Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šokující živé vysílaní, které během chvíle změní životy několika nevinných lidí. Radek (Karel Roden) se po téměř dvaceti letech nečekaně vrací do svého rodného města, aby zde nalezl jistou mladou ženu a jednou provždy se vyrovnal se svou minulostí. V pátrání po neznámé ženě mu pomáhá Eva, ambiciózní rozhlasová moderátorka, která jeho příběh dostane do své živě vysílané noční show. Chtěla mít ve vysílání senzační událost, ale k jejímu zděšení a ke zděšení všech posluchačů začne na povrch vyplouvat něco, s čím nikdo nepočítal. Svůj plán připravoval Radek několik let a během jeho vyprávění je do pochmurného příběhu vtažena nejen ona sama, ale i pražská kriminálka a další aktéři dlouho zapomenutých událostí. Začíná napínavý boj o čas a o spravedlnost. Opravdu už je vše nenávratně promlčeno? (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (358)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Dobře hustej thriller, kterému nelze moc vytknout.  Akorát Igora bych vyměnil za někoho uvěřitelnějšího a méně okoukaného a recepční Evu bych přesunul na denní šichtu, protože pornohvězda jejích kvalit těžko bude hákovat dvanáctky v baráku o nejmíň šesti patrech, který celý ovládá jeden právník (především proto že právník nebude vlastnit takový objekt, a pokud ano, asi tam nebude noční recepce). Katakombes Milou kinematografos. ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

V kině jsem to nějak nestihl, ale na Netflix to vylétlo ve velkém. Konečně jsem tedy viděl TMBKA ve filmu.:D Mikiňák Robert Sedláček bude asi daleko lepším režisérem filmu o rozhlasovém vysílaní než hostem v rozhlasových vysíláních. Tento typ snímků  samozřejmě trochu hraje na efekt, ale to je v pořádku a je dobře, že tady někoho napadlo natočit takovou žánrovku. Když tajemný Karel Roden začne slibovat v živém vysílacím čase velká tajemství není těžké být v napětí a čekat, co se z toho vyvrbí,  takže bych některé nepřirozené věci (hlasy v telefonu) i odpustil...a velký počet viditelně  slabých hereckých výkonů snad taky, byť mě   překvapil, ale mimo cameo  TMBK je ještě zajímavé vidět ve filmu dabéra Michala Holána.  Možná jsem jenom nečekal, že to po tajemném úvodu a následné sérii vysvětlování, opět  tajemně skonči. Byť záměr je možná  právě možná v tom, že Radek si splnil svoje a tím to hasne (a nějákou vyvravďovačku bych osobně taky nechtěl.:D),  tak mi to zkrátka tak nesedlo. Otvírák a následná komorní atmosféra odhalování ve studiu ale zdařilá, to jsem byl vtažen  do děje a na tu komorní atmosféru se chtělo ještě více zaměřit, protože u tohoto typu filmu bych se chtěl po úvodu  cítit zavřený s hrdiny na malém prostoru, ne sledovat policajty, kteří jako by vypadli z miliontého dílu kriminálního seriálu TV Prima uvádí. ()

Reklama

mau 

všechny recenze uživatele

Zajímavý nápad v nenaplněném provedení. Potenciál napínavého krimi se trapně rozplynul v žánrovce podprůměrné televizní úrovně. Barešová i přes malý prostor výborná, Bareš jako vždy nepřesvědčivý, Roden alespoň charizmatický. Plusové body za můj oblíbený Prosek. Okolí parkoviště je ale nerealisticky liduprázdné. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Autorský Sedláček, rozuměj „pokud zrovna neprostituuje točením Zapletalových popsaných hajzlpapírů či žluklého poševního šlemu pro mentálně atrofované otýlie po přechodu Ireny Obermannové“, bývá vesměs snesitelný. Výjimkou není ani tento na poměry našich lůzrů a hnojů rozhodně nadstandartní, dialogově hlavopatoidní, vcelku originální a exekučně solidní napínač o zbytečně přecitlivělém Rodenovi s Raskolnikovovým pseudosyndromem a jeho „rozporuplné“ vraždě nevraždě, kterou si zavražděný nezavražděný nezasloužil snad jen z pohledu neoliberálně sluníčkářského tranzistora. Napínač, kterému bych drobně vytknul snad jen ten kapku buzerantský konec a giganticky kásting. Osadit totiž vedle jako vždy přirozeného Karla, skvěle kašparujícího Bareše, a i té parádně živelné pražské fifleny Barešové nějakou svoji totálně prkennou rozkuřovačku s obskurní dickcí ochotnického recitačního kroužku při Logopedické klinice v Toporné nad Strojenou, to vskutku za tu felaci nestálo, Bobouši, a trochu to Tvé snažení degradovalo na úroveň neomarxistického Hamleta s výqětem Královské Třesoštěpovy společnosti jako křovím a teplým čokoládovým downem na vozíku v hlavní roli. Ale snad se to brzy promlčí. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

A to su rád, že se Robert vrátil. Jako marnotratný syn po všech těch pracech v politických vepřínech se zas vrátil - doufejme, že ne jen na chvilku - tam, kde je svůj a kde mu to jde a dokázal alespoň mě, že to v něm ještě pořád je, že je to pořád jeden z mála (ze tří) současných českých režisérů, který je svébytný a fakt něco umí. Proto mírně nadhodnotím, ale jinak příběh sestavil umně, dokázal všem ostatním, dražším projektům, že k pořádnému napínáku stačí jedna kuchyně, jedno auto, jedno studio a dva kancly plus pár exteriérovek (ostatně v Pravidlech lži mu k tomu stačila v podstatě jedna místnost), herce vedl dokonale (s výjimkou Cibulkové, té to skutečně nešlo), a s ladností baleťáka to celé poskládal v umný celek. Který vypadá jednoduše, pár filmařů si řekne, že na tom přece nic není, ale takhle to sestavit, aby vše do sebe zapadlo a dávalo smysl, to nedokáže ze současných českých rádoby filmařů nikdo. ()

Galerie (76)

Zajímavosti (24)

  • Igor Bareš ve filmu vlastní pistoli, a to konkrétně Walther P99, která patřila Jamesovi Bondovi ve filmech Jeden svět nestačí (1999) a Zítřek nikdy neumírá (1997), kde ji držel Pierce Brosnan. Jedná se o originál zakoupený před čtyřmi lety v Los Angeles, přivezený do České republiky. V době vydání filmu byla součástí soukromé sbírky. (Zdroj: ČSFD)
  • Ve filmu Denisa Barešová zmíní, že by mohla pracovat v pekárně. To bylo její původní vysněné povolání, než se stala herečkou. (vyfuk)

Reklama

Reklama