Reklama

Reklama

Spencer

Trailer 4

Obsahy(1)

Manželství princezny Diany (Kristen Stewart) a prince Charlese (Jack Farthing) už dávno vychladlo. Ačkoli se množí zvěsti o záletech a rozvodu, na vánoční oslavy na královnině panství Sandringham je nařízen klid. Jí se a popíjí, střílí se a loví. Diana se ve světě high society vyzná. Ale tentokrát bude všechno úplně jinak... Film Spencer je imaginací toho, co se mohlo během těch několika osudových dnů stát. (mac000)

(více)

Recenze (15)

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Způsob, jakým Larraín vede Stewart, je pro mě vrcholně nepříjemný až nesnesitelný na sledování. Protože totéž dělal u Portman v Jackie, jsem ochotný připustit, že to je nějaký jeho záměr. Jenže k čemu to fetišistické imitování tak enormně strhávající pozornost a bránící jakémukoliv proniknutí do filmu a zneviditelnění média slouží? Samozřejmě, že existují filmy, kde by dávalo smysl, že má být umělost co nejvíc viditelná, ale proč tady? Napadají mě hypotetická vysvětlení, jako že umělost filmu má reflektovat umělost života, v němž je Diana uvězněna. Podobně vágní vysvětlení jde samozřejmě uvalit na každé blbé rozhodnutí, když má člověk trochu fantazie. Nutno ale dodat, že u Spencer takové čtení funguje mnohem líp než u Jackie, protože celé to klišé uvězněné Diany je pořád relativně nosná věc. Osobně se jen cítím trochu otrávený, když mám sympatizovat s trpícími milionáři - ono to totiž není tak smrtelný. Špatně se vdala, královská rodina jí lezla na nervy, tak se rozvedla... a tím by to bylo vyřešeno. A mezi tím teda sní, aby mohla Vánoce místo královského paláce trávit ve svém rodném paláci. Sad :-(. Filmaři si to zřejmě uvědomují, tak vkládají Dianiny představy a halucinace, aby touhle lacinou berličkou zostřili konflikt, který není sám o sobě zase tak zajímavý, intenzivní ani důležitý. Jako přepjatá performance subjektivního pocitu bezvýchodnosti a uvěznění mě to ale i přes všechno, co píšu, opravdu dokázalo místy zaujmout a strhnout, to uznávám. Rozhodně by se ale dalo říct, že Spencer je takový ekvivalent českého chcípáckého filmu, který je založený na neustálé sebelítosti protagonisty. Tím více živené, že jde o film natolik subjektivní, že "druhá strana" osciluje mezi nepřítomností a monstrozitou, takže Dianu nejde konfrontovat ničím přesahujícím její úhel pohledu. Tahle Diana navíc zřejmě plně odpovídá veřejnému nekomplikovaně trpitelskému obrazu Spencer, který nemá ambici reflektovat skutečnou komplexitu Dianiny osoby - ženy, která tvrdila, že nechce být vnímána jako výjimečná, ale zároveň byla v neustálém kontaktu s médii, informovala je o svém pohybu, aby na ni všude mohli čekat fotografové, a šířila drby z královské rodiny, aby vždy zůstala v čele pozornosti. Je legrační, že tu Dianě neustále někdo vykládá, jak musí budovat svůj obraz, čemuž se ona diví, když skutečná Diana byla asi nejschopnější individuální člověk královské rodiny co do manipulace s médii a veřejným obrazem a dokázala stočit narativ směrem, jakým chtěla, tváří v tvář celé buckinghamské mašině. Respektuju, že tvůrci se tenhle aspekt rozhodli ignorovat ve jménu jednodušší fantazie, je ale na místě říct, že tohle je přesně film, jaký by Diana chtěla, aby o ní vznikl, zobrazující ji jako naivní, nekonečně citlivou a křehkou ničenou ženu. Spencer funguje tako taková manýristická extenze všech těch minisérií a dokusérií o královské rodině, která o ní vypráví tragické příběhy, jaké chceme sledovat, s trochu větší finesou. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Myslím si, že toto bude opäť film, ktorému na CSFD nepredpovedám červenú budúcnosť. To už je zrejmé teraz (66%), no podľa môjho laického odhadu, to asi ešte pôjde dole. Ak sa mýlim, budem rád. Pretože "Spencer" je rozhodne filmom, ktorý je podľa mňa hodný pozornosti. A pritom stačilo spraviť 2 excelentné elementy na to, aby to všetko fungovalo. Výkon Kristen Stewart, ktorá pôsobí veľmi prirodzene, úprimne a veril som jej asi každú momentku. Doslova som mal pocit, že ten scenár prežila na vlastnej koži. A musím jej za to zložiť poklonu. Skvelá práca. Druhý element, ktorý film robí skvelým je hudba. Ako neustále graduje, stupňuje svoju silu... tak rovnako to vyzdvihuje celkovú atmosféru. A tento film počas troch vianočných dní ukazuje, že Diana musela byť ako človek veľmi nešťastná. Bola doslova niekto, kto potreboval okolo seba ľudí, ktorí by sa s ňou boli schopní normálne rozprávať. Myslím si, že aj preto pôsobila medzi ľuďmi najšťastnejšie. Pretože sama sa necítila ako princezná, ale obyčajná žena a matka. A udalosti, ktoré sa z filmu dozvieme rozhodne silne museli ovplyvniť jej duševné zdravie. Plus ešte k tomu aj boj s bulímiou. Takže to sú všetko veci, ktoré jej rozhodne na šťastí nepridali. A určite bola ten človek, čo potreboval k životu, lásku, šok a smiech. Myslím si, že to bolo skvele vystihnuté. Je tu veľa skvelých scénok (polievka s perlami, Charles s Dianou pri snookerovom stole, lov bažantov, časti v jej rodnom dome...), ktoré ma presvedčili o kvalite snímku a možno síce miestami plynie dosť pomaly, nikdy ma to nenudilo ani neotravovalo. Je to bravúrne natočený film, ktorý sa na rozdiel od filmov ako "Respect" sústredil na úplne iné elementy než som čakal. A výsledok je tak úplne iný film, než by si mnohí predstavili. A za to si získal môj rešpekt. Hodnotenie: A- ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Hrbatá Kristen Stewart hraje labilní, přehlíženou hysterku, vnitřně se užírající i navenek a jak víme my, co její anabázi pamatujeme, i rádu se mstící, která si ukousla většího sousta a tvrdě momentálně nestíhala, zato se v klidu, co by milující, zodpovědná máma se šťastným elánem vyválela, ve jménu své opuštěnosti, s kdejakým podrž tažkou, od řidiče, přes bodyguardy, psychoana(na)litiky a pucovníky svícnů, kteří do toho zvesela šli, zatím co ona jen hledala lásku, což se do opěvného snímku, který má rozcítit především milovníky nešťastné princezny lidských srdcí, nějak nevešlo, ale ze všeobecných ohlasů víme, že by taková fešanda zajisté potěšila mnoho tchyní, ale hrbatá fakt hraje a hraje ji dobře, čili je malá pochvala, velikosti atopického ekzému ve tvářích, namístě. Dále výprava je solidní, jinak depka. Kvílející housle a znázornění evidentně mizerně nastavené psychiatrické léčby, což v kombinaci s konfliktní, zamindrákovanou, úskočnou povahou, která má hluboce zakódováno být imrvere v opozici proti čemukoli, zvláště pakliže není neustále na vlně a v záři reflektorů, která se ve svých výhradních pocitech rýpe, jak špaček v hovně, na mě vychrlí cosi, čemu bych v reále určitě nebyla nablízku ráda. Správně, o Dianě si myslím svoje a veškeré nekritické písně na její počest, z nichž není zřejmé, co byla madam zač, a co se vcelku rádo nosí, házím přes palubu. Tady jsem lehce milosrdná. Víc mě ale potěšili v Koruně, kde si teda dovolili víc. Možná proto, že se nejednalo o zpracování pouhých třech svátečních dnů. On si vážně někdo myslí, že takto labilní povaha by žila šťastně až do smrti, kdyby se jí nestala nehoda? To si nemyslím. Na štěstí se totiž musí pracovat, to většinou nepřijde jen tak samo. Každopádně škoda života, však s idylickými představami bych byla opatrná. Té by ke štěstí nestačil ani poslušný, pozorný a odevzdaný mopslík, ani tučné konto. Takže na Charlese a za Charlese! Ten fakt šlápl do smradlavého a nekonečně lepivého, borok... Pěkná kamera. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Roberta Pattinsona i Kristen Stewart bezpochyby nejvíce proslavila série Twilight sága. Oba se následně po konci série vydali směrem, kdy ztvárňují vážnější a náročnější role, aby dokázali, že nejsou jen ty hezké tvářičky z Twilightu a skutečně jsou schopnými herci. Robert Pattinson se tak objevil v menších filmech jako Dobrý časy, High Life či Maják a též se z něj stal nový Batman. Ani Stewart nezůstává herecky pozadu, což dokazuje i fakt, že se zhostila hlavní role princezny Diany v dramatu Spencer a aktuálně je jednou z předních kandidátek na nominaci na Oscara za nejlepší ženský herecký výkon roku. Stojí ovšem Spencer vůbec za pozornost?   Režie se ujal chilský filmař Pablo Larraín, tvůrce například dramatu Jackie, kde Natalie Portman ztvárnila Jackie Kennedy v krátkém období po smrti jejího manžela Johna Kennedyho. Drama, které postrádalo, nedošlo v něm k žádnému vyvrcholení, spousty momentů ve finále nemělo žádnou pointu a celé to prostě působilo jako záležitost, která se chtěla prodat jen skrze smutné téma a alespoň vydařený výkon Natalie Portman. Stejně jako Jackie poté Spencer není klasická biografie. Spíše má dle zahraničních věhlasů skutečně blíž k klaustrofobickému hororu, který strávené Vánoce v kruhu královské rodiny prezentuje jako nepříjemné peklo. A alespoň netradiční pojetí takovéto látky trochu existenci Spencer ospravedlňuje.   Jisté problémy, které měla už Jackie převládají i zde. Celé to vlastně hezky vypadá, kostýmy, výprava a masky působí dobře. Opět to celé táhne nahoru hlavní ženský herecký výkon, kdy je přeměna Stewart do role princezny Diany v jistém ohledu působivá a i přes americký původ působí Stewart jako britská princezna věrohodně. Jako u Jackie se v průběhu projeví jistá chladnost, na rozdíl od Jackie zde ovšem ta chladnost není tolik patrná a označení za klaustrofobický horor dává v průběhu větší a větší smysl.   Na rozdíl od Jackie je alespoň u Spencer skutečně cítit nějaká osobitost. Smutný příběh Diany Spencer je zde vyprávěn ve zcela novém světle, královská rodina v průběhu působí úplně stejně jako z vyprávění prince Harryho a Megan Markle u Oprah Winfrey. V průběhu se bohužel ukáže, že to celé jako v Jackie působí uměle, přitom tahle látka si přímo říká o to, aby v ní byl skutečně cítit kus citu a film se mohl divákovi dostat pod kůži. Spencer ovšem alespoň v jistých momentech skutečně dokáže něco vzbudit, na rozdíl od Jackie působí jako film, kde se něco načne a pak to má celé má nějakou dohru a smysl. Je tam alespoň nějaká gradace a vývoj z bodu A do bodu B.   V průběhu se jen možná ukáže, že období, které film zpracovává možná není úplně nejnosnější. Film, který by vyprávěl příběh Diany Spencer od jejího zasnoubení s princem Charlesem až po definitivní rozvod by byl ve finále rozhodně nosnější i přesto, že příběh nešťastného manželského svazku je většině lidí známý. Steven Knight se ve svém scénáři tak alespoň Vánoce Diany v roce 1991 okořenil o různé halucinace. Především se navíc film snaží Dianu Spencer vykreslit jako citlivou osobu, která nikdy nechtěla být středem pozornosti.   Stejně jako Diana z roku 2013 od Olivera Hirschbiegela s Naomi Watts je Spencer filmem, který by se Diane Spencer líbil, protože jí ztělesňuje přesně takovou, jak sama sebe nejspíš chtěla za každou cenu vnímat. Přitom právě případný film, který by Dianu prodal jako osobu, která i přes popírání přeci jen o pozornost toužila a byla pořád v kontaktu s médii, vznikl by z toho zajímavý film o komplexní postavě. K té má Diana Kristen Stewart pořád přeci jen daleko a většinu času je to pořád především nevinná oběť, která musí trávit Vánoce se zkaženou královskou rodinou. Celý to v součtu působí neskutečně černobílé, což je prostě škoda.   Nejhorším faktem je to, že i když Diana Spencer hlavní hrdinkou, její osobnost film prostě dostatečně neprozkoumá a nevykreslí. Stewart možná hraje skutečně dobře, její Diana se ovšem dá v rámci Spencera skutečně popsat v jedné větě, což o skutečné princezně nešlo. Larraín možná bývalé ženě prince Charlese ve finále dělá větší poctu než pár let nazpátek právě Jackie Kennedy, pořád to ovšem působí dojmem, že realizoval film bez skutečného procítění. Spencer je v mnoha ohledech sice vydařenější než Jackie, většina problémů, které měla už právě Jackie ovšem zůstávají i u Spencer.   Kristen Stewart se bez oscarové nominace nejspíš neobejde a to netradiční pojetí, které skutečně může vyvolat pocity nepříjemného klaustrofobického hororu je alespoň trochu neokoukané a osobité. Pořád je to černobílé, rozhodnutí zaměřit se právě pouze na Vánoce 1991 je ve finále trochu zvláštní, protože toto období skutečně dvakrát nosné není (i když na jeho konci dojde k zásadnímu bodu v životě Diany Spencer) a celé to vlastně ničím dvakrát nestrhne. Řemeslně ovšem rozhodně solidní práce a na rozdíl od Jackie Spencer alespoň působí jako umělecký film a ne jako něco, co si na umění pouze hraje. Za rok si na Spencer ovšem nikdo nevzpomene.... ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Veľmi dobrý výkon Kristen Stewart je jediným pozitívom, ale vlastne aj to je dosť pochybné, lebo v podstate má byť dve hodiny smutná a na konci si zaspievať, to je celý herecký výkon. Inak sa človek doslova utápa v nude, k čomu sa miestami pridáva aj nepríjemná husľová hudba píliaca uši. Film chce znázorniť nešťastie a opustenosť princezny Diany, nemá v podstate žiadnu výraznú dejovú kostru, je len o duševnom utrpení a to utrpenie potom zažíva aj divák. Pokiaľ sa mu teda nepodarí zaspať, čo je jediným vykúpením, v opačnom prípade hrozí trvalá depresia. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

kdyby mi dopředu došlo,že Spencer má na svědomí stejný člověk jako Jackie,asi bych byl ostražitější,ale bohužel mi to nedošlo a Spencer mě tak dost překvapila a ne v tom pozitivním duchu.Oba filmy mají dost společného a není to jen silná ženská postava ve jejich středu a velmi dobrý výkon hlavní představitelky,ale taky nezvyklé uchopení příběhu,které se zaměřuje jen na určitou část jejich života.V tomhle případě je to jeden vánoční víkend,který Diana - toho času už v nefunkčním vztahu s Charlesem - musí strávit s královskou rodinou na jednom panství.To by teoreticky mohlo být zajímavé (už jsme to koneckonců viděli v The Crown),ale není a místo toho tu máme skoro dvě hodiny depresivní a polohysterické Diany.Všechno to pak rámuje naprosto příšerná a rušivá hudba,ze které mě tak maximálně bolela hlava.Za mě tedy zklamání,které nedozraje ani při druhé projekci protože na ní nikdy nedojde...20% ()

Mr.Dogman 

všechny recenze uživatele

Seen at the Los Angeles Premiere on 10/27/21. I will tell you this: walking into a Diana "biopic," I did not expect to see a psychological horror with unnerving (and weird!) music and myth-like ghost appearances. It caught me off guard - in the best way possible. I did expect to see beautiful cinematography (reminiscent of the beauty of Portrait of a Lady on Fire), top notch performances and beautiful locations. Spencer, however, misses a little bit of emotional depth and, on the other hand, could use a little less of the metaphorical soap opera. This is a fitting 4.5/5 but for the "Tell them you saw a ghost!" scene, I will grace it with a 5. ()

fixaman 

všechny recenze uživatele

Absolutní masterpiece, neuvěřitelně přesné vyobrazení deprese a (zatím) životní výkon Kristen Stewart, která tady hraje jako bohyně a do role Diany dala takové množství emocí, že z toho až mrazí. ()

Rathalos 

všechny recenze uživatele

No ak sa film drzi skutocnych faktov,tak potom je to velke prekvapenie a ani som netusil,ze zivot Diany bol plny depresie,smutku,slz,uzkosti,nestastia a spolocnost kralovskej rodiny bola pre mnu utrpenim,chybala jej laska,este,ze mala deti,aspon to ju drzalo nad vodou,Kristen Stewart bola perfektna,hrala ako bohyna,no a celkovy dojem z tejto zivotopisnej dramy je fajn,aj ked vacsina divakov sa bude ukrutne nudit,ale moj pripad to nie je...:-) ()

Maximilianus 

všechny recenze uživatele

Dianu nemám napozeranú a napočúvanú,  takže nemôžem povedať, či ju Kristen Stewart vystihla dobre, ale môžem povedať, že dobre hrala. Film je zvláštny, komorný, jednoduchý  pôsobí veľmi malo,  keďže zobrazuje pár dní z Dianinho života, a nevystihuje celú jej osobnosť. Ak však tvorcom išlo o to, aby zobrazili ako stiesnene sa Diana cítila v spoločnosti kráľovskej rodiny, ako ju nemali radi, alebo aspoň si myslela, ako ju nemajú radi, ako sa dusila a bola nešťastná,  tak to film zobrazil veľmi vierohodne. 6,5/10. ()

neo250 

všechny recenze uživatele

Pustit si tento film pri sychravom pocasi a pri smutnej nalade je velkym rizikom, pretoze pocas hodiny nadobudnete pocit, ze sa skor zabijete ako Diana. Silno depresivny film, ktoremu tato tematika dopomaha este ai hudba husli. Heroicky vykon Kristen bol ohromujuci. Stvarnenie depresie, zlej nalady, smutku, predstav, konfliktu a halucinaciami pocas dvoch hodin nieje jednoduche no nemozem si pomoct lepsim hodnotenim. Trailer je bohuzial lepsi ako samotny film. ()

rigby 

všechny recenze uživatele

Trochu jiná Diana. Zmítaná psychickými problémy, nestabilní, nejistá, protivná všem a nejvíc sobě. Nic jiného ale tento film sdělit neumí. Vyznívá do ztracena. Nakonec docela zklamání, i když kouknout se jednou je zajímavé. ()

Anet21 

všechny recenze uživatele

Komentárik bude dlhý (ešte dlhší, ako je u mňa zvykom), sorry jako... :D Sklamanie...Nablýskaná forma nad obsah, ktorá síce kinematograficky ponúkne v jednej chvíli krásne nasvietené intímne close up zábery rozhovoru dvoch postáv a v druhej široké pompézne zábery prírody a reliéfu krajiny, to všetko vo veľmi peknom ,,retro" deväťdesiatkovom filtri kamery, no zároveň režisér svoj mokrý sen o artovosti (ktorá vo finále je len pseudoartovosťou) pretavil do k ničomu nevedúcich dlhých záberov a scén prípravy jedla, prípravy oblečenia vybraného na večeru, rozhovorov kuchárov o príprave jedla na večeru, záberov chodenia postavy bezcieľne hore-dole po dome a podobne, pričom si neprimýšľajme žiadne parafrázy, že toto celé má v obrazoch znázorniť Dianinu rozpoltenosť, mentálny diskomfort a stres, proste nie, je to len a len vata, čistá vata na vyplnenie filmu, ktorý má z nepochopiteľných dôvodov skoro 2 hodiny. ⚪Ono už to, že celý film sa má odohrávať len počas 3 dní Vianoc je vcelku nešťastný výber, keďže jednak (kvôli artovosti) postavy spolu skoro vôbec nerozprávajú a dialógov je vo filme naozaj málo, čiže ani my ako divák potom nepoznáme charaktery postáv (na nejaké informácie o vzťahu Diany a Charlesa môžete tiež zabudnúť) a jednak sa v celom filme nič neudeje, pričom autor vsádza iba na to, že príbeh Diany je celosvetovo spopularizovaný a každý ho pozná, čiže lenivo nič nevysvetľuje, lebo ,,veď oni vedia."⚪ A ono by to samé o sebe bolo fajn, veď napríklad úvodná scéna, v ktorej osamotená Diana vojde do obyčajnej kantýny/reštiky a pýta sa na cestu, akoby bola medzi svojimi je veľmi pekným symbolom bezprostrednej ženy, ktorá ani nevníma svoje vysoké postavenie, rovnako aj scéna zvracania a nasledný záber na umývajúci si ukazovák a prostredník a utieranie si kvapky zvratkov zo saka, či scéna pri večeri, kedy roztrhne perlový náhrdelník a následne polievku zje aj s perlami je tiež krásnym obrazom, ktorý netreba nijako podrobne vysvetľovať - je obrazom ženy, s pocitom ,,spútania" v konvenciách a nárokoch na ňu, ktoré ona dokáže iba ,,ťažko prekusnúť a stráviť."⚪ Problémom však je, že táto veľmi potenciálna expozícia sa prehupne do nudnej, očakávanej a neinovatívnej žbrndy, kedy už Diana len väčšinu času pozerá do diaľky, blúdi po záhrade, blúdi po dome, prejedá sa, zvracia, prejedá sa, zvracia, chystá sa na večeru a sem tam prehodí nejaký ,,veľmi hlboký" rozhovor so správcom panstva, pričom kráľovská rodina je len tichým pozorovateľom. Stráca sa inovatívnosť a nápady, ako inak, metaforicky ukázať určité skutočnosti, ktoré zainteresovaný pozná a tomu druhému sa zas budú zdať len repetetívne (ja sama mám pocit, že film bol len o vracaní do záchoda).⚪ Film tak nudí na niekoľkých úrovniach, hrá sa, že vytvára nuansy na život so psychickou chorobou, pri úplne z prsta vycucanom symbolizme s Boleynovou si scenárista asi kvalitne uletel a dokončil to lacným citovým vydieraním diváka niekoľko minútovou patetickou záverečnou kompiláciou Dianinho spomínania na svoje krásne detstvo. Ach.⚪ K. Stewart ako Diana predvádza asi svoj najlepší výkon zatiaľ, i keď, úprimne, až toľko sa nepodobá, čo v podstate nevadí, no ja si rýpnem, keďže ju všade len chvália - osobne z jej výkonu som mala neustále pocit, že niekoho imituje, že stále rozmýšľa, aby pozerala očami zvláštne bokom a mala ten správny výraz úst, keď rozpráva a aby z toho nevypadla do ,,svojho hrania," skrátka to nebolo ani z polovice tak prirodzené, ako napr. Oldman ako Churchill (čiže tie reči, čo sa ťahajú zo západu, že to je na Oscara sú celkom mimo). ⚪Je to zas elaborát, ale nejde mi nespomenúť ešte dve veci - je neskutočne divné, že už 30 rokov sa tu neustále prepiera tá istá verzia udalostí z jednej perspektívy, pričom ako diváci sme nikdy nevideli aj tú druhú stranu, jej argumenty, jej pohľad na vec - čo nemá nijako dehonestovať Dianu ako obeť, ale jej perspektíva je tiež subjektívna a nevieme, čo sa naozaj na 100% dialo, čo ma vedie k bodu dva, ktorým je to, že je fascinujúce ako sa 99% populácie, scenáristov, režisérov, novinárov snaží skoro až glorifikovať Dianu ako nejakú askétku a sväticu bez zlých vlastností, cnostnú ženu svojho slova, ktorá by nikdy nebola ako Charles a podobné nezmysly. Je to k smiechu, veď si stačí dohľadať na googli napríklad výpovede slúžok o samotnej Diane atď.⚪ Ps. Na amerických internetoch som v jednej recenzii videla veľmi pekný výrok, ktorý si dovolím použiť. ,,Trailer je lepší ako celý film." S tým sa môžem len stotožniť. Po celom filme vo mne nezostala žiadna skutočná emócia, pritom pri 3-minútovom dobre zostrihanom a ozvučenom traileri som mala v septembri slušné imomriavky. Či ono ten Larraín nemal náhodou natočiť len videoklip alebo minifilm na YouTube? :D ()

Sopholojong 

všechny recenze uživatele

Do seba zahladena (osemdesiat percent stopaze len detaily tvari), artova (staticke zabery sedivej britskej prirody), depresivna, tazko festivalova "ulitba" jednej kratkej periode britskych dejin s jej najjasnejsim diamantom - Lady Di. Na ulohu skvele sustredena Stewartka (tie autenticke zahanbene pohlady do zeme a do boku) v televizne vyzerajucej forme s "larrainovsky" pridlhymi, radoby umeleckymi scenami. Kostymy opat vypiplane az na samu dren. A to jest vsetko. Rovnaky mirror effect ako pri Jackie - skvely zensky herecky vykon uvazneny v reziserskej artovej onanii a snimka pre maly okruh divakov, ako verbal povie, ktory radi "opetkuju monoskop". 5/10 ()

Reklama

Reklama