Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ligter
    ***

    Ve zřetelné unikavosti a pomíjivosti mi Hany nakonec celkem imponují a to i přesto to, že to není úplně dramaturgicky průrazné na rovině motivací postav. Veskrze jsem rád, že je to takhle prázdné; konečně to nevypadá jako prachsprostá sázka na jistotu, ale skutečně suverénní tvůrčí rozhodnutí. Kdoví, jestli tomu nepřidal jen důraz na plzeňské ulice a tím pádem i nemožnost postav se z obklíčení městem (a tudíž ze své škatulky) vymanit. Věřím v záměr aneb zase projednou české guilty pleasure.(14.11.2015)

  • claudel
    odpad!

    Velmi se mi protiví dávat filmům odpad, ale když budu používat slovník daného filmu, tak se jedná o nehoráznou pičovinu, která vyvrhla na svět největšího debila a pičuse posledních let v podání Jiřího Kocmana. Prvních patnáct minut jsem v duchu nadával, jakou hovadinu zase sleduji, pak jsem přece jen trochu v úsudku polevil a byl zaujat, kam děj povede, ale v půlce mě Hany začal tak neskutečně srát, že jsem už i nahlas nadával. Takového debila jako byl Jiří bych ve své společnosti nevystál ani pět minut. Bylo to mnohem horší než Bony a klid 2 a to je co říct. Jednoznačně nejhorší film roku 2014.(4.12.2014)

  • Johnny.ARN
    ****

    WOW. Počin, ktorý by som skôr čakal od Nemcov alebo Španielov, ale nie od Čechov. Prevedenie, námet a výsledok bol že WOW. Postavy realistické, prostredie tiež, nitky dejových liniek precízne prepletené a to všetko na "jeden" záber. A samozrejme výkony postáv boli taktiež solídne. Takže ja fakt nemám čo vytnúť. 4 z 5 a odporúčanie !(28.9.2014)

  • InJo
    ***

    Malý český artfilm s odvážnou a obdivuhodnou formou, ale problematickým, těžko uchopitelným obsahem. HANY by patrně ráda byla jakousi generační výpovědí (z filmu je dost patrné, že hlavní tvůrci jsou velmi mladí) a podobenstvím současné (české) společnosti, bohužel na to je v ní jen pár scén, kdy se podaří dostat se (některým) postavám trochu více pod kůži (setkání s otcem, závěr) a nesledovat je jen s jakýmsi (ať už chtěným či nechtěným) odstupem jako například exponáty v zoo. Jsem ochoten věřit tomu, že Samir, Chlupáček a další mají co (zajímavého) říci, jen toho v tomto filmu možná chtěli říci až příliš na neadekvátně malém prostoru a hlavně se podle mě více soustředili spíše na realizačně bezpochyby náročnou formální stránku, než na co nejefektivnější zpracování a vyznění ambiciózních témat. 50 %(7.5.2014)

  • Tom_Lachtan
    ****

    Kreténistické postavy, prázdné dialogy a v podstatě ne-existující děj. Jenže ono to ani nevadí, i tak jsem se bavil, má to atmosféru (noční Plzeň!), hrozně zábavné střípky divných existencí (čtení na literárním večeru, na programu Markýz de Smutek!), což v kombinaci s natáčením na jeden zátah (i když v reálu je jich víc) působí svěže a zajímavě. Hledat tu nějaké pokusy o "generační výpověď" nebo hluboký art je zbytečné, já se bavil, víc nechci. Howgh.(22.2.2015)

  • - Jiří (Jiří Kocman) a Hana (Hana Vagnerová) jedou tramvají jednu zastávku. Ve skutečnosti ale ujedou jen vzdálenost cca 170 metrů a vystoupí v místě, kde běžně zastávka není a nikdy se zde nenecházela. Pro účely natáčení byl do tohoto místa instalován pražský zastávkový sloupek s nápisem "Divadlo". Aby během takto krátké jízdy mohly zaznít všechny dialogy, jede tramvaj velmi nízkou rychlostí. (Martin_L)

  • - Tramvaj, kterou se Jiří (Jiří Kocman) a Hana (Hana Vagnerová) vezoum je Tatra T2 č. 133 z roku 1958, kterou jako historické vozidlo provozují PMDP, a.s. Tramvaje tohoto typu v běžném provozu v Plzni nejezdí od roku 1989, a tak by ve filmu ze současnosti správně neměla, co dělat. Režisér zvolil vůz tohoto typu proto, že se mu nejvíce líbil interiér. Postsychronní zvuk tramvaje pochází z modernějšího vozu typu ČKD T6A5. (Martin_L)

  • - Proto, aby se film povedlo natočit v jednom záběru, muselo všech 50 herců zkoušet snímek dva a půl měsíce před první klapkou. (Zdroj: CinemArt)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace