Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ***

    ,,TAKHLE TO PŘECE NEMŮŽE SKONČIT!“..... Až jednou naše děti či vnoučata budou číst o Sametové revoluci, zajisté jim ,,přítel“ Google (či co to bude za hajzla) napoví také jméno Jiří Kajínek. GRÁZL PRO JEDNOHO, HRDINA PRO DRUHÝHO. Pak jim v klidu místo knihy doporučím TENTO film. Rozpočet 55 mega je znát na výpravě, ale P.Jákl ml.se vše snaží ,,dohnat“ jinde. Dobře ,,časuje“ informace, staví na hereckých výkonech a samozřejmě na tajemstvím opředeném příběhu. Ctí fakta, ale taktéž s nimi umně manipuluje. A je dobře, že nemusím nikoho litovat a mohu být jen bez emočním svědkem. Protože kdo chce s vlky žíti..... Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Chci poznat věznici Valdice a Mírov. 2.) Neznám fakta v případu 1.nájemnýho vraha v Čechách. 3.) Jsem policajt a chci vědět, kde příště Jirku hledat. 4.) Zajímá mě, jestli tradice Česko(Slovenských) prezidentů ,,vězňů“ může mít pokračovatele. PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ **(14.11.2010)

  • NinadeL
    ****

    Petr Jákl slušně navázal na minoritní sérii českých akčních filmů, které přeci jenom po Nahotě na prodej a Cestě peklem urazily kus cesty. Nepřeháněla bych to nicméně s jakoukoli ódou na radost. Kajínek jako film vypadá dobře, funguje dobře a má smysl. Vilhelmová zvládá hlavní roli, je akceptovatelné, že většinu záběrů nese na svém hereckém výkonu. Ovšem údajný super vzhled celého filmu de facto také začíná a končí spolu s jejím trendy účesem a oblečením. Výrazným krokem zpět jsou pak role Alice Bendové a Michala Dlouhého, kteří jen kopírují své výkony ze Sametových vrahů. Nepříliš šťastně byla obsazena Horváthová - Jakubisková, to bych vyktla castingu, nikoli hercům samým. Pozitivním překvapením byl samozřejmě Vladimír Dlouhý a Václav Noid Bárta. Na výkonech Lavronenkeho a Lindy měl velký vliv výběr jejich dabérů, přičemž jejich postavy s cizími hlasy splynuly adekvátně, stejně jako tomu bylo u jejich kolegů v Bestiáři. Tam toto bylo vytýkáno, nyní se zdá, že český divák si zvykl, případně neřeší nic, co by měl vyhledávat jako záminku pro nižší hodnocení. Což je pozitivní. Uvidím, jak se Kajínek změní s časovým odstupem, jestli zapadne jako příliš drsné Bolero, které také vizuálně podepsal F. A. Brabec, nebo bude i nadále vyčnívat.(22.8.2010)

  • FlyBoy
    **

    Bulvárna bandáž s klamným podstrkovaním impresie o "preveľkej udalosti" špekulantsky fix(l)uje konzumnetov do obligátnej pozície vyčkávania, z ktorej by si neskôr (po obnažení "dôveryhodných" indicií) mali sadnúť na zadok. No možno áno, ale len za predpokladu, že by sa pán kaskadér+kolektív vyvarovali: 1) množstvu planých nedopatrení (boľavé postsynchróny, dobová neznalosť, nemiestna lyrickosť). 2) občasnému hraniu sa na Kobru 11. 3) aplikačnému trapasu z ktorého aspoň plynie ponaučenie-"nesnaž sa odkopírovať ošarpaný (zastaralý) lesk akčných klasík, ak na to zatiaľ nemáš a ušetri tým svoje ctené meno." 4) dramaturgickým lapsusom (rozpačité poskakovanie medzi exploatáciou a naivným patosom). Istú spádovosť to má, (okrem tých záškodníckych zoomov) srdnaté nájazdy kamier tiež a Konstantin celkom sedí, ale ako ďalšia skúška odvahy na báze "true stories" neobstojí "Kajínek" o týždeň, o mesiac, ani o rok.(22.10.2010)

  • Arbiter
    ***

    Až po podtržítka jde o plky. A pak vlastně taky .. Veleslavný geroj z Mírova si vysloužil další nálepku. On je vůbec taková ideální zeď s nápisem Zákaz vylepování plakátů. Chcete padoucha? *abrakadabra* Tu ho máte. A všechno podložený faktama. Chcete onoho geroje z Mírova? *tadááá* Chudinka chlap jeden zásadovej. Fakta nerovná se pravda. Záleží na cestě, kterou se podávají a to je tak krásně účelně využitelné. Díky bohu! Můžeme vyjít do ulic, prosadit naš aktuálně naučený a opodstatněně rozhořčený pohled na věc. Lidičky. Víme p-r-d. Mějme soudnost a poníženě si to přiznejme. Něco tu hnije, to je ale tak jediná věc, na kterou si tak veřejnost může trošku objektivněji ucelit pohled. Vytvářet si kategorické názory na věci, do kterých nevidíme, je krapet .. omezené a hloupé, ne? Obvzláště na základě filmu, akčního dramatu, proboha.. Jákl vám nabízí poměrně hezkej film. Přestaňte jeho minihollywoodskou pompézničknost přenášet do reality a vyndejte ruce z nočníku :-* Ale teď k filmu jako takovému ___ Akční drama, které se tak urptuně tváří světově, až se mu to náhodou i daří. Snaží se ale místy okatě, takže kamera je až moc anarchisticky neukázněná, ilustračky a scény pro oko až drze bez logiky a obsahu. Drsnost a závažnost dění tůruje v červenejch číslech, takže někdy degraduje sebe sama a přepálené stopáže je taky škoda. Přes to všechno je dobře, že snímek vznikl. Alespoň snad lidem někdo otevře oči! Muhehe. Ale v tom smyslu, že tu může vzniknout takovýto snímek a neudělat vůbec ostudu. Noid překvapil hudbou, herci nepřekvapili svými výkony ( Ti o kterých víme, že dobří jsou, taky dobře hráli. No a ti slabší .. ) a Jákl potěšil vykročením pro českou kinematografii obzory rozšiřujícím směrem. Kájínek, Jákl a Cibulka na hrad! :o)(4.12.2010)

  • Aluska88
    ****

    Na české poměry rozhodně maximálně vydařený film. Na to, že je Petr Jákl "kaskadér, kaskadér":), dokázal natočit divácky velmi poutavý snímek. Forma obsahu by mohla být více propracovanější, mohla zajít více do hloubky, ale i tak to pro mě bylo víceméně v pořádku. Vytříbený je vizuál, který se spolu s celkovým stylem zpracování a efektními akčními scénami snaží přiblížit Hollywoodským akčňákům. A místy se mu to docela daří. Scénář je taktéž na vysoké úrovni, dialogy zněly velmi věrohodně a "nešustily papírem." Spousty z nich byly naprosto excelentní a neměla jsem daleko do toho, abych začala cítit mrazení. Kajínek rovněž nabízí velké množství působivých scén. Herecké obsazení bych hodnotila jako lehce nadprůměrné. Nejprve by mě zajímalo, který chytrák se rozhodl potrápit Táňu tím, jaké jí "vyrobil" vlasy. Ten stříbrný odstín je opravdu poměrně "nedívatelný.":) Její postava mi přišla zahraná jakoby s lehkou naivitou. V jedné pasáži jsem měla pocit, že její prožívané emoce byly příliš "hrané" a nepřesvědčivé. Ale, šak co, može se stát:) Pro mě ten nejúchvatnější a možná i nejsilnější herecký part, který čněl nad všemi ostatními, předvedl Vladimír Dlouhý. Na konci sil a přesto stále tak fascinující. Všechny scény s ním jsou lahůdkové. Kdo z něj, tak jako já, nedokázal spustit oči? A když se dozvíme, jakou postavu v příběhu zastává, nabývá jeho výkon ještě na intenzitě. Kajínek má samozřejmě jisté chybky a mezírky (Objevují se zde vymakané typy mobilů, plazmová obrazovka, notebook, aktuální typy aut či moderně zařízený, jako ze současnosti vypadající byt. Což je docela nelogické, vzhledem k době, v níž se děj odehrává), ale vyvedl se. A řekla bych, že dokonce i tak, aby dokázal uspět i v zahraničí.(28.11.2011)

  • - Konstantin Lavronenko je po rozhovoru s Jiřím Kajínkem ve vězení přesvědčen, že je Kajínek nevinný. (virus10)

  • - Nedlouho po začátku filmu vstupuje Pokorová (Tatiana Vilhelmová) do věznice a je oblečena v černých šatech. Hned v další scéně ve vězení má ale jiné oblečení a účes. (Misuldik)

  • - Petr Jákl chtěl, aby roli Kajínka hrál Michal Dlouhý. Ten nakonec ztvárnil Lečka. (blackrain)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace