Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    *****

    Klikněte si na extra recenze. Co vidíte? Samý zasraně nízký hodnocení...proč? Protože si recenzenti myslí, že ačkoliv tahle česká produkce, není ÚPLNĚ špatná, pořád má do dokonalosti daleko. Co jim tam na tom chybí proboha? Co by si víc od českého akčního filmu přáli, aby ho dokázali ohodnotit pěti hvězdičkami? Proboha už se doprdele probuďte a začněte nad tím filmem přemýšlet. Vždyť Vás ty posraně odborný stránky nezaměstnali proto, že z Vás číší sebevědomí a dokážete o každým filmu debatovat dvě hodiny, negativně. Kdyby to šlo, byl bych Váš mindrák, protože se mi z Vašich názorů chce blejt. Co si jako myslíte, že se díky tomuhle filmu dostane Kajínek z vězení? Že to je takticky zvládnutá práce, která mu má pomoct? To jste se asi posrali ne? Uvědomte si, že na tomhle filmu sám Kajínek spolupracoval nejvíc jak mohl, a i když to není bůhví jaký idol (což film sám potvrzuje a veřejně přiznává ke krádežím nejen všeobecným, ale taky účelným) tak je to především člověk, který doplatil na svině, který jsou všude. Já Vám na ty Vaše názory seru. Mně se film líbil. Byl takový, jaký si český producent a režisér může dovolit. Obsahuje trošek akce, trošek dramatu a velkou porci geniálních hereckých výkonů. Pokud si představujete hollywoodskou produkci, strčte si prdel do mlejnku, a odporoučete se jinam, protože tady Vám ta kritika bude naštěstí uplně k hovnu. To také dokazují vyplněné sály, které během jednoho týdne navštívilo přes 200 000 lidí. Je tudíž hezké vědět, že obyčejný fanoušek filmů sere na kritiky a jde se koukat na film, který má co nabídnout. To Vám asi ego hodně sníží. Z české produkce rozhodně má co nabídnout ze všech případů nejvíce, co jen může. Vy, zabedněnci, si radši zapněte bratry Karamazovi a onanujte nad filmem, který vlastně vypráví o tom, jak parta skutečných herců jedou někam hrát divadlo...aneb art až na půdu. Pro mně Kajínek znamená především film, který překročil veškeré hranice české produkce. Jinak řečeno, že když se chce, tak to v týhle zemi jde, jenom se tu musí splašit lidé, kteří ve svém oboru dokážou ze sebe vymáčknout to nejlepší. To ostatně potvrzují i diváci. Film měl totiž po "exkluzivní"premiéře pro nedodělky něco kolem 62 procent, což je odporný. Obyčejný filmový fanoušek ale film okamžitě vrátil do červených vod, čímž dokázal, že pokud se ve filmu nehledá umělecký dojem, dokáže pobavit. Pokud je to český film a má co nabídnout, jde u mě okamžitě nahoru. A nějaký rádoby onanisti si můžou jejich názor strčit s klidem do hajzlu. Tenhle film totiž ještě neřekl své poslední slovo a já se opět rád vyjádřím proti ubožákům, kteří český film v hojném počtu sráží na kolena, i když si to vůbec nezaslouží. Nakonec bych chtěl poděkovat hercům, kteří z tohoto filmu udělali ohromný zážitek, na který hodně dlouho nezapomenu. Konstantin Lavonenko byla úžasná volba, která sice Kajínka představí trochu jinak, než ho ve skutečnosti známe, ale pořád je to film. Tatiana Vilhelmová s bratry Dlouhými už je pak jiný matroš, který dokazuje, jak výborné herce v této zemi máme, nebo jsme bohužel měli, což je další důvod, proč tento film hodnotím tak vysoko. Vladimír Dlouhý, jehož role byla tou poslední, co ve svém životě bohužel stihl, byla totiž tou nejlepší sviňskou rolí, co jsem po dlouhé době viděl. Děkuji mu za tak ohromný zážitek, který jsem mohl dostat, a který jsem prakticky získal v každém filmu, ve kterém se objevil. Naposled v úžasném Hlídači č. 47, kde hrál podobnou roli a opět mě v ní vzbudil pocit obrovské nesnášenlivosti jako v málokterém filmu. Další věc pak byly věci, které se ve filmu objevují, ale ve skutečném příběhu by se v životě nemohli objevit, tedy pokud bky nedostali nějaké záhadné prototypy. V devadesátých letech totiž určitě lidé nepracovali na notebooku Sony Vaio nebo nekoukali na plazmovou televizi, o nových Fabiích, co tam jezdili ani mluvit není potřeba. Když už si tvůrci dali takovou práci s tímhle filmem, mohli to alespoň dotáhnout do dokonalosti. Takhle to plno lidem může vadit, a taky vadí. Mně to nakonec přešlo, vždyť nikdo netvrdí, že jde o věrohodnout rekonstrukci. Akorát se vypráví jeden příběh, ale nikdo neřekl v jakém období se odehrál. No vylil jsem si tu zlost, rozumy a názory dost a dost. Snad se bude líbit více lidem a autoři ho prodají do více zemí. Podle mě to bude pro cizince fungovat stejně dobře jako pro nás, přestože tu na ten příběh koukáme trošičku z jiného pohledu.(14.8.2010)

  • viperblade
    ****

    Byla to vlastně jen otázka času, kdy se nějaký filmař usmyslí, že o nejproslulejším českém vězni, v jehož případu je více záhad než v seriálu Ztraceni, natočí celovečerní film. Ale ani ve snu by mě nenapadlo, že se této látky chopí Petr Jákl ml.. Myslím, že nejsem sám, kdo byl překvapený, když se tohle oznámilo. Takhle nějak to bylo předtím, než jsem film viděl. A po zhlédnutí zůstávám stále překvapený… jak skvěle se toho Jákl chopil. Už od prvních minut film vypadá více "americky" a rozhodně se nepodobá ničemu, co (prozatím) bylo vytvořeno v Česku. Místy rychlejší střih byl přehledný, neměl jsem vůbec problém se v ději orientovat. Hudba (další velké překvapení) od Václava Noida - skvělá. Scény krásně podtrhovala a musím se přiznat, že Noid mě opravdu mile překvapil. Obsazení bylo taky parádní. Dlouho naše scéna hledala "bad-ass-motherfuckera" (přeci jen pánové Vašut a Roden už jsou tak trochu v letech) až ho našla v Konstantinovi. Ten chlap má charisma a hraje přesvědčivě (i když myslím, že toho drsňáka nemusel moc hrát…) Tatiana Vilhelmová - beze slov, o této herečce už dávno vím, že v současnosti patří k naší špičce a Vladimír Dlouhý… je ho fakt škoda, v téhle roli se našel… stejně jako jeho bratr, který rovněž podal skvělý výkon. Dalo by říct, že jsem spokojen, ale k dokonalosti mi chybí (vlastně přebývá) jediná věc - mnoho kiksů. To jsem nechápal, jak si někdo nemůžu nevšímat těch technických detailů (v roce 2001 má právnička na notebooku Office 2007 a operační systém Vista nebo 7, většina televizí jsou už plazmy, Motorola V3 Razr, kterou má právnička, se začala prodávat až od roku 2004…) Já vím, jsem malicherný hnidopich, ale to mi prostě kazilo zážitek. Jinak ale musím smeknout. Pokud bude Jákl pokračovat takhle, nebudu se bát ho označit za českého Stalloneho. P. S. Schválně se nevyjadřuju ke kauze Kajínek. Ať si udělá názor každý sám, já už svůj mám… Ale pravda je tam venku… :-)(19.11.2010)

  • D.Moore
    *

    Sice obstojně natočená, ovšem neskutečně nudná pohádka, které scházel jen polibek skrze mříže, jenž by mlasknul před opravdu ohavnou písní znějící do závěrečných titulků. Režii hodně pomohla Brabcova kamera a pánové Dlouzí, jinak zkrátka nuda a prázdno. Ani Lavroněnko s Vilhelmovou nebyli nijak zázrační.__P.S. Václava Bártu a Alici Bendovou už nechci vidět v žádném českém filmu, prosím. Jedna a půl.(15.4.2011)

  • verbal
    ***

    Bylo nebylo. Za devatero horami a devatero řekami žil jeden nájemný vrah Jiřík. A byl vám to, milé děti, náramně charismatický sympaťák a filantrop, co se stýkal je se samými dobrými lidmi a mouše by neublížil. A co čert nechtěl, o kus dál žila zlá čarodějnice, které se takový dobrák znelíbil a uvrhla ne něj kletbu! Chudáka Jiříka zavřeli do šatlavy a zahodili klíče. Naříkal Jiřík, naříkal, krokodýlí slzy ronil, až jeho nářky uslyšela hnusná princezna a rozhodla se, že ho ze šatlavy vysvobodí stůj, co stůj! I nelenila a našla romského mudrce, který měl tu kouzelnou moc čarodějnici porazit. Baba to ale byla mazaná a tak ho i s princeznou poslala do prdeIe. A jak už to v pohádkách bývá, princezně zbyly jen oči pro pláč a Jiřík zůstal v šatlavě a jestli se ještě neuklikoval, tak tam hnije dodnes. Jen jsem čekal, kdy se objeví Troškův homočertík a udělá to své BLLLLLLL. Ale zábavné to bylo, a tak si další pohádku zneuznaného kaskadéra nenechám ujít. Má se to jmenovat Roubal.(14.11.2010)

  • Hakha
    **

    Kdybych byl cizinec a neměl bych takové informace o kauze Kajínek, který snad každý česko-slovenský divák má, tak bych si myslel, že tento film má k reálnosti daleko… bohužel v některých sekvencích Jákl překračuje hranici uvěřitelnosti (připoutaný Kajínek zaútočí na právničku ve vyslýchací místnosti za přítomnosti policisty a místo toho, aby policista připoutaného Kajínka zpacifikoval, tak se rozběhne pro pomoc a nechá Vilhelmovou a Kajínka samotné v místnosti - sice detail, ale když se podobných situací nachází více, tak na uvěřitelnosti tomu moc nepomáhá) a spíš se snaží jet na efekt, ale nedělá to moc dobrotu. Tak jsem sledoval emočně prázdnou jednohubku bez napětí… nebo bez toho, abych někomu fandil, koho nenáviděl - což si myslím u takové filmu je základní prvek. Napadá mě mnoho soudních dramat, které byly natočeny lépe a hlavně působily reálně… Tak oceňuji hudbu, slušné obsazení a hlavně pokus o natočení regulerního akčního filmu, který snad v česku nebude poslední (i když zde nenaleznete akční sekvenci, která by aspoň začala…). Mé hodnocení 2 hvězdičky…(24.4.2011)

  • - Na Mírově se natáčelo pouze zvenku. Přesto byl kvůli natáčení vyklizen jeden vězeňský blok. (blackrain)

  • - Většinu nebezpečných scén absolvoval Konstantin Lavroněnko bez pomoci kaskadéra. To mělo mimo jiné za následek natažení stehenního svalu či tržnou ránu na ruce, kterou si způsobil o ostnatý drát při pokusu o filmový útěk. (Ouwen)

  • - V roli jedné z pozůstalých na pohřbu je možné spatřit JUDr. Kláru Slámovou, předobraz postavy advokátky Pokorové, kterou ztvárnila Tatiana Vilhelmová. (elisheva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace