Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ***

    Tohle je divadelní interiérovka jak vyšitá. Postavená na naprosto mimořádným hereckým výkonu Gary Oldmana, ale i Pickup nebo Dillane hráli jedna báseň. Trošku mám problém s dialogy, neměly údernost i když jim místy nechyběl vtip, byly neslaný nemastný a film díky tomu hodně ztracel na tempu potažmo emocích.(10.1.2018)

  • Alementina
    ****

    2/3 filmu prumer, hrozně strojený, ale posledni tretina se mi neobjektivne libila, protoze jsem zrovna vcera resila tu nasi ceskou povahu, ktera proste nebojuje a vzdy se snazi najit presne nejaky pohodlny reseni a ja Brity za tu jejich bojovnost a narodni hrdost obdivuju. A taky si myslim, ze Wright by si zrovna u tohohle snimku mohl dopustit ty jeho hratky s kamerou ala Winston divaji se na chlapce na ulici, ktery si rukama dela kukatko z rukou...(10.1.2018)

  • kajas
    ****

    "Dunkerk" z jiného úhlu pohledu. A tak trochu volné pokračování "Královy řeči" (sice bez Firtha, ale Mendelsohn dokázal i z vedlejší role vyždímat maximum). Sice bez nějakých zapamatováníhodných scén (i když metro bylo hodně dobré, to je pravda), ale zato s dokonalou Oldmanovou transformací. Pro mě nejlepší Wright.(14.1.2018)

  • poz3n
    ****

    Nadprůměrně technicky zvládnutá interiérovka s působivým hereckým výkonem. Wright podle mě opět nezapřel svoji zálibu v divadelním pojetí mizanscény, což mu jde v tomto případě ke cti. Často tak totiž osvěžuje nepříliš rozmanité lokace, které by mohly začít nudit a tahat Nejtemnější hodinu do vod televizní produkce. Film se nevyhýbá humoru i kýčovitějším momentům, přičemž obojí opět považuji za klad, který chrání snímek před chladným akademickým pojetím. Příkladem budiž sekvence v metru, která je z hlediska uvěřitelnosti a realističnosti zcela mimo, naopak v dramaturgické struktuře funguje podle mého názoru skvěle a já si ji jako filmový divák nadmíru užil. Nejtemnější hodina není žádný mimořádný skvost, ale jako prostor pro pravděpodobně oscarovou roli Garyho Oldmana slouží dobře a zároveň není pouhou suchou faktografickou položkou v žánru životopisně historických filmů, jelikož se mu daří předat i méně prvoplánové emoce. 7/10(17.1.2018)

  • L_O_U_S
    ***

    Ač je výkon Garyho Oldmana famózní, člověk se při sledování neubrání pocitu, že to šlo natočit lépe. Že ten ženský prvek postrádá většího smyslu a jeho podzápletka vyvrcholení, když už ho tedy tvůrci chtěli zdůraznit, že to chvílemi přešlapuje na místě a že tu scénu z metra budou diváci možná vnímat jako špatný vtip. (1 225.)(19.1.2018)

  • - Jedná se o poslední film Johna Hurta, jenž zemřel v průběhu natáčení. Film byl také věnován jeho památce. (Gary)

  • - Proměnu herce Garyho Oldmana ve Winstona Churchilla měl na starosti umělecký maskér Kazuhiro Tsuji (pracoval i na filmech Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008), Planeta opic (2001) nebo Hellboy (2004)), kterého o práci na této masce požádal sám Oldman. Řekl mu, že bez jeho spolupráce hrát Churchilla nebude. Kazuhiro Tsuji, přestože už na dalších filmech pracovat nechtěl, nedokázal slavného herce odmítnout. (Gary)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace