení reflexních čoček, protože zraněné oko pod nimi neustále slzelo. (vesper001)

  • - Snímek parafrázuje epizoda "Roztavení" ze seriálu Červený trpaslík (od r. 1988). (Zofan)

  • - Jde o první celovečerní film, ve kterém byla využita digitální technologie CGI (Computer-generated imagery, počítačem generovaná grafika) pro pixelizaci obrazu. Snímky, složené z viditelných čtverečků, byly použity ve scénách, kdy kamera zabírá svět očima Gunslingera (Yul Brynner). (vesper001)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace