Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Flipnic
    odpad!

    Fuuuuckk!!!!! ... A tohle dělám fakt naprosto výjimečně!!! Ale tahle sračka si nic jinýho nezaslouží. Sledovat 2 hodiny jakýsi "PC DEMO" kde skáče panáček po Marsu. Kecá s obyvateli neskutečný sračky (já fakt nechápal, co to vedou za dialogy a komu o co jde!!!), běhá po poušti, která je vizuálně nikoliv nezajímavá, ale po 30 minutách až odpudivá. 3D forma nevyužita (asi po 40 min jsem už ani nevnímal, že sleduju 3D verzi v kině, kromě toho, že jsem měl na xichtě ty podělaný brejle...). Nic zajímavýho se zde neděje, strašlivá nuda mě ubíjela tak, že jsem myslel, že snad usnu (to se mi v kině snad ještě nestalo). No prostě totální sranec nevím pro jakou skupinu či živočišnej druh diváků, na kterým je nejlepší ten cover a nic jinýho ... HNUS!!! Kulturní a umělecký odpad a naprostá ostuda moderní konzumní společnosti!!!!!! ...(8.3.2012)

  • Gilmour93
    **

    Zatímco kapitán z Virginie pendloval mezi třetí a čtvrtou planetou naší sluneční soustavy, já se ocitl mezi světy bdělosti a útlumově-relaxační fáze, nejen na Barsoomu též známé jako spánek.. Rádoby epické sci-fi o svalnaté bleše na Marsu šlo nálepce kasovního propadáku svou urputnou jalovostí celou dobu naproti. Když se totiž vousatý brak pokryje slizem producentské family-friendly sterility, nedá se ani nic jiného čekat. Nu což, strejda Disney spočítal ztráty, popadalo pár hlav a jede se dál.. Nějaký přínos? Shadwell si běžel do drogérky pro samoopalovací krém a při pohledu na Stronga našli Ridleyho inženýři inspiraci k designu Engineera..(15.8.2014)

  • Gemini
    ***

    Andrew Stanton pojal myšlenku, že natočit davový velkofilm jako z šedesátých let lze bez zruinování studia natočit jen pomocí mocného CGI (se kterým měl ostatně bohaté zkušenosti), a téměř dokonale se mu podařilo potvrdit opak:) S velkou pravděpodobností se tak druhého dílu tohoto megaspektáklu nedočkáme. Těžko říct, čím to bylo, každopádně Taylor Kitsch si tímhle kusem připsal první brutální kasovní propadák made in 2012 ověnčený jeho jménem - ten druhý byl Battleship, pokud si na to ještě pamatujete;) Paradoxně větší šance na vaši vzpomínku má ta totálně přestřelená patrio-military kokotina, a to nejenom proto, že v ní na rozdíl od Johna Cartera Kitsch tráví čas v uniformě US Navy a ne v kožených slipech. Netuším jak, ale faktem je, že přes obrovsky rozmáchlé bitevní scény, megalomanskou výpravu, velkého obdivu hodné efekty a zajímavé obsazení (ano, přes tohle všechno) nemají první setkání hrdinného veterána konfederační armády nic, u čeho bych si řekl "wow, tak tohle rozhodně budu chtít vidět znova"... dobře, Dejah Thoris v těch svých velmi střídmých kostýmech by to možná splňovala, ale škoda takového materiálu na dětem přístupný film;) Naopak jsem si dostkrát říkal, že tohle je trochu moc komplikované/nelogické, a tamto zase hodně žánrově naivní, a ty, zubatá turbozrůdičko jsi zoufale průhledný tah ála Žáržár Binx. Kdybych toho Burroughse četl, možná bych to viděl trochu jinak, protože bych uznával, že to nešlo natočit lehčeji, aby to bylo zároveň jakž takž věrné předloze. Nebo možná ne. Ale faktem je, že od napsání předlohy uplynulo zatraceně hodně vody, a pro film zvolená forma a nahlížení na sebe sama prostě nejsou šťastné. Stopáž byla snesitelná, ale jen tak tak, a rozhodně jsem nebyl přikovaný k židli. A do škatulky dvojkových smolíků mám ještě jeden příspěvek - Mark Strong po Zelenom Lampášovi zaznamenal dalšího zajímavého záporáka, který si s největší pravděpodobností pokračování s už zaslouženým prostorem pro svoji maličkost neužije. John Carter každopádně dostane 60% a moje doporučení zní: pokud vám stačí technické kategorie a máte rádi dobrodružství ve stylu Mumie, jděte do toho. Pokud vás iritují bledí modelové, kteří neumějí moc hrát, tak se rozhodně držte dál:)(13.6.2013)

  • Artran
    **

    Vidím, jak Mars září na obloze a zírá otevřeným oknem na můj pracovní stůl. Zdá se mi, že mě volá k sobě, tak jak mě dosud ještě nevolal od oné vzdálené noci hrůzy. Prostory vesmíru pro mě přestávají existovat a zřím před sebou krásnou černovlasou ženu, stojící v zahradě královského paláce - kolem její šíje ovíjí ruce malý hoch a dívá se s ní na vzdálenou planetu Zemi. U jejich nohou sedí obrovské ohavné zvíře se srdcem z ryzího zlata. Věřím pevně, že oni čekají na mne, a cosi mi v nitru našeptává, že se s nimi opět brzy shledám. - - - Kéž by v adaptaci následujcího dílu Burroughsovy ságy bylo více okamžiků podobným těmto...(9.3.2012)

  • Ainy
    *****

    Jsou mezi námi, Tarkové. Bytosti, resp. nadbytosti jejichž existence sahá do nekonečna vesmíru, jsou tady stále a řídí dějiny všech galaxií. Nebyli mi moc sympatičtí, ale o to nejde. Díky malému udělátku se mohl Jack Carter z Virginie transportovat na Barsoom (na Mars). Tady jsme svědky, že planeta rozhodně nepůsobí mrtvým dojmem, ale životu se zde daří v úžasných formách. Zelení mužíci nemají tykadla, ale čelistní rohy a nejsou to mužíci, jsou přibližně třímetroví. Pobavily mě bílé gigaopice a domácí mazlík povahově shodný s našimi pozemskými nejlepšími přáteli. A jako všude, tak i tady se, tak trošku nečestně, bojuje o vládu nad planetou pomocí zbraně bohů a podloudným sňatkem s dcerou vladaře. A co čert nechtěl osud Marsu je v rukou právě našeho pozemšťana, znenadání obdařeného výraznými skákacími dovednostmi a nezměrnou silou. Sci-fi složka se tady opravdu povedla, film mě celé dvě a půl hoďky bavil. 4,5*(5.6.2014)

  • - Taylor Kitsch a Lynn Collins se setkali už dříve během natáčení filmu X-Men Origins: Wolverine (2009). (kklepkaa)

  • - John Carter of Mars drží rekord za nejdelší dobu ve "vývojovém pekle" ze všech filmů (79 let). Film poprvé vstoupil do vývoje, když režisér Robert Clampett přesvědčil autora příběhu (Edgar Rice Burroughs), aby natočili animovaný film podle první knihy z knižní série (na které je taktéž založen i film). Měl plány, že se "John Carter" stane prvním animovaným filmem, který překoná Disneyho Sněhurku a sedm trpaslíků (1937). Film nakonec opustil "vývojové peklo" v roce 2010, natáčení odstartovalo v lednu téhož roku v Londýně. (MarwinProt)

  • - Producent Andy Vajna, který stojí například za filmy ze série Rambo nebo také za snímkem Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003), se nechal slyšet: "Chtěli jsme ten projekt udělat s Tomem Cruisem. Nejsme jako velké společnosti, které z 50 projektů realizují 5, snažíme se vždy vytěžit co nejvíc. Nemohli jsme ale najít způsob, jak snímek natočit. Námět totiž obsahoval mnoho míst, která nebyla zcela dotažená a mohla výsledný efekt pokazit. V tom přišlo studio Disney a práv na projekt odkoupilo." (Courtemanche)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace