poster

Fotograf

  • anglický

    Photographer

    (festivalový název)
  • Slovensko

    Fotograf

Komedie / Drama

Česko, 2015, 133 min (SE: 170 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • metal.storm
    ****

    Dramaticky sa mi to páčilo ale ako komédia, vďaka internetu a jeho používateľom, ktorí vytvárajú obrázky z čohokoľvek som všetky tieto vtipy, ktoré boli použité čítala. Čo je škoda, v podaní Karla Rodena sa mi tieto humorné časti páčili, ale nebolo to nič nové. Ale aj cez tento fakt, bol herecky perfektný. Zato tá cieľavedomá slečna mi vadila. Premýšľam nad tým, či to dobre zahrala, ale to bola proste piča.(12.5.2015)

  • paascha
    ***

    Vždycky jsem měl radši Káju Saudka, ale i Jan má své kouzlo. Ovšem pouze v díle. Jinak to asi musí být nesnesitelný kretén, myslící pinďourem i tam, kde ostatní nemyslí vůbec. Film je dlouhý, barevný a od Pavláskové. Roden hraje, až se z něj kouří, ale i on se neubránil klišé a schématickým opakováním, i když vzhledem k ztvárňované osobě to asi byl úmysl. Jinak ovšem oceňuju, že figura nesympatické krávy Sáry byla pojata věrohodně, tedy nesympaticky, blbost JS byla reálně nepodhodnocena a ceckaté modelky opravdu byly velmi ceckaté, ba i prdelaté:-)(11.5.2015)

  • NinadeL
    *****

    To spojení Pavlásková-Saudek je jednoduše geniální a jak bylo vloženo do úst Rejžkovi "to je to, co nás sere." Pavlásková byla vždycky originální a svá a osobně adoruju všechny její filmy počínaje Časem sluhů. Práce s pravdou, práce s herci, vypilované pointy a neskutečný humor. Nulový strach, žadný tabloid, ani falešná fetišizace. Jen příběh takový, jaký Saudek potřeboval odvyprávět a Irena se tak stala jeho Geppettem. Roden pod Ireniným vedením také kvete, dokonalá je ve své etudce Vilma Cibulková i Jitka Sedláčková se svým bobrem. Konečně bylo učiněno za dost půvabům Mariky Procházkové. A Máša Málková se nám konečně také prohrává ven z těch Městských divadel pražských na velké plátno po poslední výrazné vedlejší roli v Donšajnech. Jsem velmi spokojená.(30.1.2015)

  • troufalka
    **

    Dávno tvrdím, že většina umělců tvoří jen proto, aby ospravedlnila své bláznovství (či chcete-li svou jinakost). Nevadí mi kontroverzní osobnost Jana Saudka, ta je vyjádřena celkem věrně. Ale myslím si, že právě tak silnou osobností je i Sára Saudková (nebavím se zde o jejím díle). Věřím tomu, že silná žena vyhledává silného muže a že se zde potkali dvě spřízněné, ale i naprosto odlišné osobnosti. Jan jako veliký bohém a bonviván, kterého praktické věci otravují a Sára stojící pevně nohama na zemi. Zde byla vylíčena jednoznačně jako prospěchářka a mrcha, její postavě nebyl dán dostatečný prostor ani nebyla věrohodně vykreslena. Když pomineme pravdu a skutečnou žijící osobu, mělo být záporné ženské postavě věnováno při nejmenším tolik precizního zpracování jako hlavnímu hrdinovi. To se bohužel nestalo. Tím se stává celý příběh plochým a nepřesvědčivým. Mám ráda svérázné lidi, vadí mi bezpráví. Ale mnohem víc mi vadí odbytá práce a přílišné bolestínství. Velké téma, kterému by slušeno víc nadhledu a velkodušnosti. Ovšem Karel Roden hrál jako o život, klobouk dolů.(11.5.2015)

  • Fretakata
    *

    Otrvavné. Ale povedala som si, ze vydrzim. Poslednych 10 minut konecne nabralo spad. Ale ze si niekto takto potrebuje vybavovat ucty .. ubohe. Okrem toho: obsahu neverim. Vynechava obdobie, ktore mam v pamati, ked sa jan a sara objavovali v telke ako vazajomne intenzivne sa milujuca dvojica. Pre ktorych blbeckov bolo potrebne odovzdanie sceny medzi saudkom a rodenom? Pavlaskovu skrtam z oblubenych.(9.1.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace