Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ClintEastwood
    *****

    Westworld - svět ve kterém je dovoleno vše, za účelem odreagování se za nemalé peníze. Všichni, kteří tento svět obývají jsou roboti, jenž vypadají jako lidé a host si může vyzkoušet prakticky vše. Už ten nápad v sobě nese určité kouzlo a přitahuje diváky k tomuto světu (filmu). Vyrazte si s přáteli na dovolenou snů, do doby amerického Západu, kde si můžete postřílet pár kovbojů, popíjet whiskey na baru v salonu, porvat se se šerifem či sbalit lehkou holku. Dovolená snů v nejvychytanějším prostředí, kde se dbalo na každý detail. Na téměř každý detail. Jak už to tak bývá, někde se stane chyba a roboti přestanou poslouchat. Film je i přes své stáří kouzelný. Atmosféra, která vás pohltí od samého začátku, vás nepustí a donutí zírat na film a říkat si - jak tohle dopadne? James Brolin byl výborný a překvapilo mě, že se nedožil konce. Vsázel bych spíš na Richarda Benjamina. Ten se ale ve Westworldu rychle rozkoukal a choval se jako pravý kovboj. Hlavní hvězdou je ale pochopitelně Yul Brynner. I když nedostane tolik prostoru, tak vám utkví v paměti ze všech nejvíce. Jako robot je prostě dokonalý, nedovedu si zde představit kohokoliv jiného. V některých momentech mi dokonce připomínal Terminátora. Nevím, třeba se jím Robert Patrick nechal inspirovat. Závěrečná půlhodinka má opravdu grády a dojde i na pár lekaček. Takhle má vypadat sci-fi.(6.9.2010)

  • salalala
    ***

    S filmy podle Crichtona mám vždycky nějakej problém, ani nevím proč. Stejné je to u Westworldu. Nápad je to výbornej a zajímavej, začátek je fajn a vypadá to jako bezstarostná komedie. Pak to ale nějak upadne, neumím ale říct jak. Připadalo mi, že to nějak ztratilo tempo a začalo se to táhnout. Stroje jsou dobře vymyšlené a Brynner podává vynikající výkon, vypadá fakt hrůzostrašně. Ale myslím, že nejvíc selhává Crichton jako režisér. Kdyby se zaměřil jen na samotný Westworld a jeho problémy, bylo by to fajn. On ale začne přimíchávat ještě ty dva další světy a divák se v tom přestane trošku orientovat a celý to pak působí odtažitě. Možná měl zvolit teda delší film a probrat všechno. Takhle mi to přijde takový nehotový, i když ten konec s tou naháněčkou je dobrej. 60%(8.8.2010)

  • Pohrobek
    *****

    Michael Crichton debutuje a mně se hned zalíbil asi nejvíce. Yula Brynnera mám moc rád a po jeho westworldském androidovi jsem nadobro nabyl dojmu, že sveřepější, zavilejší a urputnější obličej se již po filmových plátnech nikdy procházet nebude. Jaká to škoda. Skloubit takový dokonalý vizuální dojem s pořádnou dávkou nepopiratelného herectví - kdy se to znovu povede (Povede-li se to vůbec někdy.)(8.7.2005)

  • T2
    ***

    Rozpočet $1,25miliónaTržby USA $10,000,000Tržby Celosvetovo $10,000,000║ Skvelý námet použitý v povrchnej réžii bez iskry. Michael Crichton mal asi vždy ostať len u písania a nie sa pokúšať preraziť ako režisér. Trestuhodne málo priestoru dostáva démonický "robot" Yul Brynner, ten mohol v konečnom výsledku viac vystužiť dej a nie byť prevažne nasadení len v poslednej tretine kde sa len uteká, uteká a uteká, až som pri tom zadriemal. Ústredné postavy hrané Richardom Benjaminom a Jamesom Brolinom sú ploche a pre dej skoro bezvýznamné, skôr zaujmú aké strasti prežívajú technici od robotov v laboratóriách. Toto by fakt chcelo poriadny remake od zručnejšieho režiséra. /55%/(9.2.2010)

  • cheyene
    ****

    Rozhodně originální nápad! Začátek je sice poněkud slabší, ale jakmile se začnou stroje kazit, nabere snímek druhý dech a nepřestane bavit, neboť nabírá opravdu spád. Yul Brynner v roli robota - pistolníka - je skvělý, opravdu předvedl vynikající výkon a kostým Chrise ze Sedmi statečných mu i tentokrát sedl. K tomu všemu atraktivní prostředí, úderná hudba a vystupňované napětí, takže dávám bez debat 4*.(27.4.2014)

  • - K natočení filmu Crichtona údajně inspirovala návštěva Disneylandu, kde viděl jízdu Piráti z Karibiku, na níž jej uchvátily její animatronické postavy. (ClintEastwood)

  • - Snímek parafrázuje epizoda "Roztavení" ze seriálu Červený trpaslík (od r. 1988). (Zofan)

  • - Na záběry s chřestýšem bylo použito celkem deset hadů - čtyři pro záběry plazícího se hada a šest plazů na záběry pro hada útočícího. Natáčení neprobíhalo zrovna snadno, protože chřestýši se chovali o poznání méně agresivněji, než tvůrci předpokládali. Michael Crichton ve své knize Cesty (Travels) dokonce píše, že jedno nešťastné syčící stvoření (ve snaze přimět je k větším výkonům) na rozpálené poušti málem upekl - had se však stal ještě více malátným. (Fingon)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace