Režie:
Steven SpielbergKamera:
Janusz KamińskiHudba:
Alan SilvestriHrají:
Tye Sheridan, Olivia Cooke, Ben Mendelsohn, Lena Waithe, Mark Rylance, Simon Pegg, T.J. Miller, Philip Zhao, Win Morisaki, Hannah John-Kamen, Ralph Ineson (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Děj filmu legendárního režiséra Stevena Spielberga je zasazen do roku 2045, kdy se svět ocitá na pokraji chaosu a kolapsu. Lidé však nalezli spásu v OASIS, rozsáhlém světě virtuální reality, který vytvořil geniální a excentrický James Halliday (Mark Rylance). Když Halliday zemře, odkáže své nesmírné bohatství prvnímu člověku, který najde Velikonoční vajíčko ukryté někde v OASIS. Odstartuje tak zběsilý závod, který pohltí celý svět. Když se k závodu o nalezení Velikonočního vajíčka rozhodne přidat nenápadný mladý hrdina Wade Watts (Tye Sheridan), je vržen do šílené, realitě na hony vzdálené honby za pokladem ve fantaskním světě mystérií, nečekaných objevů a nebezpečí. (Vertical Entertainment)
(více)Diskuze
Porát točí? :D
To není... Ale těží z virtuálního světa třeba jako Wraight Ralf... a přesto to není hra ani kniha. :)
Né narážím právě na ten nový Tomb Raider který je vlastně kopii toho nového herního... a lidi to vynášejí do nebe jako by to bylo samostatné inveční dílo. (pčitom tvůrcům ani nestálo za to dát tu novou Laru do filmu... zatím co tu starou tam dali takovým způsobem že ani v tom stínu nebyla vidět... snad záměr? )
Což naopak Hra začíná rozhodně je... 8)
Sice teď moc nestíhám s čím to vlastně přesně souvisí, ale pokud se mě ptáš na fenomén Tomb Raider, tak je to prostě populární záležitost. Herní série, comicsy, filmy... Myslím, že toho je docela dost. Ty první hry jsem hrával koncem 90. let a beru je spolu s Resident Evil jako to nejlepší, co se na PlayStationu kdy objevilo. A filmy jsou prostě dělány pro fanoušky her s Larou Croft. Ten nový film jsem ještě neviděl, ale ten první s Angelinou Jolie se mi líbil. :-) Beru to s nadhledem a nějak to neprožívám. Vždyť už ta první (a pro mě nejlepší) hra byla vlastně jen kopie filmu s Indianou Jonesem, no ne? Ale ta hra fungovala po všech stránkách skvěle. Řekl bych že byla hodně revoluční. Jenže Ready Player One není adaptace hry ale knihy, že jo?
na příspěvěk reagoval Prometheus69
Nemyslím si. Ale tak tvůj názor. Sbohem 🙂
To, že někdo "maká do posledka" na něčem (lépe řečeno do smrti upravuje a vylepšuje něco), co vytvořil už dávno předtím, je snad úplně jiný případ než když vytvoří něco zbrusu nového, ne? Takže tohle je opravdu hodně špatný příklad.
na příspěvěk reagoval AndreyCSFD, Prometheus69
souhlasím. V tolika letech ještě přijít na chytlavou melodii, když má člověk za sebou tak moc práce, je umění a klobouk dolů před panem skladatelem, že v tak požehnaném věku ještě aktivně pracuje. Ať už to bylo za zásluhy nebo se Akademii ten jeho soundtrack k Osmi hrozným opravdu líbil ze všech nejvíc, má ho naprosto zaslouženě.
DaViD´82: Tolkien pracoval na příbězích ze Středozemě až do své smrti. Neustále něco upravoval a dopisoval.
Uživatel higuain smazal svůj příspěvek.
Pratchettova díla posledního desetiletí rozhodně nepatřila mezi jeho silné období a Tolkien sice PP vydal někdy v cca šedesáti, ale napsané to měl o nějakou tu dekádu dříve, ne?
na příspěvěk reagoval AndreyCSFD
Každý starý umělec nebyl mladík, když ještě tvořil. To je snad logické. Kolik z nich ale tvořilo stejně dobré věci jako zamlada?
Staré řecké filozofy, kteří celý život sbírali materiál, aby pak na jeho sklonku napsali své vrcholné dílo, tady opravdu nepočítám.
A o mé obzory nemusíš mít strach. Ty jsou za těch padesát let mého života široké dostatečně i bez popátrávání na Googlu. ;-)
na příspěvěk reagoval Ainy, AndreyCSFD
O Clintově tvorbě v posledních letech nemám nějak zvlášť velký přehled (viděl jsem Million Dollar Baby a Gran Torino), ale věřím ti. Teď ještě najdi třeba nějakého hudebníka a spisovatele, jejichž tvorba se se stářím pořád zlepšuje, ať tu máme těch výjimek z pravidla trochu víc. :-)
na příspěvěk reagoval AndreyCSFD
Nebyl to sklep.... nýbrž podlaží.... a ne, nic jako portál tam nebylo, dveře se zavřeli a otevřeli... a on jen v jel na spodní trať.... nebo spíš do mechanické části na pasti. Sranda je že už jsem to u jedné hry viděl... kde bylo možné i podjet protihráče. ;)
Nic méně, neříkám že se mi to nelíbilo.... jen je to takové do očí bijící. Podobně jako 5 let řešit hádanku... jejíž řešení muselo po pár neli minutách problesknout hlavou snad každému kdo kdy hrál nějakou závodní hru... :)
Ovšem beru tu myšlenku... Není důležité vyhrát ale, hrát. ;)
Je to hra. To, že najel do toho "sklepa" mohlo způsobit, že ho hra sama teleportovala na začátek závodu, akorát pod závodní trať. Podívej na Portal, něco takovýho je rozhodně možný.
na příspěvěk reagoval Prometheus69