poster

Ready Player One: Hra začíná

  • USA

    Ready Player One

  • Slovensko

    Ready Player One: Hra sa začína

  • Kanada

    Ready Player One

  • Nový Zéland

    Ready Player One

  • Velká Británie

    Ready Player One

  • Austrálie

    Ready Player One

  • Irsko

    Ready Player One

Akční / Sci-Fi / Dobrodružný

USA, 2018, 140 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • JohnnyD
    ***

    Spielberg je stále majster, ale na túto latku je proste príliš starý. Film je o nostalgii za osemdesiatymi rokmi. On tú dekádu spolu-vytvoril. A to je rozdiel. Mal to dostať 30 ročný pankáč. Kľúčový problém je tón filmu. Napriek riadne ustrelenému námetu, je tu pomerne veľa relatívne vážne sa tváriacich scén a kameňom úrazu je nudný ultraseriózny záporák. Z môjho pohľadu boli len dve možnosti ako to nakrútiť: buď ako drsné dospelé punkové dystopické sci-fi (s najväčšou pravdepodobnosťou by film prepadol) alebo ako over-the-top prepálenú farebnú jazdu s preexponovanými postavami, ktoré ich predstavitelia maniakálne prehrávajú (presne ako v The Lego Movie). Ready Player One má bližšie k tomu druhému, no bohužiaľ sa nedokáže odpútať od hry na seriózny film smerom k totálnemu úletu. PS: Už som totálne znudený z hľadania easter eggov a odkazov vo filmoch. Bolo to cool pred 15 rokmi.(17.4.2018)

  • DaViD´82
    ****

    Lepší předlohy, která je příliš rozkročená mezi žánrovkou pro mládež a cílením na nostalgické (pěta)třicátníky. Filmová adaptace adresuje většinu nedostatků, upravuje úkoly pro filmové plátno, rozumí popkultuře i komerčním videohrám, ustojí záměrný a stylizovaný digibordel, neutápí se v aluzích, ale je během finálního úkolu stopáží příliš nabobtnalá, postavy nikdy zcela nepřirostou k srdci a stále to je hloupé (speciálně řešení prvního a třetího úkolu; na to netřeba zasvětit život, závodní "glitch" by objevil troll během prvního závodu a to poslední by napadlo většinu hráčů 30+). Každopádně Spielberg je po dlouhé době zase v duši za děcko a tak si hraje s formátem, tempem vyprávění (OASIS versus skutečný svět) a mnohdy až nadočekávání nápaditě pracuje s popkulturou (speciálně zasazení druhého úkolu srdéčko rozplesá; ony vůbec časté horrorové aluze tu patří k vůbec nejzdařilejším). Výsledný megamix popkulturních easter eggů, Karlíka a továrny na čokoládu, Matrixu, tradičně střižené amblinovky, Sucker Punche a Posledního akčního hrdiny je výrazně lepší než čím hrozily ukázky. On je dokonce tak dobrý, že těch pár otravných "ale" ve výsledku zamrzí o to více.(29.3.2018)

  • LiVentura
    ***

    Vizuálně velmi silný a dobře propracovaný snímek, který však opět nenabízí nic nového, jen zajímavější pohled skrze virtuální realitu - hru na reálný svět okolo.. se kterým se můžou v mnohém protnout... PS: Silvestri je cítit na každém kroku svých tónů, místy až do "predátorského soundtracku".. :-) A Spielberg.? Jeho rukopis bych opravdu již nepoznal.! :-((11.7.2018)

  • sheen
    *****

    Úžasné retrovka kterou si naplno vychutná člověk, který pochytá ty tuny odkazů na staré "klasiky". Bylo to naprosto bombastické. Kdy jsem se tak naposledy v kině bavil? Ani nevím. Spielberg to prostě neskutečně vychytal. Můj favorit je úsek z filmu Osvícení. Druhá projekce, tentokráte v IMAX 3D pro porovnání na sebe nenechá dlouho čekat :) Jo a soundtrack si zaslouží svoji vlastní kapitolu, pecky od Van Halena, A-Ha, Bee Gees a dalších..[Cinestar Anděl](1.4.2018)

  • Arbiter
    ****

    Zrozen pro velké plátno. Spielberg zábavně namíchal melancholickou poctu videoherní kultuře, moralizující kritiku virtualizace každodennosti a korporátní dehumanizace a varování před potenciálem naprosté kontroly díky technickému rozvoji a zkonstruoval obraz podivného kultu osobnosti. Nejsem si ale jistý, jak to může fungovat mimo kinosály.(26.4.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace